Vraagjes over XTC

spongecola

Belezen gebruiker
Hallo. Ik heb nu dus 3 keer xtc gehad. De eerste keer was in juli, 1 en n kwart gehad. Eerste keer moest de mooiste zijn dus we wouden het goed doen. Was ook echt een super mooie ervaring. Daarna op groundzero (kwartje +pep) slechte ervaring gehad door kramp, pep blijft dus weg bij mij. 2 weekjes later nog een halve gehad op een hardcore meeting. Ja er zat weinig tijd tussen, gebeurt ook niet weer. Heb tot nu dus 2 maand niks gehad, 4 december ga ik weer gebruiken op Focus. Gaat mijn gebruik tot nu toe een beetje goed? Wat voor schade richt xtc eigenlijk precies aan? En is de regel perse 3 maand, of mag het soms ook 2? Op festivals ben ik niet van plan veel te gebruiken, ik zat aan een halfje 3/4e te denken. Aangezien ik flink ga schaatsen :grin: .

Fool

Badass junkie
spongecola zei:
Hallo. Ik heb nu dus 3 keer xtc gehad. De eerste keer was in juli, 1 en n kwart gehad. Eerste keer moest de mooiste zijn dus we wouden het goed doen. Was ook echt een super mooie ervaring. Daarna op groundzero (kwartje +pep) slechte ervaring gehad door kramp, pep blijft dus weg bij mij. 2 weekjes later nog een halve gehad op een hardcore meeting. Ja er zat weinig tijd tussen, gebeurt ook niet weer. Heb tot nu dus 2 maand niks gehad, 4 december ga ik weer gebruiken op Focus. Gaat mijn gebruik tot nu toe een beetje goed?
Nouja goed, zowel de combinatie met amfetamine als het relatief frequent gebruiken(Twee weekjes) is niet bepaald verstandig gebruik. Of je dit zelf acceptabel/goed vind is natuurlijk aan jezelf.

Wat voor schade richt xtc eigenlijk precies aan?
Het totale plaatje is best complex, onderstaande link geeft een versimpelde uitleg. :)
https://dancesafe.org/drug-information/ ... slideshow/

En is de regel perse 3 maand, of mag het soms ook 2? Op festivals ben ik niet van plan veel te gebruiken, ik zat aan een halfje 3/4e te denken. Aangezien ik flink ga schaatsen :grin: .
Meer is gewoon beter, als jij er steeds twee maanden tussen laat zul je gewoon meer schade op elkaar stapelen dan wanneer je er drie maanden tussen laat.

spongecola

Belezen gebruiker
Zal het zo even laten vertalen, staan woorden tussen die ik helaas niet ken :grin: . Ik ben niet van plan om mijn gebruik onder de 2 maand te laten komen. Liefst houd ik 3 maand aan, met af en toe een uitzondering voor een mooi feestje. Zolang ik maar boven de 2 maand blijf zitten. Is het trouwens slim om iets van zout mee te nemen naar een feestje? (als er lockers zijn) zodat ik m'n zout gehalte hoog houd?

Fool

Badass junkie
Dat zou inderdaad een prima idee zijn, anders kun je ook gewoon een bakje patat halen en jezelf dwingen dat op te eten. :P

Skirre

Bewuste gebruiker
Frietje halverwege de avond doet het bij mij altijd goed. Het vult je zout inderdaad goed aan en als je het wegspoelt met kleine slokjes water ben je er hooguit 10 minuten aan kwijt :P

