Vreetbui Tijdens speed

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lotske1984- zei:
Tommie_K zei:
lotske1984- zei:
Hoop binnekort op betere..

Op welk moment of na hoeveel toekomstige teleurstellingen zou je in overweging gaan nemen dat het mogelijk niet aan de pep ligt maar aan de gewenning na x jaar dagelijks gebruik? Of is dat gewoon geen scenario?

Als ik flink doorgebruik en elke dag de doses uitbouw dan kan ik binnen twee, drie weken op een tolerantie zitten waarbij een kop koffie harder aankomt dan een hele gram zuivere speed ineens opvreten op nuchtere maag. Maar dat is al ver voorbij het punt waarop het nog de moeite waard is...

Ben je wel eens een maandje gestopt ofzo, of ben je echt gedisciplineerd bezig geweest met de dagen aaneen rijgen? Gaat me geen zak aan natuurlijk maar als je mijn vraag niet bezwaarlijk vindt, ik ben toch wel benieuwd.

Hoop is trouwens niet zo'n effectieve management-tool.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..

mikoz

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
Laatst had je toch nog amfetamine van 70% waarvan je zei dat het kutspul was?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
mikoz zei:
lotske1984- zei:
Laatst had je toch nog amfetamine van 70% waarvan je zei dat het kutspul was?
Ja maar dat was niet getest volgens mij, alleen van horen zeggen...

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lotske1984- zei:

Dat is vrji eenvoudig te berekenen als je relatine gebruikt.
Ik neem aan dat het om farmaceutische relatine gaat, pillen? Of komt het ook van een dealer die met de poeders gerotzooid kan hebben?

Als je pillen hebt, hoeveel pillen van hoeveel mg pak je op een dag voor welk effect? En is het slikken of fijnstampen en snuiven?

Ik heb trouwens laatst nog een tamelijk experimentele post geschreven met o.a. een ode aan jouw onvrede met de kwaliteit van de pep. Ik ben zelf niet echt kapot van methylfenidaat dat ik momenteel als vervanger slik voor het veel betere dex amf. en zo kwam ik op de term Brolfenidaat. Dikke Brolfenidaat klinkt ook echt als halfgare rotzooi die je pakt omdat er niks beters is en het leek me daarom het stopwoordje voor de zomer van 2016 te gaan worden.

Maarehh ik merk wel dat als ik jouw zegswijzen enz ga gebruiken dat de mensen al snel een beetje afhaken :) Al heb ik me ook niet echt gecommiteerd aan onderlinge samenhang.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lotske1984- zei:

Dat is vrji eenvoudig te berekenen als je relatine gebruikt.
Ik neem aan dat het om farmaceutische relatine gaat, pillen? Of komt het ook van een dealer die met de poeders gerotzooid kan hebben?

Als je pillen hebt, hoeveel pillen van hoeveel mg pak je op een dag voor welk effect? En is het slikken of fijnstampen en snuiven?

Ik heb trouwens laatst nog een tamelijk experimentele post geschreven met o.a. een ode aan jouw onvrede met de kwaliteit van de pep. Ik ben zelf niet echt kapot van methylfenidaat dat ik momenteel als vervanger slik voor het veel betere dex amf. en zo kwam ik op de term Brolfenidaat. Dikke Brolfenidaat klinkt ook echt als halfgare rotzooi die je pakt omdat er niks beters is en het leek me daarom het stopwoordje voor de zomer van 2016 te gaan worden.

Maarehh ik merk wel dat als ik jouw zegswijzen enz ga gebruiken dat de mensen al snel een beetje afhaken :) (dit is een grapje. Ik heb een enorme draak van een verhaal geschreven waarvan alleen al de lengte gevoelens van afkeuring oproept.)

