Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Lina23 zei:Dit is by far het beste tripreportje dat ik gelezen heb.
Man man wat kan jij goed schrijven!
Mulholland Drive zei:Ik durf simpelweg niet meer zo hard te gaan, ZO van de wereld. Na deze ervaring is er iets in mij gebroken.
En ik wil het steeds opnieuw als ik dit soort dingen doe en aangezien ik al een aantal verslavingen heb ben ik voorzichtiger geworden. Af en toe een paar jointjes is nu prima![]()

Lina23 zei:Mulholland Drive zei:Ik durf simpelweg niet meer zo hard te gaan, ZO van de wereld. Na deze ervaring is er iets in mij gebroken.
En ik wil het steeds opnieuw als ik dit soort dingen doe en aangezien ik al een aantal verslavingen heb ben ik voorzichtiger geworden. Af en toe een paar jointjes is nu prima![]()
Verstandig (Y)
Jointje staat nog op mijn to-do list, maar ben niet echt een fan van roken![]()
Mulholland Drive zei:Ja is het ook... Houden zo dan!

Omdat ik zo'n spacer ben heb ik het altijd zeer prettig gevonden om gewoon, in de middag op een plek in de stad te gaan zitten en iedereen die zo druk met alles is een te gaan bekijken: En dan een vette stick opsteken en de hele wereld even weg voelen trekken, en in je eigen spacewereld te belanden.
Mindless zei:Wat een geweldig mdma report! Meestal lijken die zo op elkaar, maar dit was speciaal!
Dus nooit meer lsd geprobeerd? Je weet niet wat je mist! Een report van jou over de eerste keer lsd, dát is iets wat ik wil lezen.![]()

ElvenSpice zei:Omdat ik zo'n spacer ben heb ik het altijd zeer prettig gevonden om gewoon, in de middag op een plek in de stad te gaan zitten en iedereen die zo druk met alles is een te gaan bekijken: En dan een vette stick opsteken en de hele wereld even weg voelen trekken, en in je eigen spacewereld te belanden.
Leuk report, deze quote beschrijft zo goed wat ik ook soms voel bij deze als maar lopende maatschappij. Stop eens met wat je aan het doen bent en kijk om je heen, zo komisch om al die mensen in hun eigen gedachten te zitten met wat ze moeten doen.
Als je truffels/paddo's kan hebben, kun je lsd ook aan. Op normale doseringen is het zelfs een stuk zachtaardiger vind ik. Het heeft niet zo'n eigen wil en duwt je dus niet steeds een bepaalde richting in.Mulholland Drive zei:Mindless zei:Wat een geweldig mdma report! Meestal lijken die zo op elkaar, maar dit was speciaal!
Dus nooit meer lsd geprobeerd? Je weet niet wat je mist! Een report van jou over de eerste keer lsd, dát is iets wat ik wil lezen.![]()
Thanks
Ik heb wel een paar psilicybine reports hier geschreven, maar LSD nog nooit aangedurfd...![]()
Mindless zei:Als je truffels/paddo's kan hebben, kun je lsd ook aan. Op normale doseringen is het zelfs een stuk zachtaardiger vind ik. Het heeft niet zo'n eigen wil en duwt je dus niet steeds een bepaalde richting in.Mulholland Drive zei:Mindless zei:Wat een geweldig mdma report! Meestal lijken die zo op elkaar, maar dit was speciaal!
Thanks
Ik heb wel een paar psilicybine reports hier geschreven, maar LSD nog nooit aangedurfd...![]()