Ik zou je wel aanraden om 3 maanden aan te houden. 1 keer twee maanden in natuurlijk ook geen ramp maar als je één keer een uitzondering maakt gaat dat de tweede keer een stuk makkelijker.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
spongecola zei:
Hallo. Ik heb nu dus 3 keer xtc gehad. De eerste keer was in juli, 1 en n kwart gehad. Eerste keer moest de mooiste zijn dus we wouden het goed doen. Was ook echt een super mooie ervaring. Daarna op groundzero (kwartje +pep) slechte ervaring gehad door kramp, pep blijft dus weg bij mij. 2 weekjes later nog een halve gehad op een hardcore meeting. Ja er zat weinig tijd tussen, gebeurt ook niet weer. Heb tot nu dus 2 maand niks gehad, 4 december ga ik weer gebruiken op Focus. Gaat mijn gebruik tot nu toe een beetje goed? Wat voor schade richt xtc eigenlijk precies aan? En is de regel perse 3 maand, of mag het soms ook 2? Op festivals ben ik niet van plan veel te gebruiken, ik zat aan een halfje 3/4e te denken. Aangezien ik flink ga schaatsen :grin: .

Ik vraag mij af of je wel weet hoeveel MDMA je nu eigenlijk gehad hebt en van plan bent te gebruiken. Er staat namelijk nergens hoeveel mg MDMA je gehad hebt. Het aantal pillen zegt helemaal niets. Pas als je je pillen laat testen weet je wat en hoeveel er precies in zit. Een dealer bijvoorbeeld kan jou van alles wijs maken.
Ik vind het zo jammer dat ik dit vaak lees. En het word ook heel vaak verteld hier door verschillende members. Dus als je leest zou je dat ondertussen toch moeten weten. :wink:

spongecola

Belezen gebruiker
De eerste keer xtc had ik pillen van zo'n 200mg, had ze opgezocht op pillreports.Dus daar had ik dus ik zat rond de 250mg. 2e en 3e keer zelfde soort pil gehad. Waarvan 1X kwartje dus zo'n 50mg met pep. En 3e keer halfje dus zo'n 100mg

MeejheM

Badass junkie
je kan makkelijk elke week schaatsen, kost je een seizoenskaart, en je wordt er snel goed in. mdma werkt alleen niet als schaatsen. stel je voor een paar schaatsen wat na 5 keer niet meer werkt, en andere schaatsen passen allemaal niet.

Bobsacamano

Badass junkie
Haha nice :P En je mag één keer in de 3 maanden schaatsen :P

MeejheM zei:
je kan makkelijk elke week schaatsen, kost je een seizoenskaart, en je wordt er snel goed in. mdma werkt alleen niet als schaatsen. stel je voor een paar schaatsen wat na 5 keer niet meer werkt, en andere schaatsen passen allemaal niet.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
spongecola zei:
De eerste keer xtc had ik pillen van zo'n 200mg, had ze opgezocht op pillreports.Dus daar had ik dus ik zat rond de 250mg. 2e en 3e keer zelfde soort pil gehad. Waarvan 1X kwartje dus zo'n 50mg met pep. En 3e keer halfje dus zo'n 100mg

Ja want pillreports is echt zoooo betrouwbaar!

spongecola

Belezen gebruiker
Ja want pillreports is echt zoooo betrouwbaar![/quote]

Daar geef ik je gelijk in, ik laat ze voor 4 december nog ff testen in enschede. Kan iemand uitleggen hoe dit te werk gaat? Krijg ik de pil weer terug daar? Of word die opgestuurd? Hoe zit het?

Bobsacamano

Badass junkie
Ik weet niet hoe het in Enschede gaat maar hier in Amsterdam gaat het als volgt.

Je komt binnen en dan meten ze je pil op en voeren ze de maat het logo en de kleur in op de computer. Ze krassen een heel klein beetje van de pil af en doen dan direct een test zodat ze kunnen zien of er MDMA in de pil zit. Als de vloeistof zwart kleurt zit er MDMA in en weet je in ieder geval dat je een xtc pil hebt. Het nadeel van deze test is dat ze dan nog niet kunnen vertellen of er ook andere stoffen in zitten en hoeveel MDMA er in de pil zit.

Mocht de pil herkend worden door de computer dan hoor je of de pil puur is en hoeveel MDMA er in zit. Word hij niet herkend dan kun je er voor kiezen om hem in te leveren en dan kun je een week later bellen om te horen wat de uitslag is.

