Vrienden die ik apart vind

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities

CuriousExplorer

DF-koning
Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities
Elke 5-10min bijpakken met Miauw is zinloos.
De werkingsduur is echt wel langer dan dat.

Dit zijn gewoon hard verslaafde mensen.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Heb ik ze dus ook gezegd kijk ze moeten wat vaker pakken om te voelen omdat ze hoge tolerantie hebben , ik heb een break van 4-5 weken genomen. Hun zijn een koppel en die chick zegt continu van oh ik dip nu al ik moet echt strak staan want dan hebben ze meer rush, en die jongen van dr die al tijdje goede maat van me is gelooft dat dus helemaal van haar , ik heb hun gezegd stop met die bullshit over strak staan net zoals dat die chick zegt dat ze van een halve gram al niks voelt🥴

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Precies, ze komen ook altijd met de zin van ja wij willen precies genoeg om door te halen dit dat als ze leggen zijn ze soms 10-15 min bezig met berekenen of ze de nacht zullen en anders geld moete schooien bij mij

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Ja, al een tijd mee bezig maar is moeilijk de juiste vrienden te vinden in het al bekende helmond

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wat is miauw...? Gaat het om 3-MMC of 4-MMC?

Anyways, het klinkt nogal als mensen die een aantal positieve associates hebben opgebouwd met het snuiven van 'miauw', en daardoor de verwachting hebben dat als ze gaan snuiven dat ze dan weer dat gevoel krijgen. Maar door tolerantie krijgen ze na het snuiven niet meer die rush die ze eigenlijk willen, en daarom blijven ze het steeds opnieuw proberen om het misschien toch weer voor elkaar te krijgen.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik voel m'n neus al afsterven als ik het lees 🥲

Niet aan mee doen inderdaad. zoals hierboven al gezegd: they're chasing the dragon.

Miauw kan je sowieso beter slikken of pluggen, ongeacht of het 3- of 4-mmc is. Tenminste, als je van de euforie houdt van miauw. Die is dan sterker aanwezig dan wanneer je het snuift.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker

Niet aan mee doen inderdaad. zoals hierboven al gezegd: they're chasing the dragon.

Miauw kan je sowieso beter slikken of pluggen, ongeacht of het 3- of 4-mmc is. Tenminste, als je van de euforie houdt van miauw. Die is dan sterker aanwezig dan wanneer je het snuift.
Is slikken sterker als snuiven? Zo ja wat is de dosis en hoe moet ik pluggen?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Is slikken sterker als snuiven? Zo ja wat is de dosis en hoe moet ik pluggen?
Over dosering ga ik geen uitspraken doen, daar is best veel over te vinden. Mijn dosissen liggen veel te hoog om die te delen. (Ik heb mijn hersenchemie flink verpest)

Is het sterker dan snuiven... Ligt eraan wat je zoekt. Snuiven is meer speed achtig. Slikken of pluggen geeft echt dat wauw effect wat ik zo bijzonder vind aan 3-mmc.

Pluggen?:

(Hmm dit delen lijkt niet helemaal goed te gaan. Google maar op 'guide to rectal administration reddit'. Een van de meest heldere guides in omloop i.m.e.)

Volgens mij is er ook en handleiding voor pluggen op het forum te vinden. Die is wel in het Nederlands.

CuriousExplorer

DF-koning
Over dosering ga ik geen uitspraken doen, daar is best veel over te vinden. Mijn dosissen liggen veel te hoog om die te delen. (Ik heb mijn hersenchemie flink verpest)

Is het sterker dan snuiven... Ligt eraan wat je zoekt. Snuiven is meer speed achtig. Slikken of pluggen geeft echt dat wauw effect wat ik zo bijzonder vind aan 3-mmc.

Pluggen?:

(Hmm dit delen lijkt niet helemaal goed te gaan. Google maar op 'guide to rectal administration reddit'. Een van de meest heldere guides in omloop i.m.e.)

