vragen omtrend xtc en beveiliging

Pepnoize

Belezen gebruiker
ik ga ook naar bassleader en neem 2 à 3 pille mee, hoop dat ik geen last krijg ...

maar jullie zeggen , onder je balle / tusse je bene plakken ... wel ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb daar haar xD redelijk pijnlijk om daar iets te plakke lijkt me
maar ja aan binnekant boxershort kan ik wel doen

wordt trouwens ook mijn eerste keer, ik neem er zeker 2 mee
wilde eerst ook maar 1tje om te beginne maar als ik realistisch ben weet ik dat ik geen hele nacht kan feeste op 1 pilletje, dusja 2de voor als de 1ste uitgewerkt is en ik te vermoeid wordt
ik weeg niet weinig dus zou moeten gaan

iemand nog tips ofzo ? veel drinke enz ja ... kan je wel water krijge eigelijk op zo'n groot feest? heb het toch nog nooit gezien

en om de hoeveel uur ofzo moet je wat gaan afkoelen ? ben iemand dat heel snel zweet en het snikheet heb dus mss bij mij wat sneller...

Grtz,
Pepnoize

edit : nog 1 vraagje ; kan ik bier drinken onder invloed? ben namelijk een bierdrinker en zie mij geen hele avond geen 1 pintje aanraken!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pepnoize zei:
edit : nog 1 vraagje ; kan ik bier drinken onder invloed? ben namelijk een bierdrinker en zie mij geen hele avond geen 1 pintje aanraken!

Kan wel hoor, maar niet te veel! Je zegt van jezelf dat je al redelijk snel zweet, nu zal de combinatie XTC&Alcohol dat vele malen erger maken, ook zal de kater de volgende dag er niet fijner op worden. Als je het gewoon bij 1 of 2 pilsjes houdt, is er overigens niets aan de hand hoor (:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik ben / was ook echt een alcohol-consumer... dat leer je wel af na een paar keer :) Bij m'n eerste twee keer pillen had ik ook redelijk wat gedronken (8 biertjes en zo'n 6 whiskey's), maar dat leer je toch wel af... puur van de pillen genieten en water drinken is gewoon beter en heeeeerlijk.

temmy

Experimenterende gebruiker
ik ga ze nemen as ik begin aan te schuiven om naar binnen te gaan :)
@pepnoize: waarom denk je dat eens mens zijn schaamhaar afscheert, juist jah om zen pille daar te plakke :hearteyes:

Pepnoize

Belezen gebruiker
temmy zei:
@pepnoize: waarom denk je dat eens mens zijn schaamhaar afscheert, juist jah om zen pille daar te plakke :hearteyes:
haha ik vind wel een andere plek om het te plakke :grin:

ik zal hier een reportje type hoe het was , de eerste keer !

iemand een idee hoe je het overdreve zwete een beetje tege kan gaan ? of zitter nix anders op dan wanneer je begint te zwete wat te gaan zitte ofzo ?? :(

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik zou er geen alcohol bijdrinken, het verpest alleen maar je trip, dus erg zonde! En ik heb genoeg mensen na 1 biertje ziek zien worden, die normaal nooit ergens last van hebben , dus zou t gewoon niet doen. Het effect wordt er echt niet leuker van.

Fishhead07

Wijs gebruiker
temmy zei:

Haha is dat daarom dan weet je dus ook meteen wie pille smokkelt haha :P

Er zijn zat manieren om je pille mee naar binne te nemen zeker als je der maar 2 ofzo meeneemt. Maarja geen idee hoeveel drugs honden ruiken qua pille.

Ik zou inderdaad lkkr genieten van je pilletje en het verneuken door de alcohol. Daar droog je extra van uit he dus kijk uit daarmee. Goed drinken is belangrijk maar je hoeft ook weer niet heel overdreven veel te gaan drinken. En hoeft niet alleen water alle niet alcholosche dranken kunnen.

Ben benieuwd wat je er van vind. En dat 2e pilletje zou ik zeker niet snel bijpakken echt een paar uur wachten op ze minst.

:wave:

Pepnoize

Belezen gebruiker
jup bedankt voor de goede raad, maar ik was niet van plan om 1 uurtje na men 1ste pil meteen de 2de te slikken haha :grin:

ik informeer mij gwn eerst goed voor ik met zoiets begin, wil geen ongelukken of superhard crashe ofzo ...

en ja nu ik dit hier lees ... ga ik die pintjes gewoon late voor wat ze zijn en zoals jullie hier zegge, geniete van de trip en alles er uit hale dat er in zit.

hehe sorry maar nog een klein vraagje :grin: is er een remedie voor het kaakklemmen ?
kheb altijd al snel gehad da der een stukje van men tand af brak (zwak gebit ofzo ? tandarts wist niet hoe het kwam :grin: ) maar anyway ik ben dus bang dat ik met mijn xtc te nemen mijn tanden kapot ga bijte!!

grtz
Pepnoize

Wacky

Badass junkie
Ik heb daar helemaal geen last van gehad in de slechts 2 keer dat ik respectievelijk 1 en 1,5 xtc pil nam. Weinig ervaring natuurlijk, misschien dat anderen er meer last van hebben, maar ik denk dat het meevalt en meer een probleem is bij grotere hoeveelheden speed.