Dit gebeurd natuurlijk allemaal anoniem.

spongecola zei:
Daar geef ik je gelijk in, ik laat ze voor 4 december nog ff testen in enschede. Kan iemand uitleggen hoe dit te werk gaat? Krijg ik de pil weer terug daar? Of word die opgestuurd? Hoe zit het?

Fool

Badass junkie
In Enschede doen ze geen zuurtest en sturen ze hem altijd op. Die ben je kwijt. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
In Enschede doen ze geen zuurtest en sturen ze hem altijd op. Die ben je kwijt. :wink:
Kijken ze daar helemaal niet of die herkent wordt? Of heb jij toevallig elke keer een pil gehad die ze herkennen?

Fool

Badass junkie
Ze sturen daar alle samples direct door naar het lab, het is een inleverpunt; geen testpunt. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Niet herkennen bedoel je?

Psychedelibee zei:
Fool zei:
Kijken ze daar helemaal niet of die herkent wordt? Of heb jij toevallig elke keer een pil gehad die ze herkennen?
Niet herkennen inderdaad... Gebeurt vaker als ik iets op mijn telefoon typ, dan missen er gewoon woorden. Ik denk sneller dan dat ik een telefoon kan typen blijkbaar.

Henkie21

Newbie
Beste mensen van dit forum,

Ik was laatst met een vriend naar een feest en we hadden 3 pillen van 260 mg meegenomen naar een feest waar we ongeveer 7-8 uur zouden staan. Dit zou voor ons de eerste keer worden wij zijn ongeveer 70-80 kg maar wij houden nogal van groots haha dus daarom hadden wij zoveel meegenomen maar we waren wel verstandig geweest en even rond gevraagd dus wij waren van plan om eerst een halve te nemen allebei wat al redelijk veel is als ik dit forum lees. Maar ik liet mij dus ook wijs laten maken dat een pil ongeveer werkt na een 20 minuten tot 1 uur, naar 1 uur hadden wij het gevoel dat het wel een beetje werkte maar omdat wij elkaar vaak pushen wat niet erg verstandig was in deze situatie wou mijn vriend nog een halve en uiteindelijk deden we dat ook. vanaf toen ging de tijd aardig snel en waren we al niet meer helemaal helder. maar op een duur kreeg ik een zweverig gevoel en omdat dit mijn eerste keer was dacht ik dat ik zou flauwvallen en dat ik misschien wel naar de ehbd moest en dus ik dacht daar alleen aan en het werd steeds erger, dus toen zei ik dat tegen mijn vriend en ging ik met een ander vertrouwd persoon even een rondje lopen na 10 minuten denk ik (ik had eigenlijk bijna geen besef van tijd meer) voelde ik me al een stuk beter eerst gewoon beetje wazig maar toch scherp haha en ik begon me steeds beter te voelen ik denk 2 uur na het innemen van de eerste pil kreeg ik een extreem love gevoel en dit hield ik tot het einde tot de pillen rond half 5 waren uitgewerkt. Maar wat ik dus in de tussentijd mee kreeg was dat mijn vriend het minder was afgegaan hij hoorde op een duur niks meer en liep tegen mensen omhoog en begon te kotsen (heel veel). Na hele vele malen te bellen ( wat ons heel lastig afging omdat ik het nummer moest oplezen en intypen wat totaal niet wou) kwam ik hem weer tegen en was hij zon beetje compleet ontnuchtert. toen wou hij weer een halve nemen dat leek me niet verstandig toen zijn we gestopt. Maar uiteindelijk op 10 minuuten na paranoide te zijn heb ik een top avond gehad.

Mijn vraag was nou werkt zon hele pil van 260 mg nou zoveel sterker als een halve pil of had ik het bij een halve pil kunnen houden en precies hetzelfde gevoel kunnen hebben? En hoe kun je weer het beste zon love en op pep gevoel krijgen voor mij 70 kg? En wat gebeurde er bij mijn vriend?

Veel dank alvast

Bovenaan