vreemd snelle tolerantie ?

mvematthaus

Belezen gebruiker
Hey toppers.

Ik heb laatst (circa weekje geleden) gechilld op 1 gram pep, was hartstikke leuk enzo, en voelde hem al heel snel omdat ik daarvoor al 3 maand niet gepept had.

Nu heb ik vandaag weer gehaald (voor oud en nieuw) maar let op :

Ik heb er net al van gesnoept, maar ik voel echt bijna niks van de pep, terwijl het precies dezelfde pep is als laatst, en de afgelopen dagen na de vorige gram heb ik NIKS gebruikt.

Ik drink er nu zelfs behoorlijk wat koffie bij, maar het lijkt wel alsof ik opeens een gigantische tolerantie heb gekregen !

Ik vind dit echt ZO JAMMER....

Kan iemand helpen ? Alvast hartelij bedankt

ooscaar

Wijs gebruiker
Inkakken is bijpakken. Als je een paar dagen aan de pep zit ga je je er sowieso alleen maar normaal van voelen. Heb je ook al na een nachtje door, dan ga je ook niet eens super hard van een klein puntje. Gewoon wat meer nemen, en daarna weer een fatsoenlijke pauze.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ofwel heb je slechte pep ook zegd hij dat dezelfde is..is allemaal zever..zen dat kots moe gehoord van tis dezelfde..ook nie te veel nemen want dan kunt ge jou slecht gaan voelen..

Fool

Badass junkie
Je hebt doorgehaald, waarschijnlijk slecht gegeten en gedronken. Je reserves zijn op: dan kan pep niet meer reserves losmaken.

Bobsacamano

Badass junkie
Je hebt geen tolerantie dat gaat niet zo vlot. Je hebt waarschijnlijk zwakke pep en je reserves zijn niet wat ze waren toen je weer voor het eerst pep gebruikte na 3 maanden.

MeejheM

Badass junkie
tolerantie bij 'pep' is niet echt een issue bij de recreatieve gebruiker. je kan het wekenlang dagelijks gebruiken voordat je er echt iets van merkt volgens mij. en ik heb daar genoeg ervaring mee.

waarschijnlijk heb je gewoon zooi gesnoven

Bovenaan