Solidius

Badass junkie
Pepnoize zei:
hehe sorry maar nog een klein vraagje :grin: is er een remedie voor het kaakklemmen ?
kheb altijd al snel gehad da der een stukje van men tand af brak (zwak gebit ofzo ? tandarts wist niet hoe het kwam :grin: ) maar anyway ik ben dus bang dat ik met mijn xtc te nemen mijn tanden kapot ga bijte!!

Je moet het wel erg goed voormekaar hebben als je nu al bang bent dat je je tanden stuk bijt tijdens gebruik.

Anyways, het ligt eraan. Als je speedpillen hebt (MDA) dan ga je onbewust wel ff lekker stuiteren met je kaken. Bij pure MDMA komt het nauwelijks voor.

Pepnoize

Belezen gebruiker
kheb al genoeg van vriende gehoord ja ik heb een stuk van mijn tand kapot gebeten en blabla en er is hier een stukje af

hehe maar ja ik zal wel genoeg kauwgom meenemen zeker.. zal moete helpe :)

kzal anyway hier een reportje type

Goanaut

Bewuste gebruiker
Lekker kauwgom bikken inderdaad.. gewoon naar de eerste de beste gast op de dansvloer toelopen die zo'n pupillen heeft -> 0_0, die heeft vast wel kauwgom. :P Ik zweet me ook als de ziekte als ik vol d'rop zit op de dansvloer maja doe er vrij weinig aan... in ieder geval een teken dat ik me lekker uitsloof!

Weednator

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
Pepnoize zei:

Je moet het wel erg goed voormekaar hebben als je nu al bang bent dat je je tanden stuk bijt tijdens gebruik.

Anyways, het ligt eraan. Als je speedpillen hebt (MDA) dan ga je onbewust wel ff lekker stuiteren met je kaken. Bij pure MDMA komt het nauwelijks voor.

Ik ken toch vele mensen die het wel hebben bij MDMA ! En ik zou zeker geen kauwgom meenemen , dan heb je niet door dat je op je tanden aan het bijten enzo... Gewoon op tijd eens op letten en er mee stoppen , ik denk wel niet dat je van 2 pilletjes gaat tanden bijten. Heb er eens 3 op 1 uur genomen en ik had het niet , hangt ook wel van persoon tot persoon af ...

temmy

kheb stevige tandjes dus dat komt wel goed. eeuwigheid geleden dat ik nog eens gaatje heb gehad of tandpijn.

heb er al zin in :mrgreen:
mss volgt er een reportje, hangt ervan af hoe het me bevalt en of ik zin heb.

Pepnoize

Belezen gebruiker
temmy zei:
kheb stevige tandjes dus dat komt wel goed. eeuwigheid geleden dat ik nog eens gaatje heb gehad of tandpijn.

heb er al zin in :mrgreen:
mss volgt er een reportje, hangt ervan af hoe het me bevalt en of ik zin heb.
ja ik heb dus al vele gaatjes gehad en poets altijd en goed ... dus gwn zwak gebit ofzo daarom heb ik schrik voor mn tande kapot te bijte!

en amai khebber ook zwaar zin in :grin: :grin:
ga je trouwens voor te hakke of voor te jumpe ?? :tongueout:

@ weednator;

ik hoor toch dikwijls van mense dat er 1 of 2 nemen dat ze er erg last van hebben... dus zoals je zegt, hangt van persoon tot persoon af

grtz
Pepnooooize

NexxtGen

Belezen gebruiker
kutzooi nou ik dit hier begin ik hem toch wel zwaar te schijten voor bassleader! Het verstandigste zou dan idd zijn om van te voren in t nemen en verder nix naar binnen nemen... kut zeg, echt klote!

Heeft iemand nog GOEDE tips om de geur te verbergen? :(

Pepnoize

Belezen gebruiker
ja ik schijt hem ook maar ik relativeer wel,

gewoon in 3 luchtdichte zakjes (over het 1ste zakje dus 2 grotere)
en dan volspuite met parfum en aan de binnekant van men boxer plakke!

zou me écht verbazen als die honde door al die parfum toch nog IETS van die enkele pilletjes reuke... lijkt me onwaarschijnlijk.

Pepnoize

Fishhead07

Wijs gebruiker
Tja ik heb het met pep wel dat ik onbewust me hele mond naar de klote help en daarna last krijg van me kiezen.

