Vragen omtrent etizolam en meer

yellow2020

Belezen gebruiker
Hallo,
Ik ben de afgelopen 7 maanden vrij geweest van benzo's. Ik heb er best wel erg misbruik van gemaakt en had dan ook een extreem hoge tolerantie. Op mijn hoogtepunt (eigenlijk moet ik zeggen dieptepunt) nam ik 75mg alprazolam. Nee, niet 0,75 maar 75. En dan nog voelde ik me niet zoals ik me wilde voelen. Net als wanneer je je eerste paar lijntjes coke snuft en je je lekker voelt maar als je door blijft snuiven krijg je niet meer dat lekkere gevoel van die eerste paar lijntjes. Je merkt het wel maar het is niet hetzelfde als vroeger. In ieder geval, ik ben er dus 7 maanden mee gestopt.

Ergens vorige week heb ik uit wanhoop (depressie, angst) toch maar weer wat genomen. Flubromazolam. Velen ervaren 0,5 mg als een zware dosering maar ik nam 1,5mg en voelde me alleen zwaar en loom. Het staat dan ook niet bekend als een benzo die euforie veroorzaakt. Dit heb ik 2 dagen gebruikt.

Toen gisteren etizolam genomen omdat ik toch graag die euforie wilde bereiken. Eerst 2mg, geen effect. 2mg erbij, geen effect. Toen dacht ik fuck it, 12mg erbij en nog steeds geen plezierig effect. Ik had last van een stijve nek, ik kon mijn hoofd niet ver naar rechts bewegen en dat ging nu wel steeds makkelijker. Ook ging lopen iets moeilijker maar viel echt reuze mee. Ik was ook wel wat moe. Ben eerder naar bed gegaan dan gebruikelijk. Ik heb ook de hele nacht aan een stuk doorgeslapen wat zeldzaam is. Maar toen ik vanochtend wakker werd (ook later dan gebruikelijk) werd ik wel wakker met dat typische gevoel wat je hebt als je de avond daarvoor flink aan de benzo's hebt gezeten. Gewoon heel erg gaar.

Maar yellow, wat is nu je vraag?
1. 7 maanden zijn best wel lang. Ik had verwacht dat mijn tolerantie in die tijd erg gedaald zou zijn. Echter merkte ik wel de spierverslappende en sederende effecten (niet eens heel heftig want een benzo intolerant iemand zou zelfs al staand in slaap vallen bij zo'n dosering). Is 7 maanden dan toch gewoon niet genoeg?
2. Ik heb gelezen dat flubromazolam je tolerantie heel erg snel kan verhogen. Kan het gebrek aan effect van de etizolam door de flubromazolam veroorzaakt zijn of heeft dit waarschijnlijk gewoon met vraag 1 te maken?
3. Wat ik dus vooral miste was de euforie. Kan het zijn dat de tolerantie voor de spierverslappende en sederende effecten eerder zakken dan het mechanisme welke zorgt voor de euforie/angstremmende eigenschappen?
4. Een andere optie is natuurlijk dat het geen etizolam is was ik had (ik had blotters) maar dat er een andere benzo op zat die geen euforie veroorzaakt.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik ben niet echt een ervaringsdeskundige wel weet ik van een vriend van me dat Etizolam sowieso weinig tot geen euforie. Ik gebruik het eigenlijk alleen maar om in slaap te vallen na pep ofzo.

Vraag je wel af waarom je dit allemaal doet. Dit is geen onschuldig gebruik ga niet voor doktertje spelen gast pas een beetje op.

yellow2020

Belezen gebruiker
bobsacamano zei:
Ik ben niet echt een ervaringsdeskundige wel weet ik van een vriend van me dat Etizolam sowieso weinig tot geen euforie. Ik gebruik het eigenlijk alleen maar om in slaap te vallen na pep ofzo.

Vraag je wel af waarom je dit allemaal doet. Dit is geen onschuldig gebruik ga niet voor doktertje spelen gast pas een beetje op.

Van alle meningen die ik heb gelezen over etizolam vindt zeker 80 procent het een enorm euforische benzo. Maar het is natuurlijk mogelijk dat het bij mij geen euforie opwekt.

Trouwens, ik zie dat je diclazepam hebt gebruikt. Hoe was dat?

Bobsacamano

Badass junkie
Diclazepam was voor mij geen trots moment waar ik best vaag van word en had meerdere drugs in mijn systeem. De enige keer dat ik echt uit de baan schoot met gebruik. Ik begon met een functionele stimulant volgens mij Ethylpenidate toen nam ik na wat uurtjes keta en toen wou ik slapen en nam ik etizolam. Die Etizolam werkte niet genoeg besloot meer te nemen en toen nam ik Diclazepam perongeluk het verkeerde flesje gepakt. Hierdoor kwam ik in een roes van vaagheid snuifde nog meer keta en heb van alles in huis gedaan zonder dat ik me daar al te veel van kan herinneren. Ik weet wel dat ik vrolijk was maar ja das niet zo gek.

yellow2020 zei:
bobsacamano zei:

Van alle meningen die ik heb gelezen over etizolam vindt zeker 80 procent het een enorm euforische benzo. Maar het is natuurlijk mogelijk dat het bij mij geen euforie opwekt.

yellow2020

Belezen gebruiker
bobsacamano zei:
Diclazepam was voor mij geen trots moment waar ik best vaag van word en had meerdere drugs in mijn systeem. De enige keer dat ik echt uit de baan schoot met gebruik. Ik begon met een functionele stimulant volgens mij Ethylpenidate toen nam ik na wat uurtjes keta en toen wou ik slapen en nam ik etizolam. Die Etizolam werkte niet genoeg besloot meer te nemen en toen nam ik Diclazepam perongeluk het verkeerde flesje gepakt. Hierdoor kwam ik in een roes van vaagheid snuifde nog meer keta en heb van alles in huis gedaan zonder dat ik me daar al te veel van kan herinneren. Ik weet wel dat ik vrolijk was maar ja das niet zo gek.

yellow2020 zei:
bobsacamano zei:

Ok. Bedankt voor je reactie. Ik ben opzoek naar een anxiolitische RC benzo. Ben al een tijdje opzoek naar pyrazolam maar kan dat maar niet vinden. Elke site waar ze het hebben blijken na het lezen van reviews scams te zijn. Heb er een die wel betrouwbaar zou zijn maar daar is het erg duur. Ook op het darknet kom ik het maar niet tegen.. Jammer.

Bovenaan