Vragen over eerste keer speed

Attimo

Belezen gebruiker
Hey,

Speed, was er niet echt naar op zoek, maar het kwam op m'n pad dus binnenkort is het van dat!

De kerel van wie ik het heb, had het reeds enkele dagen laten drogen op een bord bovenop een kast. Hij zei dat je dat altijd moest doen omdat speed altijd nat geleverd wordt. De speed is nu wel steenhard, maar ook spierwit. Ik ga ervan uit dat dit allemaal normaal/goed is?

Heb wel geen idee hoeveel je ervan moet gebruiken en op welke manier. De dealer zei "gewoon alsof je een lijn coke zou leggen maar dan maar een of twee lijnen op een avond".

Het in een sigarettenvlotje steken en inslikken lijkt me wel wat. 300mg had ik ergens gelezen, is dat niet veel?

Nog een laatste vraagje, is het echt nodig van het te "wassen" en is de aceton uit het kruidvat hiervoor geschikt?

Alvast bedankt voor de info!

Fool

Badass junkie
Attimo zei:
De kerel van wie ik het heb, had het reeds enkele dagen laten drogen op een bord bovenop een kast. Hij zei dat je dat altijd moest doen omdat speed altijd nat geleverd wordt. De speed is nu wel steenhard, maar ook spierwit. Ik ga ervan uit dat dit allemaal normaal/goed is?
Ja hoor.

Het in een sigarettenvlotje steken en inslikken lijkt me wel wat. 300mg had ik ergens gelezen, is dat niet veel?
Als je kwaliteit hebt zou ik eens beginnen met 50-100mg. :P

Nog een laatste vraagje, is het echt nodig van het te "wassen" en is de aceton uit het kruidvat hiervoor geschikt?
Nee dat is niet persé nodig en op je tweede vraag durf ik geen antwoord te geven. Als het echte aceton i zal het wel snor zitten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
300mg is belachelijk veel, dus dat zou ik maar laten. Maar waarom niet gewoon snuiven? Voordeel aan snuiven is dat je het binnen enkele minuten voelt en dan rustig de dosering kan opbouwen tot je het gewenste effect hebt bereikt. Daarbij duurt snuiven ook korter wat ik persoonlijk wel fijn vind want zelfs dan duurt het best lang. Met een bommetje lijkt er echt geen einde aan te komen.

Of wassen met aceton echt nodig is? Niet perse, maar sinds ik het een keer gedaan heb wil ik niet meer ongewassen speed gebruiken. Die ik koop is ongewassen getest op ongeveer 57% zonder versnijdingsmiddellen met alleen wat restanten uit de productie. Door die restanten blijft het een beetje vettig en stinkt en brand het enorm, na verloop van tijd wordt het dan ook nog gelig. Als ik het was is het op 73% getest, volledig puur dus, dan stinkt het niet meer en brand een stuk minder. Daarbij voelt het effect ook nog eens schoner aan. Je verliest er wel redelijk wat mee, maar aangezien speed nog net niet gratis is vind ik dat niet zo erg.

Bobsacamano

Badass junkie
Je dealer heeft wel gelijk over het drogen dit moet je altijd doen. Natte speed slikken of snuiven kan erg schadelijk zijn.

300mg is erg veel zeker voor een eerste keer. Ik zou je ook aanraden om te snuiven als je het niet erg vind om te doen. Slikken duurt het langer voor het werkt maar het duurt vooral hel erg lang voor je weer kan slapen. Geloof me als je denkt dat het is uitgewerkt en je moe bent en in bed gaat liggen is de kans erg groot dat je naar het plafond aan het staren bent. Dit heb ik al vaak zat met snuiven gehad.

