Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mocht iemand die info nog kunnen achterhalen, dan hoor ik dat graag. Maar zo niet, dan kunnen we dit topic beter sticky-af maken. Niet meer echt up-to-date.
Als er niet meer op gereageerd mag of kan worden dan zou ik reageren uitschakelen of het bericht verwijderen. - Dat een link al binnen zes jaar verdwenen is zegt overigens genoeg...
Nee hoor prima topic iedereen besteld van alles op internet en denken allemaal dat ze de beste spullen hebben.
Maar de helft is nep op synthetisch.
Het is gewoon beter om een goede dealer te hebben die je kan aanspreken als er iets niet goed was
Prima topic laat mensen dit maar lezen!
Nee hoor prima topic iedereen besteld van alles op internet en denken allemaal dat ze de beste spullen hebben.
Maar de helft is nep op synthetisch.
Het is gewoon beter om een goede dealer te hebben die je kan aanspreken als er iets niet goed was
Prima topic laat mensen dit maar lezen!
En toch zijn er ook 'deftige deals' te doen . Ik heb enkele weken geleden eens een 'test' gedaan : via een 'bepaalde chat-app' heb ik een bestelling geplaatst voor (aantal) speed. 3 dagen later werd deze op een afgesproken plaats geleverd in Belgie. De kwaliteit is top , het gevraagde aantal ook gekregen en de prijs was zelfs goedkoper dan waar ik het al jaren koop. Het enige minpuntje was : die persoon was een half uur later op de plek , maar dit was geen probleem voor mij . Gezien deze mensen van Nederland kwamen. Maar ik denk dat ik misschien wel een duizendste geluk had en dat het statement van 'Rebell' wel in de meeste gevallen waar zal zijn .
En toch zijn er ook 'deftige deals' te doen . Ik heb enkele weken geleden eens een 'test' gedaan : via een 'bepaalde chat-app' heb ik een bestelling geplaatst voor (aantal) speed. 3 dagen later werd deze op een afgesproken plaats geleverd in Belgie. De kwaliteit is top , het gevraagde aantal ook gekregen en de prijs was zelfs goedkoper dan waar ik het al jaren koop. Het enige minpuntje was : die persoon was een half uur later op de plek , maar dit was geen probleem voor mij . Gezien deze mensen van Nederland kwamen. Maar ik denk dat ik misschien wel een duizendste geluk had en dat het statement van 'Rebell' wel in de meeste gevallen waar zal zijn .
Brand je vingers er niet aan. De poster die je quote is inmiddels geband. Juist het bestellen op darkweb is veiliger naar mijn mening want de reviews laten zien hoe goed een verkoper is en daardoor zijn ze verplicht om kwaliteit te leveren om hun klantenkring uit te breiden. Tuurlijk vergt het wel wat handigheid en knowledge maar als je het eenmaal doorhebt hoef je de deur niet meer uit en niet met vage dealers af te spreken. Wel laten testen natuurlijk.
Online bestellen pakt naar mijn ervaring eigenlijk altijd beter uit, alleen al gekeken naar de kwaliteit van het product.
Nog geen eens gekeken naar het geouwehoer dat er omheen plaats vindt wanneer je het van een verkoper in persoon overneemt.
Onze overheid houdt ook een heel handig lijstje stoffen bij die verboden zijn. Sterker nog: ze hebben twee lijsten waarop precies álle stoffen staan die verboden zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.