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ja worden voor geschreven..Neem 1 pil 20 mg langwerkend en soms 3 pille 10 mg niet langwerkend (methylfenidaathydrochloride)..ja wil ook dex maar mijn psychiater weet de mg niet om voor te schrijven..iemand die mijn kan helpe ivm mg.?grtz

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lotske1984- zei:
Ja worden voor geschreven..Neem 1 pil 20 mg langwerkend en soms 3 pille 10 mg niet langwerkend (methylfenidaathydrochloride)..ja wil ook dex maar mijn psychiater weet de mg niet om voor te schrijven..iemand die mijn kan helpe ivm mg.?grtz

Dagelijks 20 a 30mg en daarnaast geen andere drugs?

Kun je het effect beschrijven dat je merkt van 30 mg?

Toen je speed gebruikte, wat voor dagelijkse doses waren dat ongeveer? En hoe was effect dan?

Zeg je nu dat je psych niet weet hoe hij van een geneesmiddel de dosering kan achterhalen? Of wil hij je het middel niet voorschrijven?

Of woon je in NL? Daar kan je een dex-recept beter even vergeten totdat de rookwolken rondom registratie van het middel zijn opgetrokken. Kon wel eens een duur grapje worden.

2mg methylfenidaat = 1mg dex. Dex is dus tweemaal zo sterk. Daarnaast werkt het een uur langer door).

https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/

lotske1984-

Wijs gebruiker
Tommie_K zei:
lotske1984- zei:

Dagelijks 20 a 30mg en daarnaast geen andere drugs?

Kun je het effect beschrijven dat je merkt van 30 mg?

Toen je speed gebruikte, wat voor dagelijkse doses waren dat ongeveer? En hoe was effect dan?

Zeg je nu dat je psych niet weet hoe hij van een geneesmiddel de dosering kan achterhalen? Of wil hij je het middel niet voorschrijven?

Of woon je in NL? Daar kan je een dex-recept beter even vergeten totdat de rookwolken rondom registratie van het middel zijn opgetrokken. Kon wel eens een duur grapje worden.

2mg methylfenidaat = 1mg dex. Dex is dus tweemaal zo sterk. Daarnaast werkt het een uur langer door).

https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/
Jawel gebruik ook nog speed alle speed kun je da nie noeme..maar ik moet iets door mijn neus kunne jagen..liever kwali speed maar ja dan werkt het tenminste..nu neem ik relatine omdat de speed zelden werkt..het helpt wel tege vermoeidheid relatine maar is mis dat je voor dingen zin krijgt erin..ja 30 mg ik voel er wel wat van maar na 2 de pil 10 mg voel ik mij beter en na de 3 nog beter..nee woon in belgie ja die psychiater kent dex blijkbaar niet..
Vroeger was 5 gram op en week ongeveer nu vele minder..wa effect goede speed mij geeft als het goede is gelukkg voelen..voor vele dingen zin hebbe gewoon goed voelen..

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lotske1984- zei:
Jawel gebruik ook nog speed alle speed kun je da nie noeme..maar ik moet iets door mijn neus kunne jagen..liever kwali speed maar ja dan werkt het tenminste..nu neem ik relatine omdat de speed zelden werkt..het helpt wel tege vermoeidheid relatine maar is mis dat je voor dingen zin krijgt erin..ja 30 mg ik voel er wel wat van maar na 2 de pil 10 mg voel ik mij beter en na de 3 nog beter..nee woon in belgie ja die psychiater kent dex blijkbaar niet..
Vroeger was 5 gram op en week ongeveer nu vele minder..wa effect goede speed mij geeft als het goede is gelukkg voelen..voor vele dingen zin hebbe gewoon goed voelen..

Hmm nou ja dan blijft het toch nog even onmogelijk om iets sluitends te zeggen over je tolerantie vs de kwaliteit van je speed. Al zou je in overweging kunnen nemen dat, zelfs al is jouw speed 90% rommel, het al snel en sterker effect heeft dan de 30mg MF (da's omgerekend zo'n 20mg amfetamine).

Je noemt de drie effecten van speed in de volgorde waarin die voor iedere gebruiker steeds minder worden.

