Vuur onder cocaine..

bobo1234

Newbie
Ik heb een vraagje een paar dagen terug zei een dealer tegen mij dat hij heel goed spul had 98% ofzo hij bracht het verhaaltje wel leuk maar ik geloof t niet helemaal en ik vind hem een beetje een apart figuurtje dus ik wil zowiezo zijn spul niet in me neus als ik niet zeker weet dat het echt coke is dat heb ik ook tegen hem gezegt en hij zei dat hij het wel wilt testen waar ik bij ben dus ik heb met hem afgesproken. maar nu wil ik ff van jullie weten als je cocaine verbrandt en het verdampt is het dan goeie kwaliteit of als het zwart wordt want dat zei hij tegen me als het verdampt is het goeie kwaliteit. alvast bedankt

Mwehehe.. het woord klawiteit is heel erg grappig als je arabisch praat. :mrgreen:

98% is bullshit. Je dealer lult onzin, zoek een andere.

Ten eerste is 89,3% het maximale..
Ten tweede ga je dat alsnog amper in Nederland vinden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Lake zei:
Mwehehe.. het woord klawiteit is heel erg grappig als je arabisch praat. :mrgreen:

98% is bullshit. Je dealer lult onzin, zoek een andere.

Ten eerste is 89,3% het maximale..
Ten tweede ga je dat alsnog amper in Nederland vinden.

amen je dealer is een pochertje ..... :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
cokepasta die net is geperst, smelt tot een kleurloze vloeistof.

hoe meer versneden hoe witter de gesmolten coke.

maja, testcentrum geeft zekerheid.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
htweeoo zei:
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.

je noemt een getal ??

verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?

Stonie

ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
htweeoo zei:

je noemt een getal ??

Stonie

idd niet!!!
75% is al uitzonderlijk zeldzaam...

enige manier om te weten of je snuifcoke goed is is ofwel kennis ervan hebben oftewel uitkoken met amoniak en zien hoeveel er van over blijft.... :wave:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Maybe laten testen in nederland wat anders. Ik geloof niet puur op de praat van iemand. Met ammoniak gaat dat degelijk ?

Larz

Belezen gebruiker
kan je gewoon niet je coke verwarmen (zoals het kwaliteit trukje uit de film blow) en kijken op hoeveel graden hij smelt.
volgens de film is 100°C de smelt temperatuur van "cutting agents".
200°C is zuiver coke.
wat je dealer over dat "goede coke verdamt en slechte verbrandt" zei klinkt ook maar BS.

Delirium

Badass junkie
htweeoo zei:

75%... "één van de betere"
Understatement van het jaar.

75% is disco shit, als ik dat nog eens mag tegenkomen betaal ik echt wel €50 voor een gram :hearteyes:

Tony Montana

Belezen gebruiker
hehehehe...

98% jah? Dat bestaat niet, oftewel je wordt beetgenomen.
75% is wel redelijk goed verkrijgbaar vind ik.

Meeste dealers verkopen shit en dan zit het op +/- 50% of zelfs lager.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Tony Montana zei:
hehehehe...

98% jah? Dat bestaat niet, oftewel je wordt beetgenomen.
75% is wel redelijk goed verkrijgbaar vind ik.

Meeste dealers verkopen shit en dan zit het op +/- 50% of zelfs lager.
:wink:

74% het gemiddelde...

bwahaha

*rolt van links naar rechts van t lachen*

Kerel als ik een kilo 74% vind neem ik een 2e hypotheek om die shit te kopen.

Hypothetisch natuurlijk want ik heb niet eens een 1e hypotheek. :mrgreen:

Armani7

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
lysergine25 zei:
htweeoo zei:

je noemt een getal ??

Stonie

idd niet!!!

enige manier om te weten of je snuifcoke goed is is ofwel kennis ervan hebben oftewel uitkoken met amoniak en zien hoeveel er van over blijft.... :wave:

ik kies voor de amo-methode :tongueout: kan je zien of je sos al dan niet zuiver en kan je het nog is lekker opbasen ook :d

Delirium

Badass junkie
Armani7 zei:
Frisko zei:
lysergine25 zei:
htweeoo zei:

je noemt een getal ??