Volgens mij is er ook en handleiding voor pluggen op het forum te vinden. Die is wel in het Nederlands.
Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen slikken/pluggen ervaren als meer wauw, en snuiven als meer speedy.
Zeker als je gewoon kijkt naar de ROA.

Plug eens 50mg, een normale lijn.
Heb je dan ook het wauw effect?
Of slik eens 60mg?
Heb je het dan?
Op beide vragen is het antwoord : Neen.

Telkens ik vraag welke dosering men dan gebruikt bij pluggen of slikken is het antwoord bijna altijd...
Minstens het 3dubbele (150mg), tot het vijfdubbele (250mg) en uitschieters tot het achtdubbele (400mg) tov een lijn snuiven.

Moeilijk vergelijken vind ik persoonlijk.
Tuurlijk kan 50mg 3mmc snuiven niet op tegen 400mg 3mmc pluggen 🙃

MetalGuy

Badass junkie
Nee, dan moet het effect in normale dosis net een beetje opkomen... normaal gesproken!

Het beeld wat ik hiervan heb, is dat van zware verslaafden.😅

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen slikken/pluggen ervaren als meer wauw, en snuiven als meer speedy.
Zeker als je gewoon kijkt naar de ROA.

Plug eens 50mg, een normale lijn.
Heb je dan ook het wauw effect?
Of slik eens 60mg?
Heb je het dan?
Op beide vragen is het antwoord : Neen.

Telkens ik vraag welke dosering men dan gebruikt bij pluggen of slikken is het antwoord bijna altijd...
Minstens het 3dubbele (150mg), tot het vijfdubbele (250mg) en uitschieters tot het achtdubbele (400mg) tov een lijn snuiven.

Moeilijk vergelijken vind ik persoonlijk.
Tuurlijk kan 50mg 3mmc snuiven niet op tegen 400mg 3mmc pluggen 🙃
Toch zit er verschil tussen.

Ik ervaar ook nog een kleiner verschil tussen pluggen en slikken op dezelfde dosis. Slikken is iets meer euforisch. Maar ik ben te ongeduldig om te wachten als diehard verslaafde.

Overigens is injecteren nog veel euforischer. Maar dat wilde ik eigenlijk niet benoemen m.b.t. Harm reduction. Toch... Op dezelfde dosis als slikken of pluggen is dat wel echt even andere koek.

Hetzelfde is er denk ik aan de hand met 3-cmc maar dan in nog heftigere mate. Iedereen die het waardeloze rotzooi vind hoor ik allemaal over snuiven. Iedereen die het fantastisch vind over pluggen of IV.

Waarom die verschillen er zijn? Al sla je me dood. Het strookt ook niet met mijn normaal zo wetenschappelijke benadering. Toch is dit mijn observatie. En ik ben niet de enige.

Met keta trouwens ook. Ik vind keta I.V. echt totaal anders dan keta snuiven of I.M. en dan niet op een prettige manier.

Coke idem dito. Een keer I.V. gedaan, en nooit weer. Wat was dat een kutgevoel zeg.

CuriousExplorer

DF-koning
Toch zit er verschil tussen.

Ik ervaar ook nog een kleiner verschil tussen pluggen en slikken op dezelfde dosis. Slikken is iets meer euforisch. Maar ik ben te ongeduldig om te wachten als diehard verslaafde.

Overigens is injecteren nog veel euforischer. Maar dat wilde ik eigenlijk niet benoemen m.b.t. Harm reduction. Toch... Op dezelfde dosis als slikken of pluggen is dat wel echt even andere koek.
Heb je ervaring met 50mg snuiven en pluggen?Of op zijn minste vergelijkbare dosissen?