- het geluksgevoel verdwijnt al na de wittebroodsweken, never to come back again.
- motivatie voel je wat langer, maar zelf bij verantwoord gebruikt kan dat verdwijnen
- focus is een effect, dat mitrs goed gemanaged, lang profijt kan blijven bieden. Het kan zelfs weer herstellen als je het door een tijdje misbruikvverloren hebt.
- Uiteindelijk zal een chronische verslaafde speed gebruiken om zich normaal te kunnen voelen. Je merkt er weinig van, maar stopt desondanks niet met gebruiken, omdat je down zult gaan tot ver onder "normaal" voelen. Maar laat je niet van de wijs brengen door horrorverhalen: als je helemaal stopt ben je in twee weken door de ergste lethargie wel heen.

Je psych is ofwel een stomme rukker, ofwel hij fingeert onwetendheid om je niet te hoeven zeggen dat hij het niet WIL voorschrijven. In beide gevallen zou ik een ander zoeken.

Verdiep je eens in Modafinil. dat heeft mogelijk hetzelfde effect als speed nu op jou (het houdt je wakker) maar het is een stuk minder een aanslag op je gezondheid. Maar goed, dat maakt allemaal natuurlijk geen ruk uit zolang je godweetwat naar binnen blijft werken, Je zou op zijn minst eens wat betere bronnen zoeken, En ik mag waarschijnlijk niet teveel zeggen maar jouw nieuwe leverancier hoeft geen Belg te zijn, noch zal je ervoor naar het buitenland hoeven. Er zijn meer plekken op het internet dan dit forum om je te informeren.

MeejheM

Badass junkie
een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.
Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..
Als dit niet bevestigd dat je tolerantie hebt Lotske dan weet ik het ook niet meer hoor. Je kunt moeilijk gaan zeggen dat je farmaceutische speed ook rommel is...

lotske1984-

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
Als dit niet bevestigd dat je tolerantie hebt Lotske dan weet ik het ook niet meer hoor. Je kunt moeilijk gaan zeggen dat je farmaceutische speed ook rommel is...
Ik vind relatine beter werken precies..dat werkt anders..

Skippy

Wijs gebruiker
Ik raad modafinil aan!
Heeft veel baat bij studeren en concentratie.
Word voorgeschreven bij narcolepsie maar daar moet je niet naar kijken.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
Ik raad modafinil aan!
Heeft veel baat bij studeren en concentratie.
Word voorgeschreven bij narcolepsie maar daar moet je niet naar kijken.

Heb jij daar zelf ervaring mee? En weet jij of er een groot verschil is qua werking als je kijkt naar verschillende merken zoals modalert of modvigil? Ben er zelf namelijk ook best benieuwd naar. Persoonlijk denk ik dat de hype groter is dan de werking :confused:

Skippy

Wijs gebruiker
Ja heb er zelf ervaring mee, werkt perfect als ik me ergens op moet focussen.
Mn schoonmoeder heeft het afgelopen 2 weken ook gebruikt voor haar examens voor dr nieuwe werk en dikke 8en en 9 gehaald.
Die andere merken ben ik niet bekend mee nee.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Skippy zei:
Mn schoonmoeder heeft het afgelopen 2 weken ook gebruikt voor haar examens voor dr nieuwe werk en dikke 8en en 9 gehaald.
Bestaat er ook medicatie tegen om zin te krijgen om dingen te doen..dat speed normaal geeft.?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
lotske1984- zei:
Skippy zei:
Bestaat er ook medicatie tegen om zin te krijgen om dingen te doen..dat speed normaal geeft.?
Beetje een doodlopende weg om zin in het leven te krijgen door middel van middelengebruik, niet?

Het werkt een tijdje, maar dan komt altijd de keerzijde.

MeejheM

Badass junkie
Als je een of andere wekamine van je arts krijgt, en dat niet werkt kun je moeilijk het middel nog de schuld geven.

simonsnel

Experimenterende gebruiker
lotske1984- zei:
Skippy zei:

Meen je dit serieus? Wat dacht je van een zinvolle besteding van je leven zoeken? Zodat je de dingen doet die je leuk vind. Krijg je genoeg levensvreugde en energie van. Heb je helemaal geen drugs of medicatie voor nodig.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Je kan je speed ook zelf "schoonmaken" he.. Watervrije aceton en een koffiefilter, veel meer heb je niet nodig. Zelf geen ervaring mee maar schijt merendeels van de versnijd middlen er uit halen.