Bij mdma ga ik neit tanden knarsen of echt op me tanden bijten. Maar als iemand het opmerkt of je weet het van jezelf dan gewoon erop lette en stop je vanzelf.

Je zal niet snel je gebit stuk bijte ofzo van een paar pilletje ook al heb je slechte tanden.

Op lange termijn wel want een pilletje tast je glazuur aan enzo en weet ik het allemaal :P maarja.

Me vriendin heeft vaak wel dat ze gaat knarsen of slissen enzo en dan zeg ik het ff en dan let je der wel op en even later doet ze het weer en dan zeg je het gewoon weer en komt het vanzelf goed :)

:wink:

Aking

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Tja ik heb het met pep wel dat ik onbewust me hele mond naar de klote help en daarna last krijg van me kiezen.

Bij mdma ga ik neit tanden knarsen of echt op me tanden bijten. Maar als iemand het opmerkt of je weet het van jezelf dan gewoon erop lette en stop je vanzelf.

Je zal niet snel je gebit stuk bijte ofzo van een paar pilletje ook al heb je slechte tanden.

Op lange termijn wel want een pilletje tast je glazuur aan enzo en weet ik het allemaal :P maarja.

Me vriendin heeft vaak wel dat ze gaat knarsen of slissen enzo en dan zeg ik het ff en dan let je der wel op en even later doet ze het weer en dan zeg je het gewoon weer en komt het vanzelf goed :)

k volg even de link met beveiliging niet :rolleyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Aking zei:
Fishhead07 zei:

k volg even de link met beveiliging niet :rolleyes:

Ik reageerde op wat vorige DF leden hadden gepost. Het ging over dat je je gebit kan kapotbijten etc. Maarja is inderdaad OF maarja.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Aking zei:
k begin hier net weer n beetje nuchter te worden.. dus vanaaf maar even helemaal niks :wink:

Haha nu gaan we wel erg off topic. PM me maar :P ofzo ik begin vanaaf en ga morgen avonf weer door :grin:

vrede man :wink:

temmy

KUT ²²²²²²²²²

daarnet kwa ik vrolijk thuis met goed rapport, zeg goeieavond tegen men zus. laat rapport zien, alles goed
ga uit haar kamer
roept ze me terug: thomas kom eens
zus *zwaait lekker met mijn zakje xtc pille*
KUT
krijg ze niet terug en dus moet op paar dage nog nieuwe zien te vinden.
hopelijk houd ze haar mond tegen ouders anders komende maanden geen feestjes...(ze zoude al flippe als ze weete dat ik rookte...)

Pepnoize

Belezen gebruiker
wss gaat ze ze zelf steke op een of ander feesje. of weggeve.

anyway, hoop dat je er zo snel nog vindt m8.
zou ik echt wel immens klote vinde, net voor bassleader pille kwijtspele...

check btw je inbox effe

temmy

GabberSnoePie zei:
das wel minder, had t niet gepikt van me zus :angry:
ik ook niet maar als ik moeilijk ga doen, verteld ze alles aan ouders(roken, wiet, hasj, xtc, drank teveel)
leven voor paar maanden naar de klote...
bal ligt volledig in haar kamp.

Danja

Je wordt waarschijnlijk niet gepakt, maar wanneer dat toch gebeurt, wordt denk ik gewoon je pilletje in beslag genomen. Vergeet niet dat de kans dan ook redelijk groot is dat je geweigerd wordt voor het feest, of je nu voorverkoop hebt gehaald of niet.

Enkele vrienden van me gaan ook naar Bassleader, ik hoorde dat het best een divers feest is met genoeg verschillende stijlen om een zeer breed drugspubliek aan te trekken, wat de kans dat je gepakt wordt alleen maar kleiner maakt.

Delirium

Badass junkie
^_^ zei:
zwakkeling sla je zus knockout en sluit haar op in je kast

Dat gaat niet werken, je ouders zullen geluiden uit je kast horen komen als ze weer wakker wordt.

Je moet haar gewoon neersteken en dumpen in de greppel, je hebt geen andere optie!

temmy

zus is trouwens 22, dus ff in elkaar slaan zie ik niet zitte(niet dat ik haar niet aankan, maar dan zet ze zeker haar bek open)
heb nog eens gepraat met haar en ze gaat zwijge tegen ouders op voorwaarde dat ik stop met roken/blowen en geen pille pak.
roke ging ik al stoppe, de andere2 :rolleyes:
maar ik kan dus gaan :P
heb gehoord dat controle 1per 1 gaat zijn dus wachtrijen gaan enorm zijn, alles voor de veilgiheid zegge ze

Wacky

Badass junkie
Hoe krijg je het toch voor elkaar die pillen in handen van je zus te laten komen ?

Auto's , lijken en wietplantages zijn lastig te verstoppen, maar een paar pilletjes zou toch moeten lukken dacht ik zo :)

Bovenaan