Waarschuwing 2mmc

slayqueen

Newbie
Hey guys, even een wat serieuze post. Ik “probeer” het kort te houden. Afgelopen zondag met bevrijdingsfestival heel wat 2mmc er door heen gesnoven. Ik denk in een tijdsbestek van 10 uur anderhalf/2 gram?

Snachts begon opeens me arm te tintelen toen ik al thuis was en dat werd snel erger met dat ik me volledige gevoel in me linker arm kwijt raakte. Dit breide zich al snel uit naar me (linker) borst, heup, been en uiteindelijk zelfs me nek en gedeelte van me gezicht. Ik kon bijna alles nog bewegen, behalve me schouder erg slecht en het slikken ging erg moeizaamalleen het was volledig verdoofd.

Toch maar even naar het ziekenhuis gebeld en die vonden verstandig ambulance langs te laten komen. Bleek niks levensbedreigends aan de hand te zijn maar ze gaven wel aan dat het zo maar iets heeft aan kunnen tasten en dat dit zo blijft.

Dagje later heb ik bij me arm, schouder/nek nog steeds verdoofd gevoel. Ik zou over een week als ik er aan denk even update of dat weg is. Zou toch zonde zijn als van die troep gevoel weg gaat zijn.

Wat ik probeer te zeggen is pas er mee op, en gebruik echt met mate.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Heel erg heftig, ik hoop dat het goed met je komt.
e zenuwen zijn namelijk verschrikkelijk op het gebied van herstellen, kan tientallen jaren duren...

slayqueen

Newbie
Heel erg heftig, ik hoop dat het goed met je komt.
e zenuwen zijn namelijk verschrikkelijk op het gebied van herstellen, kan tientallen jaren duren...
Dankjewel :)
Het zal vast wel weer goed komen. Was vooral even een schik op het moment zelf en het besef achteraf dat je misschien wel lange termijn schade hebt opgelopen.
Daarom dat ik het toch even wilde delen om mensen bewust te maken dat het ‘kan’ gebeuren.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Dankjewel :)
Het zal vast wel weer goed komen. Was vooral even een schik op het moment zelf en het besef achteraf dat je misschien wel lange termijn schade hebt opgelopen.
Daarom dat ik het toch even wilde delen om mensen bewust te maken dat het ‘kan’ gebeuren.
Laat het weten of het wegtrekt, ik hoop het wel voor je, ik heb helaas een gekneusde zenuw vanwege een verdoofprik die verkeers gezet is, ik ben nu 2,5 jaar verder met nog bijna geen verandering in gevoel, het prikkelt wel maar aanrakingen, warmte, kou, etc kan ik nog steeds niet voelen. Ze denken dus dat het bij mij nog heeeeel lang duurt voordat het herstelt is, als het nog herstelt...

Ik wil je hier niet bang mee maken trouwens😅 gewoon mijn ervaring delen

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Gadverdamme, al die nieuwe RCs zijn werkelijk de duivel. Paar maanden geleden zag ik 4MMC te koop staan op het darknet, ik vond het wel grappig want ik kon al mijn tenen wedden op het feit dat dit alles behalve 4MMC kon zijn. 2g van dit spul opgemaakt in een dagje of twee, amper plezier mee gehad en met MMC misbruik heb je al heel snel last van vasoconstrictie die je handen en voeten permanent verdoofd kunnen maken. Ik heb mijn lesje wel geleerd en raak dit spul nooit meer aan.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Was het zo dat je doorbloeding met de mmc varianten niet goed kon lopen? Koude ledematen, paarse en dergelijke? Dacht al eerder op dit forum dit soort klachten voorbij zien komen maar weet dit niet zeker.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Roepen dat er moet opgelet worden met drugs maar 2 gram op 10uur is overdaad.
Het ligt totaal niet aan het middel maar de manier van gebruiken.
De titel "waarschuwing 2-mmc" word beter aangepast naar "doe niet dom en snuif geen 2 gram 2-mmc op 10 uur"...
Een kenmerk van cathinones is dat gebruikers er steeds meer van nemen, ook als ze zich voornemen om dat niet te doen.

Druggers

Belezen gebruiker
Roepen dat er moet opgelet worden met drugs maar 2 gram op 10uur is overdaad.
Het ligt totaal niet aan het middel maar de manier van gebruiken.
De titel "waarschuwing 2-mmc" word beter aangepast naar "doe niet dom en snuif geen 2 gram 2-mmc op 10 uur"...
Dit idd.

Bovenaan