Misschien iemand anders die mij daar meer over kan vertellen? Ben niet echt een chemisch wonder ofzo :tearsofjoy:

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lotske1984- zei:
MeejheM zei:

Hahaha.

Eh....

Nu mogen we dan definitief constateren dat jij de boel in de maling neemt toch?

Of niet?

Goddomme ik kom er niet uit.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
benniesmitters zei:
Je kan je speed ook zelf "schoonmaken" he.. Watervrije aceton en een koffiefilter, veel meer heb je niet nodig. Zelf geen ervaring mee maar schijt merendeels van de versnijd middlen er uit halen.

Misschien iemand anders die mij daar meer over kan vertellen? Ben niet echt een chemisch wonder ofzo :tearsofjoy:

Er is weinig meer over te vertellen. Stop je speed in het filter, maak het flesje aceton open en giet het direct in het filter (opvangen in een glas of kommetje), indien gewenst de aceton nogmaals het filter laten passeren (maar dan wel snel!), tien minuutjes laten drogen en je hebt idd de ergste rommel eruit.

Maar dan wordt het pas interessant he? Want je wilt eigenlijk ook de levo-isomeer lozen. Dat is die troep waarvan je bek in de klem trekt en waarvan je dwangmatig tegen de onderkant van het tafelblad zit te schoppen de hele tijd, vanwege overmatige stimulatie van het peripheraal zenuwstelsel. Dexamfetamine > amfetamine. Dus gaan we de isomeren scheiden.

Wie doet er gezellig mee?

Boodschappenlijst:

Aceton
Gips (CaSO4)
Ethanol (96%)
Hexaan
Natriumhydroxide
Geconcentreerd zwavelzuur (hoe geconcentreerder hoe beter)
Isopropanol
pH-papier
Wijnsteenzuur (l-tartaric acid, waarbij l = cruciaal)
Een oven, een vriezer, een paar potten en pannen en een berg straatspeed.

simonsnel

lotske1984- zei:
Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..

Zeer spijtig. Ik heb hier zo'n 30 gram topspul liggen. Kan ik nooit allemaal alleen op.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
simonsnel zei:
lotske1984- zei:

Zeer spijtig. Ik heb hier zo'n 30 gram topspul liggen. Kan ik nooit allemaal alleen op.

Oh jawel hoor dat gaat sneller dan je denkt. Reken maar na, die dertig gram was oorspronkelijk een half ons en die eerste twintig grammen da's eigenlijk ook in krap twee weken eh.....

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
lotske1984- zei:
Ik heb je bij deze een waarschuwing gegeven, volgende keer dat je weer naar speed loopt te gissen volgt een permanente ban.

En wat heb je nog aan goede speed als de beste farmaceutische speed je ook niet meer het gewenste effect geeft, dan heb je gewoon tolerantie. Ga je ooit toegeven dat je tolerantie hebt Lotske? Ik wordt nogal moe van al je berichten over slechte speed en daarbij je eindeloze ontkenningen dat je tolerantie zou hebben. We hebben de boodschap wel begrepen inmiddels, nu jij nog.

simonsnel

Tommie_K zei:
simonsnel zei:
lotske1984- zei:

Oh jawel hoor dat gaat sneller dan je denkt. Reken maar na, die dertig gram was oorspronkelijk een half ons en die eerste twintig grammen da's eigenlijk ook in krap twee weken eh.....

Ik was niet helemaal serieus over die 30 gram. Ik heb al een jaar lang geen speed gebruikt. Laat staan dat ik 30 gram in huis heb.

MeejheM

Badass junkie
verdachte posts ja...