Stonie

idd niet!!!

ik kies voor de amo-methode :tongueout: kan je zien of je sos al dan niet zuiver en kan je het nog is lekker opbasen ook :d

Suikerdampen roken is de shiiiit, ouwe!

htweeoo

Bewuste gebruiker
Maar die ammoniak truuk. Wat doe je dan lepel ammoniak en beetje poeder erin en als er veel zinkt heb je troep ?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
de cokepasta die bij de "fabriekjes" wegkomt bevat 90% cocaine, de rest zijn residu van de hulpstoffen. sterker kan je het niet krijgen. alleen met extractie, maar ik heb nog nooit gehoord van een dealer die de coke extraheert, om een nog puurder stoffje te krijgen.

bobo1234

Newbie
Nou ik heb de coke gekocht het ziet er wel een beetje anders uit dan wat ik normaal gebruikte ik gebruik zeer zelden en vindt het nog al prettig en wil het wel vaker gebruiken(met mate natuurlijk) maar deze is echt een witte poeder terwijl die ik normaal haalde zaten ook kleine brokjes tussen. en hij zei tegen me als ik het tussen me vingers zou wrijven verdoven me vingers ik heb dat alleen nog niet geprobeert vindt t een beetje zonde. en wat denken jullie? Ik heb het net trouwens ff tusse me vingers gewrijfd en het verdween gewoon lijkt alsof ik tandpaste aan me vingers heb gehad maar me vingers verdoofde niet. maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker.

Frisko

Badass junkie
bobo1234 zei:
Nou ik heb de coke gekocht het ziet er wel een beetje anders uit dan wat ik normaal gebruikte ik gebruik zeer zelden en vindt het nog al prettig en wil het wel vaker gebruiken(met mate natuurlijk) maar deze is echt een witte poeder terwijl die ik normaal haalde zaten ook kleine brokjes tussen. en hij zei tegen me als ik het tussen me vingers zou wrijven verdoven me vingers ik heb dat alleen nog niet geprobeert vindt t een beetje zonde. en wat denken jullie? Ik heb het net trouwens ff tusse me vingers gewrijfd en het verdween gewoon lijkt alsof ik tandpaste aan me vingers heb gehad maar me vingers verdoofde niet. maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker.
hahahahahahahahahah zeg dat u dealer een NOOB is!!!
verdoven tss je vingers!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
bobo1234 zei:
maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker.

En wees niet beschaamd he je dealer is zo wie zo een NOOB jij niet.
Jij bent beter bezig dan je NOOB dealer, laat ons aub ook weten wat de werkelijke getallen waren ok ?

Nu al bedankt voor de moeite, ik weet ook nu al dat je dealer een klant kwijt is,

Groet

Stonie

Eckster C

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
lysergine25 zei:
htweeoo zei:

je noemt een getal ??

Stonie

idd niet!!!

TheChippy

Newbie
Frisko zei:
bobo1234 zei:
hahahahahahahahahah zeg dat u dealer een NOOB is!!!
verdoven tss je vingers!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Dat is idd ontzettend onzinnig. Dan zou je die troep bv ook op je nek kunnen smeren om een flash te krijgen.

Rapido

Experimenterende gebruiker
...

ben ik de ENIGSTE op dit forum die een volledige gram (mss 0.9 minimum) heeft weten cleanen met ammoniak en met het blote oog ALLES heb weten overblijven?????

laten we NOG zeggen dat het 90% is...

top-spul van een discrete top-dealer die in het groot verkoopt
als je wil (en als het mag) wil ik gerust de normale aankoopprijs van een GOEDE ONVERSNEDEN DEALER erbij zetten...
niet omdat ik stiekem ZOU dealen (belachelijk risico op een forum) maar om toch te laten weten dat ik er verstand van heb

want nu mag je me uitlachen en beschuldigen van stoerdoenerij (dat zie ik al tegen 300km/u aankomen :))
maar ik weet wat ik gezien heb
en ik weet wat ik weet
denk wat je wil

ontopic: ECHT SPIJTIG dat er zoveel BROL in de omloop is.. zelfs brol van mss 30-40%!!!

El Retro

Wijs gebruiker
Rapido zei:
...

ben ik de ENIGSTE op dit forum die een volledige gram (mss 0.9 minimum) heeft weten cleanen met ammoniak en met het blote oog ALLES heb weten overblijven?????

laten we NOG zeggen dat het 90% is...

top-spul van een discrete top-dealer die in het groot verkoopt
als je wil (en als het mag) wil ik gerust de normale aankoopprijs van een GOEDE ONVERSNEDEN DEALER erbij zetten...
niet omdat ik stiekem ZOU dealen (belachelijk risico op een forum) maar om toch te laten weten dat ik er verstand van heb

want nu mag je me uitlachen en beschuldigen van stoerdoenerij (dat zie ik al tegen 300km/u aankomen :))
maar ik weet wat ik gezien heb
en ik weet wat ik weet
denk wat je wil

ontopic: ECHT SPIJTIG dat er zoveel BROL in de omloop is.. zelfs brol van mss 30-40%!!!