Ik vond het altijd een verspilling.
Moest 200mg slikken om iets te voelen, terwijl (ik persoonlijk) 50mg snuiven beter voelde. 🤭

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Heb je ervaring met 50mg snuiven en pluggen?Of op zijn minste vergelijkbare dosissen?
Alleen als bijpakdosissen. Niet als startdosis. En dan is het toch lastiger oordelen.
Feit is wel dat ik het met de andere ROA's en andere middelen wel als startdosis heb ervaren. En er flinke verschillen merkbaar zijn.

Met snuiven heb ik ook minder ervaring. Ik heb er een hekel aan. Eigenlijk de enige middelen die de moeite waard zijn om te snuiven zijn coke en keta. (Vind ik dan he)

Sowieso vind ik 50mg de moeite niet. Is een beetje hetzelfde als beginnen aan 150mg coke 😜

Maargoed, neem geen voorbeeld aan mij.

CuriousExplorer

DF-koning
Alleen als bijpakdosissen. Niet als startdosis. En dan is het toch lastiger oordelen.
Feit is wel dat ik het met de andere ROA's en andere middelen wel als startdosis heb ervaren. En er flinke verschillen merkbaar zijn.

Met snuiven heb ik ook minder ervaring. Ik heb er een hekel aan. Eigenlijk de enige middelen die de moeite waard zijn om te snuiven zijn coke en keta. (Vind ik dan he)

Sowieso vind ik 50mg de moeite niet. Is een beetje hetzelfde als beginnen aan 150mg coke 😜

Maargoed, neem geen voorbeeld aan mij.
Coke snuiven is ❤️❤️

Nice needle for @Mezelf

🤣🤣

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Veel mensen zeggen vanalles aan excuses of bullshit om het maar goed te praten maar ze zijn dik verslaafd.
Sowieso!

Ik heb in de kliniek eens tijdens schrijfuur een boekje met 101 rationalisaties geschreven. Het is bizar hoeveel ik er zo snel wist op te kalken die ik zelf echt gebruikt heb. Als je er dan nuchter op terugkijkt is het grappig en beschamend tegelijk.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Sowieso!

Ik heb in de kliniek eens tijdens schrijfuur een boekje met 101 rationalisaties geschreven. Het is bizar hoeveel ik er zo snel wist op te kalken die ik zelf echt gebruikt heb. Als je er dan nuchter op terugkijkt is het grappig en beschamend tegelijk.
Ik betrap mij er ook constant op.

Poederpret

Bewuste gebruiker
Heb ik ze dus ook gezegd kijk ze moeten wat vaker pakken om te voelen omdat ze hoge tolerantie hebben , ik heb een break van 4-5 weken genomen. Hun zijn een koppel en die chick zegt continu van oh ik dip nu al ik moet echt strak staan want dan hebben ze meer rush, en die jongen van dr die al tijdje goede maat van me is gelooft dat dus helemaal van haar , ik heb hun gezegd stop met die bullshit over strak staan net zoals dat die chick zegt dat ze van een halve gram al niks voelt🥴
Hoe kan je van een halve gram miauw niks voelen? Dat is voor mij de hoogste dosis die ik ooit heb genomen met dat spul en ik kan je vertellen dat ik echt rete strak stond 😂

Poederpret

Bewuste gebruiker

Misschien een beetje off topic maar ik wilde dus aankomende zaterdag voor het eerst 4-mmc gebruiken op een rawstyle feest. Ik heb al ervaring met 3-mmc en dat snuif ik normaal maar ik wilde ook eens ervaren hoe een bommetje is. Dus ik wilde dat met de 4-mmc proberen maar hoe moet je dat doseren?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hoe kan je van een halve gram miauw niks voelen? Dat is voor mij de hoogste dosis die ik ooit heb genomen met dat spul en ik kan je vertellen dat ik echt rete strak stond 😂
Dat heet tolerantie 😅

En zelfs na periodes clean verdwijnt dat nog niet altijd.

