Wachttijd

Naj

Experimenterende gebruiker
Ik hou dus netjes 6 tot 8, het liefst 8, weken tussen mijn gebruik, maar nu had ik er 1tje geprobeerd uit mijn stash 2 weken geleden en kreeg helemaal geen mdma effect ( is nu bij het testlab ), ik ben best zeker dat ze ok zijn want mijn beste maat heeft er goeie ervaring mee.

Dus op naar mijn vraag, stel ik krijg goed resultaat van het testlab, betekent dat dat er toch serotonine verbrand is intussen ik geen effect voelde? dat ik toch die weken nog maar moet afwachten, of is het veilige om te zeggen dat als ik geen mdma gevoel heb dat ik ook niet die recover tijd nodig heb?

Wacky

Badass junkie
Je moet gewoon helemaal voor jezelf beslissen hoe vaak je het wil doen. Het is niet zo dat het gelijk helemaal niet werkt ofzo als je er maar 1 of 2 weken tussen laat. Het is zo dat hoe minder tijd je er tussen laat, en hoe vaker je er weinig tijd tussen laat, hoe slechter het op termijn zal blijven werken en hoe meer je nodig hebt. Hierdoor zul je een groter risico krijgen op psychishe schade (depressies/stemmingswisselingen) en hersenbeschadiging.

Dat gaat dus niet over 1 keertje 2 weken ertussen ofzo, dat gaat over hoe je er structureel mee omgaat. Gezien veel mensen niet zo goed zichzelf in de hand kunnen houden met een "flexibel beleid" is het voor hen aan te raden een strakke zelfdiscipline te handhaven. Het is aan jezelf om daartussen te kiezen en te zorgen dat je het niet verpest voor jezelf.

Vragen als degene die je nu stelt zijn daarmee al enigzinds irrelevant, en zowieso weet waarschijnlijk niemand het antwoord erop. Het leven is geen exacte wiskunde.

pilliemonster

ik heb een tijdje elke zaterdag geslikt en dan gemidelt 5 pillen per keer. ik voelde ze elke weekend eve goed. nooit last van gehad dat ik ze minder voelde ofzo. maja zal wel bij iedereen anders ligge denk ik.

Wacky

Badass junkie
pilliemonster zei:
ik heb een tijdje elke zaterdag geslikt en dan gemidelt 5 pillen per keer. ik voelde ze elke weekend eve goed. nooit last van gehad dat ik ze minder voelde ofzo. maja zal wel bij iedereen anders ligge denk ik.

Ligt er ook aan wat een tijdje is en wat jij denkt dat even goed is. Ik ken heel wat mensen die nu niets meer hebben aan XTC omdat ze het meer dan een jaar lang elke weekend gedaan hebben. Zelf doe ik het ongeveer 1 keer in de maand, ruim 2 jaar nu. Het werkt zeker nog goed, maar toch is het echt niet meer zo als de eerste keren.
En daarbij, het niet goed meer werken is niet het enige waar het om gaat he, bij dit soort dingen kun je beter een beetje voorzichtigheid betrachten dan de grens op zoeken (die je vaak pas gevonden hebt wanneer je erover bent gegaan)

Mike

Bewuste gebruiker
Aaaaahhhhhh.... Ik zou er een maandsalaris voor over hebben om nog 1 keer dat gevoel te krijgen wat ik de eerste keren op mdma heb gehad. De laatste keer heb ik er 6 weken tussen laten zitten, maar helaas. Bij mij doet het niets anders meer dan me vaag maken. het "love" gevoel ben ik kwijt en de laatste keer volgde er ook een depressieve periode van een paar dagen. Nu moet ik van mezelf mijn tijd uitzitten tot de kerst. Het is niet anders.
Mijn eigen stomme schuld dat ik mezelf niet in de hand heb weten te houden. Mdma is een fantastisch spulletje, mits verantwoord mee omgegaan dan. Mijn straf voor teveel willen... :(

pilliemonster

ik deed dat ook een jaar lang. ma heb nu al een half jaar nie meer gebruikt.
maarja oke je heb wel gelijk je moet er wel mee uitkijken.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of die wachttijd alleen een goeie manier is om het effect van MDMA aan te houden. Ik denk dat het ook met je eigen gemoedstoestand te maken heeft.. Mijn 1e keer MDMA was leuk, vet, prachtig, maar de allermooiste keer MDMA voor mij was in maand waarin ik al 3 of 4 keer MDMA gebruikt had.. Die keer was de euforie echt als nooit tevoren, terwijl ik gewoon hetzelfde aantal gebruikte als dat ik in de 3 of 4 weekenden ervoor had gedaan. En ik had daarbij geen 5htp of andere hulpmiddeltjes gebruikt..

