Vreemde wond en pijn na snuiven

T-Rex

Newbie
Hoi iedereen.

Dit is mijn eerste bericht, op google zelf kon ik niks vinden erover dus daarom probeer ik het hier eens misschien dat iemand me hier wel kan helpen?

Ik gebruik nou denk ik al bijna 5 jaar? Ben wel meerdere keren een tijdje gestopt. Nou heb ik sinds ik weer begonnen ben iedere keer als ik snuif een apart gevoel "pijn" aan mijn tanden? En in mijn neus aan de onderkant tegen m'n neusschot aan, een soort wond? Als ik hieraan voel, voel ik in principe "niks" geks. Maar de wond is zwart? En krijg het zeg maar niet weg geveegd of iets. En als ik op die plek druk doet het pijn en straalt de pijn door naar mijn tanden weer.

Iemand die dit misschien herkent? Of me kan helpen of iets?

Duderino

Experimenterende gebruiker
Aj ja tuurlijk. Zwart vlees duid aan dat het dood vlees is en moet dus er uit gesneden worden. Anders krijg je gangreen...kzou direct naar spoedgevallen gaan!

Albedo

Wijs gebruiker
Er lopen zenuwen langs je neus naar je tanden. Ga je regelmatig naar de tandarts? Met drugsgebruik extra oppassen. Zeker als je verder niet gezond leeft. Je afweer kan worden aangetast. Een rotte wortel kan meer kwaad dan menigeen denkt.

Socialrealist

Belezen gebruiker
Er lopen zenuwen langs je neus naar je tanden. Ga je regelmatig naar de tandarts? Met drugsgebruik extra oppassen. Zeker als je verder niet gezond leeft. Je afweer kan worden aangetast. Een rotte wortel kan meer kwaad dan menigeen denkt.
Slecht gebit kan ook onder andere kanker veroorzaken ja

T-Rex

Newbie
@T-Rex , hoe is het afgelopen met je rare wond en bij de tandarts?
Is de pijn al weg?

Ja gelukkig wel dankjewel! Ben bij de tandarts geweest alles is in orde. Maar heb nu ook andere speed, heb het idee dat het toch aan de pep lag want kreeg van die ook enorme hoofdpijn. Te veel cafeïne erin? Of met iets anders versneden geen idee.

Bas

Wijs gebruiker
Ja gelukkig wel dankjewel! Ben bij de tandarts geweest alles is in orde. Maar heb nu ook andere speed, heb het idee dat het toch aan de pep lag want kreeg van die ook enorme hoofdpijn. Te veel cafeïne erin? Of met iets anders versneden geen idee.
Als je met deze nieuwe 'goede pep' nog eens 5 jaar door snuift, zal je merken dat je tanden als nog gaan uitvallen. Het ligt zeker niet aan de pep, maar aan je gebruik.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat komt door kaakklemmen denk ik, verschilt een beetje per persoon hoeveel last je daarvan hebt. Denk dat als je constant keihard op je tanden zit te bijten, ze vanzelf los gaan zitten. Als je dat blijft doen vallen ze wel een keer uit ja

Bovenaan