Misschien een beetje off topic maar ik wilde dus aankomende zaterdag voor het eerst 4-mmc gebruiken op een rawstyle feest. Ik heb al ervaring met 3-mmc en dat snuif ik normaal maar ik wilde ook eens ervaren hoe een bommetje is. Dus ik wilde dat met de 4-mmc proberen maar hoe moet je dat doseren?
Met een milligrammen weegschaal.
Een weegschaal die dus op 1mg nauwkeurig kan wegen. Dat is 0,001g

Let op, 3 cijfers achter de komma dus. Niet gaan rommelen met wietweegschaaltjes met 2 cijfers achter de komma. Dan kan je bijna net zo goed eyeballen. Of je moet volumetrisch gaan doseren.

Ik heb zelf zoiets:

Heeft al erg vaak mijn leven gered en in de tijd dat ik 'm kwijt was (mn ouders hadden m in beslag genomen) heb ik geregeld overdosissen gehad.

Ik heb denk ik nog een iets oudere versie, maar zelfde merk en prijscategorie. Veel goedkoper dan dit worden ze niet en toch is hij redelijk precies vanaf 15mg.

Je zou ook kunnen gaan voor bijvoorbeeld een Kern Tab 20-3. Is ietsje duurder maar Kern is wel een degelijk merk ook voor meer professionele weegschalen.

CuriousExplorer

DF-koning
Dat heet tolerantie 😅

Let op, 3 cijfers achter de komma dus. Niet gaan rommelen met wietweegschaaltjes met 2 cijfers achter de komma. Dan kan je bijna net zo goed eyeballen. Of je moet volumetrisch gaan doseren.

Ik heb zelf zoiets:

Ik heb denk ik nog een iets oudere versie, maar zelfde merk en prijscategorie. Veel goedkoper dan dit worden ze niet en toch is hij redelijk precies vanaf 15mg.

Je zou ook kunnen gaan voor bijvoorbeeld een Kern Tab 20-3. Is ietsje duurder maar Kern is wel een degelijk merk ook voor meer professionele weegschalen.
Je moet al een extreme tolerantie hebben om van een halve gram miauw niks te voelen.

*Extreem als in : onbestaand.

Imo.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Je moet al een extreme tolerantie hebben om van een halve gram miauw niks te voelen.

*Extreem als in : onbestaand.

Imo.
Wekenlang dagelijks gebruik en dan een slechte batch hebben?

Een halve gram heb ik eigenlijk altijd wel gevoeld ja. True...

Daarnaast is het ook gewoon vergelijken toch. Als je de beste 3-m ervaring verwacht die je ooit hebt gehad, maar je voelt je alleen een beetje speedy. Dan kan ik me voorstellen dat iemand zich wijs maakt dat ie 'niks' voelt.

CuriousExplorer

DF-koning
Wekenlang dagelijks gebruik en dan een slechte batch hebben?

Een halve gram heb ik eigenlijk altijd wel gevoeld ja. True...

Daarnaast is het ook gewoon vergelijken toch. Als je de beste 3-m ervaring verwacht die je ooit hebt gehad, maar je voelt je alleen een beetje speedy. Dan kan ik me voorstellen dat iemand zich wijs maakt dat ie 'niks' voelt.
Minder voelen kan ik inkomen.

Maar niet, nou nee.
Uiteindelijk alle hoogtes en laagtes gezien van 3mmc.
Blij dat ik die troep niet meer gebruik.
Of wacht, wel nog, maar heel zelden.
Laatste maal was 5 maanden geleden 🤣

MR_CHIP

Badass junkie
ik heb ooit dossiss nodig gehad van 4x 180mg in 1x om iets leuks te voelen
lang leve tolerantie DOE DIT DUS NIET NA !
UITERST GEVAARLIJK

MR_CHIP

Badass junkie
tuurlijk heb ik wel door dat die doseringen meer kwaad dan goed doen alleen zo ging het wel toen

MR_CHIP

Badass junkie
naja misschien zeg ik het iets te makkelijk met iets voelen
dat had ik met 180mg natuurlijk al
alleen hoe hoger de dosering hoe geiler en hoe meer ik een gewillige slet werd (details :P )

mitchieee

Wijs gebruiker
The feeling en strak staan is tog gewoon nagenoeg het zelfde, en goed da jij er nie aan mee doe met die snelle praktijken,

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Op een bepaald moment spreekt men niet meer over tolerantie maar over schade.

