Waar drogen?

GanjaWout

Newbie
Hallo iedereen, ik was van plan een paar planten buiten in het bos te zetten in potten van 10liter (met potgrond erin).
5Quick ones [autoflower]
3Royal Kush [autoflower]
1Royal Bluematic [autoflower]
1Royal AK automatic [autoflower]
Ik ga ze geen cannabisvoeding geven omdat het niet nodig is zeggen ze op elk forum.. ik ben een beginner wat raden jullie mij aan te doen?
En bij het drogen... alles moet zo stiekem mogelijk gebeuren..
Zou het drogen ook in een compostbak gaan met daarbinnen isolatie in, en daar wat draden spannen en in het bos ergens zetten zou dat gaan?

Tips zijn natuurlijk welkom! :rockband:

manus

Newbie
Dat kan wel maar je kunt het beter niet drogen in een kleine afgesloten ruimte want het vocht moet weg kunnen. Waarom niet gewoon drogen in de open lucht?

GanjaWout

Newbie
manus zei:
Dat kan wel maar je kunt het beter niet drogen in een kleine afgesloten ruimte want het vocht moet weg kunnen. Waarom niet gewoon drogen in de open lucht?

Kun je toppen dan drogen in open lucht? :openmouth:

GanjaWout

Newbie
SmartieAndMe zei:
Juist in de open lucht :wink: Als het niet ventileert gaat het schimmelen in plaats van drogen.

Dus als ik men toppen gwn in een donkere plek in het bos hang gaat alles goedkomen? Misschien wel een afdakje maken voor de regen ?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Of het buiten gaat lukken hangt af van de luchtvochtigheid. Als het in die periode veel regent en het bos is flink nat, ga je het denk ik niet goed droog krijgen... Sowieso moet het inderdaad droog hangen tegen de regen.

Het beste is binnen drogen op een goed geventileerde droge plek. Ik heb geen ervaring met buiten drogen...

GanjaWout

Newbie
SmartieAndMe zei:
Of het buiten gaat lukken hangt af van de luchtvochtigheid. Als het in die periode veel regent en het bos is flink nat, ga je het denk ik niet goed droog krijgen... Sowieso moet het inderdaad droog hangen tegen de regen.

Het beste is binnen drogen op een goed geventileerde droge plek. Ik heb geen ervaring met buiten drogen...
[/img]

Hier wou ik het dan eigelijk in drogen.. zou dat echt niet gaan? :(

Bijlagen

• 20x20.jpg
    20x20.jpg
    121,8 KB · Weergaven: 2.086

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan nog wel eens moeilijk worden, tenzij er gaatjes rondom inzitten zodat er lucht doorheen kan stromen..

GanjaWout

Newbie
SmartieAndMe zei:
Kan nog wel eens moeilijk worden, tenzij er gaatjes rondom inzitten zodat er lucht doorheen kan stromen..

Ik kan het klepje laten openstaan 1/8 ofzo iets..
Zou het echt niet gaan in een opbergkast voor buiten?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom droog je het niet gewoon binnen? Hang het op zijn kop in je klerenkast en met drie dagen is het droog...

GanjaWout

Newbie
SmartieAndMe zei:
Waarom droog je het niet gewoon binnen? Hang het op zijn kop in je klerenkast en met drie dagen is het droog...

2 tot 3 weken zeiden ze dat ze goed gedroogd zijn en lekkere kwaliteit hebben, maar in de klerenkast? Zou je dat niet hard rieken? Mijn ouders horen het woord 'wiet' niet erg graag.
(Ja ik woon nog bij mijn ouders..)

Bovenaan