Ik vraag me dus af waar het nog meer aan kan liggen, dat MDMA weer bijna net zo inslaat als "de eerste keer"..

knolselderij

Wijs gebruiker
Mike64 zei:
Aaaaahhhhhh.... Ik zou er een maandsalaris voor over hebben om nog 1 keer dat gevoel te krijgen wat ik de eerste keren op mdma heb gehad. De laatste keer heb ik er 6 weken tussen laten zitten, maar helaas. Bij mij doet het niets anders meer dan me vaag maken. het "love" gevoel ben ik kwijt en de laatste keer volgde er ook een depressieve periode van een paar dagen. Nu moet ik van mezelf mijn tijd uitzitten tot de kerst. Het is niet anders.
Mijn eigen stomme schuld dat ik mezelf niet in de hand heb weten te houden. Mdma is een fantastisch spulletje, mits verantwoord mee omgegaan dan. Mijn straf voor teveel willen... :(

n maandsalaris? n jaar salaris doe ik t ook voor. zelfs de tintelingen krijg ik niet eens meer terug :(

Mike

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
Mike64 zei:

n maandsalaris? n jaar salaris doe ik t ook voor. zelfs de tintelingen krijg ik niet eens meer terug :(

Nja, ook goed. 100 euro voor ieder tinteltje dan? :wink:

Limer

Mike64 zei:

Probeer eens een spulletje genaamd: Piracetam.

Verschillende mensen op internet zeggen dat dit een werkelijk wondermiddel is, en dat het icm MDMA je zelfs bijna hetzelfde love gevoel als de eerste keren geeft. Dat je de 'magic' grotendeels terugkrijgt.

Ben et nu zelf aan het gebruiken op 3,5gram per dag, en 2 oktober (Awakenings) is de eerste keer dat ik het kan testen icm MDMA.

alcoholist

Wijs gebruiker
Limer zei:
Mike64 zei:

Probeer eens een spulletje genaamd: Piracetam.

Verschillende mensen op internet zeggen dat dit een werkelijk wondermiddel is, en dat het icm MDMA je zelfs bijna hetzelfde love gevoel als de eerste keren geeft. Dat je de 'magic' grotendeels terugkrijgt.

Ben et nu zelf aan het gebruiken op 3,5gram per dag, en 2 oktober (Awakenings) is de eerste keer dat ik het kan testen icm MDMA.

so ben erg benieuwd man,
moetje zeker ff een reportje over maken
wat is dat precies voor spul dan?
gwn legaal?of moet ik er via een dealer aankomen
heb er namelijk nog nooit van gehoort.

Limer

alcoholist zei:
so ben erg benieuwd man,
moetje zeker ff een reportje over maken
wat is dat precies voor spul dan?
gwn legaal?of moet ik er via een dealer aankomen
heb er namelijk nog nooit van gehoort.

Het is op recept verkrijgbaar in Nederland, maar in de VS is het gewoon legaal. Het is een zogenaamde nootropic. Schijnt de zuurstof tussen je 2 hersenhelften te verbeteren oid. Ik merk in ieder geval na een week nu heel subtiel dat ik wat sneller op namen kom. Ligt minder vaak op het puntje van mn tong zeg maar.

Maar het schijnt dat je pas na 2 a 3 weken echt verschil merkt.

Hier een quote van bluelight.ru:

I have recently done about 160mg of MDMA with maybe 10mg of adderall after taking 2.8g of piracetam + .7g choline daily for a week. The experience was incredible, it really felt like the first time I had a good MDMA experience. There seemed to be a lot more depth to it, and my thoughts were very clear even though I was really high. Even the euphoria had a new, more profound feel to it. The come down was also much more manageable, I didn't have the "Fuck! I am coming down! Dammit!" and anxiety that I tend to get on the come down. I posted a more detailed report in the trip reports section. Two of my friends who also preloaded had similar experiences.

En van Erowid:

After 3 days of taking 2400 mg per day, I went to a little rave in the neighboring town. As X was abundant, I decided to give it a try once again. It was unforgettable. 1 smiley face pill (same kind I was trying before) had sent me rolling like the very first time.

Heb het trouwens op bodybuilding.com besteld, is gewoon door de douane heen gekomen. Zal wel een reportje schrijven na Awakenings!

VivaLaBlonde

Denk eigenlijk dat je pilletje gewoon te weinig MDMA had voor jou. Als je maar iets tolerantie hebt kan het zijn dat een tabletje van 80mg bij jou niks doet, terwijl je vrienden er prima op gaan. Maak je niet druk en zorg dat je er gewoon lekker 2 maanden tussen laat (minimaal!).

Bovenaan