Wassen is niet nodig maar het is een hele simpele vorm om je speed puur te maken en het kost je geen bal. Zoals Bee al zegt ze geven speed nog net niet gratis weg dus dat je wat verliest is niet zo erg.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
300mg is belachelijk veel, dus dat zou ik maar laten. Maar waarom niet gewoon snuiven? Voordeel aan snuiven is dat je het binnen enkele minuten voelt en dan rustig de dosering kan opbouwen tot je het gewenste effect hebt bereikt. Daarbij duurt snuiven ook korter wat ik persoonlijk wel fijn vind want zelfs dan duurt het best lang. Met een bommetje lijkt er echt geen einde aan te komen.

Of wassen met aceton echt nodig is? Niet perse, maar sinds ik het een keer gedaan heb wil ik niet meer ongewassen speed gebruiken. Die ik koop is ongewassen getest op ongeveer 57% zonder versnijdingsmiddellen met alleen wat restanten uit de productie. Door die restanten blijft het een beetje vettig en stinkt en brand het enorm, na verloop van tijd wordt het dan ook nog gelig. Als ik het was is het op 73% getest, volledig puur dus, dan stinkt het niet meer en brand een stuk minder. Daarbij voelt het effect ook nog eens schoner aan. Je verliest er wel redelijk wat mee, maar aangezien speed nog net niet gratis is vind ik dat niet zo erg.
Gebruik je dagelijks en hoeveel betaal je per gram.?

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ik vind persoonlijk als speed al zo lang ligt te droge niet goed en is ook niet plezant om te snuiven..en aceton van het kruidvat heb ik gekocht gehad en er bleef niks van mijn speed over..met andere aceton wel..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
lotske1984- zei:
Ik vind persoonlijk als speed al zo lang ligt te droge niet goed en is ook niet plezant om te snuiven..en aceton van het kruidvat heb ik gekocht gehad en er bleef niks van mijn speed over..met andere aceton wel..
Ja nou weten we wel dat je kutspeed koopt.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Ja nou weten we wel dat je kutspeed koopt.
Mag ik mijn mening ook posten voor die persoon..en daarbij heb betere nu..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:

Nee ik gebruik niet dagelijks, hooguit 1 keer per maand en eerder 1 keer in de twee maanden.

Prijzen noemen mag hier niet Lotske, dat zou je nou inmiddels toch wel moeten weten.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Prijzen noemen mag hier niet Lotske, dat zou je nou inmiddels toch wel moeten weten.
Prijzen zijn toch altijd hetzelfde. En zeker bij speed. Dus het is een belachelijke regel. Het is niet alsof ik reclame aan het maken ben, door te zeggen: Tweeduizend voor een kilo, driehonderdvijfenzeventig voor een ons en vijf tot tien voor een gram.

Right?

lotske1984-

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:

Nee ik gebruik niet dagelijks, hooguit 1 keer per maand en eerder 1 keer in de twee maanden.

Sorry maar vergeet er altij aan te denke aan die regels..zal er probere op te lete..en als je dagelijks gebruikt is het toch niet zo goedkoop..tis hoe dat je het bezie..

MeejheM

Badass junkie
Bobsacamano zei:
[knip]Wassen is niet nodig maar het is een hele simpele vorm om je speed puur te maken en het kost je geen bal. Zoals Bee al zegt ze geven speed nog net niet gratis weg dus dat je wat verliest is niet zo erg.

wassen met aceton is een makkelijke manier om bepaalde versnijdingsmiddelen er uit te halen, en evt. wat afval van de productie. maar zeker geen manier om je speed puur te maken. door er aceton bij te gooien weet je dat een aantal stoffen in de aceton opgelost worden, en daarmee uit je speed te halen zijn. wat je overhoud kan echter vanalles zijn.

aceton van de bouwmarkt of schilderswinkel is geschikt om mee te wassen, die van de kruidvat niet.

het wassen met aceton is in principe bij netjes droge speed niet perse nodig, alleen als je vermoed dat hij versneden is met bepaalde stoffen.

de eerste keer zou ik het zeker laten testen. als de uitslag boven de 60% is zou ik 50mg nemen, en misschien wat later nog eens 50mg. van daar af moet je maar kijken hoe het gaat.

Bovenaan