@lotske: Je zal bij een psychiater of andere arts echt geen recept krijgen voor voldoende dex-amf om hetzelfde gevoel te krijgen als 1 lijntje goede speed op een dag, die schrijven therapeutische doseringen voor, geen recreatieve. 500mg dex-amf per dag gaan ze echt niet doen.

verder kun je met het wassen met 1 solvent(oplosmiddel) eigenlijk alleen maar concluderen wat je verwacht uit je poeder te halen, en wat je verwacht over te houden. Het wassen van je speed vind ik een prima gewoonte, want je verwijdert meestal een hoop schadelijke stofjes, maar ga er niet van uit dat je pure speed overhoud na zo'n simpele "wasbeurt".

lotske1984-

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Ik heb je bij deze een waarschuwing gegeven, volgende keer dat je weer naar speed loopt te gissen volgt een permanente ban.

En wat heb je nog aan goede speed als de beste farmaceutische speed je ook niet meer het gewenste effect geeft, dan heb je gewoon tolerantie. Ga je ooit toegeven dat je tolerantie hebt Lotske? Ik wordt nogal moe van al je berichten over slechte speed en daarbij je eindeloze ontkenningen dat je tolerantie zou hebben. We hebben de boodschap wel begrepen inmiddels, nu jij nog.
Sorry hoor.!

pittoresk

Newbie
lotske1984- zei:

Yep: "welkom in Nederland", het land waar je je zooi (letterlijk om de hoek) kunt laten testen, maar er niks geproduceerd/verkocht mag worden". :openmouth: :kots:. Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'.

pittoresk

Newbie
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:

Sorry hoor.!

En Lotske, alles spaghetti Bolognese? "Hengelen" wordt hier niet echt gewaardeerd, en terecht, na mijn mening. Wel netjes dat je excuses maakt. :wink:

simonsnel

pittoresk zei:
lotske1984- zei:

Yep: "welkom in Nederland", het land waar je je zooi (letterlijk om de hoek) kunt laten testen, maar er niks geproduceerd/verkocht mag worden". :openmouth: :kots:. Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'.

Dat testen is dus omdat er zoveel rotzooi verkocht wordt. Snap je toch ook wel?

En volgens mij heeft lotske beet.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
pittoresk zei:
Drugs worden toch wel gemaakt, er zullen altijd wel labs blijven die niet opgemerkt worden en er zijn altijd wel corrupte mensen waardoor het geïmporteerd kan worden.

Testcentra zijn er juist om ervoor te zorgen dat, als je toch van plan bent om te gebruiken, je tenminste weet wat je (precies) gebruikt. Wat beter zou zijn is om de meest gebruikte drugs (cannabis, xtc, en wellicht ook speed) in gecontroleerde omgevingen te maken, waardoor je er zeker van bent wat er in zit, er deels wat wordt terugverdiend voor allerlei kosten die drugsgebruik veroorzaken (opnames), en, indien de prijs niet te hoog wordt (wat mij echt niks zal verbazen als ze dit zouden doen, dat ze bijvoorbeeld 10-15 euro per XTC pil van 80mg zouden vragen), zet dit ook het criminele circuits deels buitenspel.

Ik weet ook trouwens niet precies waarom het produceren/dealen/bezit van de meeste drugs wel verboden, maar het gebruik ervan wordt gedoogd. Wat ik er wel handig aan vind, is dat een gebruiker met een gerust hart hulp kan zoeken indien het fout gaat, zonder bang te zijn voor enige consequenties (mits hij niet meer dan een gebruikershoeveelheid bij zich heeft natuurlijk). Lijkt mij dat dit echt vrij veel doden per jaar scheelt.

Fool

Badass junkie
Peppi en Coki zei:
Ik weet ook trouwens niet precies waarom het produceren/dealen/bezit van de meeste drugs wel verboden, maar het gebruik ervan wordt gedoogd.
Dat weet je wel, hierom:

Wat ik er wel handig aan vind, is dat een gebruiker met een gerust hart hulp kan zoeken indien het fout gaat, zonder bang te zijn voor enige consequenties (mits hij niet meer dan een gebruikershoeveelheid bij zich heeft natuurlijk). Lijkt mij dat dit echt vrij veel doden per jaar scheelt.

Bovenaan