"Brol" van 40 procent voelt nog aan als goede coke hoor.

bobo1234

Newbie
Nou ik zou t eerder laten weten maar me internet doet raar. nou na veel poeha heb ik de coke tog maar gesnoven en het viel niet tegen :grin: zeer goeie kwaliteit. ik vind t zo mooi om naar te kijken als je dat pakkie open doet en lijkt net een wit blaadje of dat je 2 keer moet kijken of er echt iets in zit :tongueout:. maar tog bedankt voor al jullie informatie. ik zal er wel van genieten (met mate natuurlijk) ik gebruik nog niet zo heel lang en ik hoop het zo lang mogelijk op een halve gram per week te houden.

pilsner

Experimenterende gebruiker
Geniet ervan, zolang je het met mate(N) doet!

Veel dingen die bovenstaand geschreven zijn wel waarheden, maar er word veel geschreven en gedaan betreffende deze drugs!

Wanneer je echt wilt testen hoeveel percentage het is en wilt weten waarmee het versneden is laat je het gewoon netjes testen bij een testcentre in de buurt!

Kost je een paar centen/dagen en dan weet je voldoende!

Blaadjes ben ik nog niet tegengekomen alleen maar lege pakkies! :P

Succes en ga er met wijsheid mee om !
:wave:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
als je wat supermix bij je grammetje coke gooit haal je na het uitkoken ook gewoon 1.3 uit je gram ... helaas is zelfs het uitkoken geen betrouwbare methode ( zowel met ammoniac als met maagzout ) ..

dat geeft ook die chemische/plastic smaak aan je basecoke

het beste is dus gewoon testen die zooi :)

en die dealer praat echt onzin .. nooit bij kopen en lekker links laten liggen :) versneden coke is ook samen te persen tot brokjes, wat uiteraard ook altijd gebeurd .. maar iets dat al zo poederig is dat het niet meer geperst kan worden .. sjah zegt in feite vaak heel veel he :wink:

die mestruc is trouwens zo ... hoe beter de coke is des te helderder zal de druppel coke op je mespunt zijn ... alles dat zwart wordt is baggerzooi ... je hoeft ook echt maar een heel klein mespuntje te verhitten ...

hoe lang die druppel een druppel blijft voor het totaal verdampt is, zegt ook iets over de kwaliteit .. maar dat ga je pas herkennen als je het vaker op die manier bekeken hebt ...

je kunt ook wat korreltjes coke in eenglas water gooien ... hetgeen direct zinkt is betere/meer cokey dan hetgeen blijft drijven :wink:

en eigenlijk is gewoon proeven de beste graadmeter ... over het algemeen proef je namelijk gelijk of er geklooid is met (base)coke ... zeker als je gewoon goede coke gewend bent ...

durf je dat niet aan .. coketestje kopen :wink:
:)

davev

Newbie
Wat een gelul allemaal...

Gewoon je coke in een lepel gooien, dan een beetje ammoniak erbij (niet helemaal vol je lepel want das klote) en een vlammetje eronder. zodra je een olie achtige druppel op je ammoniak ziet drijven is het klaar, dan met een mesje op dat oliedruppeltje blijven tikken en dan ineens word het hard. Dat harde brokje wat je overhoud is echte coke en de rest is troep wat ze erbij hebben gegooit.

Weeg het en je weet hoe zuiver hij was...

Nog beter is idd laten testen maar dit is zeker even betrouwbaar en kan je thuis doen.

Enige nadeel is dat je hetgeen wat je hebt uitgekookt niet meer kan snuiven maar dit zal je moeten roken.

davev

Newbie
space scientist zei:
DarkScope zei:
davev zei:
Enige nadeel is dat je hetgeen wat je hebt uitgekookt niet meer kan snuiven maar dit zal je moeten roken.

How come?

omdat dan HCL om word gezet in een base, wat weer niet tot heel slecht wordt opgenomen door het neusslijmvlies

Inderdaad en daarbij verbrand de werkzame stof nu pas bij een hoge temperatuur waardoor bij het verbranden en inademen alle werkzame stof de longen zal bereiken. Warneer er ongekookte coke zou worden gerookt zal veel van de werkzame stof al bij iets meer dan ''ik geloof'' 200 graden uiteenvallen en dus al verbrand zijn voordat het de longen heeft bereikt. :smoke: :smoke:

Nou ciaowww :wave:

Bovenaan