Besef je toch?
Zeker beseffen we dat beiden denk ik. Maar ik (en ik vermoed @gekkemanlol ook) als verslaafden hebben geen controle over hoeveel we gebruiken.

Laatste terugval bijvoorbeeld. Ik had een van de beste batches 3-m te pakken ooit. Slechts een keer betere gehad van een goede source toen het nog legaal was.

Toch was er in 12 uur 2 gram doorheen geslikt, geplugd en geslammed.

(En ja mensen, dan is levensgevaarlijk.... Dat weet ik. Het was ook totaal niet de bedoeling. Wilde die andere gram bewaren en op tijd naar bed. Maar ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Dat is wat verslaving kan doen.)

MR_CHIP

Badass junkie
dat klopt zeker weten
bij een terugval whatever het moge zijn is het ver boven "safe" levels

CuriousExplorer

DF-koning
Zeker beseffen we dat beiden denk ik. Maar ik (en ik vermoed @gekkemanlol ook) als verslaafden hebben geen controle over hoeveel we gebruiken.
Ex verslaafde hier.
Als ik zou moeten gokken heb ik ruim 250gr gesnoven van dit spul
(Meer van 4mmc dan 3mmc, maar 1 pot nat)
Laatste terugval bijvoorbeeld. Ik had een van de beste batches 3-m te pakken ooit. Slechts een keer betere gehad van een goede source toen het nog legaal was.

Toch was er in 12 uur 2 gram doorheen geslikt, geplugd en geslammed.
Dergelijke hoeveelheden snel naar binnen werken heb ik dan nooit gedaan.
Ik deed ruim 12u met 1 gram.
Knap toch 😄
(En ja mensen, dan is levensgevaarlijk.... Dat weet ik. Het was ook totaal niet de bedoeling. Wilde die andere gram bewaren en op tijd naar bed. Maar ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Dat is wat verslaving kan doen.)
Het laten liggen van 3mmc is niet het moeilijkste.

Stoppen eenmaal je eraan begint wel.

Poederpret

Bewuste gebruiker
Dat heet tolerantie 😅

Ik heb zelf zoiets:

Heeft al erg vaak mijn leven gered en in de tijd dat ik 'm kwijt was (mn ouders hadden m in beslag genomen) heb ik geregeld overdosissen gehad.

Hahaha dat wist ik al, ik heb zelf niet zo'n goede weegschaal maar degene die jij liet zien ga ik zeker wel aanschaffen!

Ik bedoelde eerder in welke hoeveelheden. Als ik 3-mmc gebruik snuif ik meestal 300-400 mg over een heel feest. Ik ga niet zeggen dat ik geen tolerantie heb maar het zal vast een lage zijn als ik het hier zo lees 😅😂

Dus hoe veel zou ik dan in een bommetje moeten stoppen voor een goed effect?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ex verslaafde hier.
Hiervan krijg ik error in mijn hoofd. Het woord ex-verslaafde heb ik uit mijn woordenboek geschrapt.

Het laten liggen van 3mmc is niet het moeilijkste.

Stoppen eenmaal je eraan begint wel.
Ik heb dat niet alleen met 3-mmc hoor. Eigenlijk met alles, van alcohol en wiet tot allerlei harddrugs.

3-mmc en pyro's zijn er misschien iets sterker in dan de rest, maar niet gek veel.

Hoeveel 3- en 4-mmc ik in totaal gebruikt hebt, vind ik even een iets te confronterende vraag om op in te gaan zo vlak voor bedtijd 😅

Bovenaan