vraagje

Boelie

Newbie
ik heb dit weekend aardig wat weg gesnoven, maar nu heb ik van die bruine vlekken op me buik. Dus me vraag is kan het kwaad of niet?

Supervlieg

Wijs gebruiker
even kijken hoor.. ahh heb t zelf ook.. geen idee wat het is, vitaminegebrek ofzo. En je hebt een aanslag op je lever gepleegd dus dat zou t ook kunnen wezen

Boelie

Newbie
nou jah zolang ik nog kan lopen. Ik gooi wel effe snel een vitamine tablet in me glas water. dankjewel voor je hulp.

Solidius

Badass junkie
Supervlieg zei:
even kijken hoor.. ahh heb t zelf ook.. geen idee wat het is, vitaminegebrek ofzo. En je hebt een aanslag op je lever gepleegd dus dat zou t ook kunnen wezen

Offtopic:

Ben jij de Supervlieg van Tesla?!

Lana

Wijs gebruiker
Als je ineens bruine vlekken op je buik krijgt, zou ik toch even een dokter raadplegen. Echt normaal is het niet.

Boelie

Newbie
ik douche twee keer per dag. Tis gelukkig weg dus ik hoef niet bang meer te zijn dat me ouders erachter komen. iedereen bedankt die wat nuttige info te melden had :grin:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Boelie zei:
ik douche twee keer per dag. Tis gelukkig weg dus ik hoef niet bang meer te zijn dat me ouders erachter komen. iedereen bedankt die wat nuttige info te melden had :grin:
Ik ga zo eens even lekker de fruitafdeling bij de appie plunderen :hearteyes:

Boelie

Newbie
lekker tog :mrgreen: fruit is egt lekker en is ook het enige wat ik kan eten, wanneer ik onder invloed ben. Gelukkig is het ook gezond en vol met vitamins.

Supervlieg

Wijs gebruiker
ik heb alleen geen zin om op te staan en die hele 200 meter naar de winkel te overbruggen.. en kan iemand ff de aansteker die een meter voor me ligt aangooien? :wave: k kan er net niet bij :P

Boelie

Newbie
Daarom heb ik mijn aansteker altijd in me zak :stoned: Opstaan voor een aansteker is niet iets wat ik graag doe.

JewCookie

Wijs gebruiker
Komt waarschijnlijk door geelzucht. Wit kan zelfs als geel gezien worden, en de huid vrij sterk verkleuren. Dit is meestal voor enkele uurtjes en daarna weer opgerot. Word veroorzaakt door een groot aantal bloedcellen die sterven, zo veel dat de sterfte groter is als de verwerkingscapaciteit. Als je 'wakker' word komt dit erg vaak voor bij speed, meestal lijkt het asof je onder de zon gelegen hebt en behoorlijk bijgekleurt bent. Je huid ziet er alleen enorm vet uit, en zo voelt hij ook.

Ach, bijkleuren in de zon kost ook een ongelovelijk aantal slachtoffers onder de huidcellen..

Ellesdee

Badass junkie
Supervlieg zei:
ik heb alleen geen zin om op te staan en die hele 200 meter naar de winkel te overbruggen.. en kan iemand ff de aansteker die een meter voor me ligt aangooien? :wave: k kan er net niet bij :P

omg

Supervlieg

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
Komt waarschijnlijk door geelzucht. Wit kan zelfs als geel gezien worden, en de huid vrij sterk verkleuren. Dit is meestal voor enkele uurtjes en daarna weer opgerot. Word veroorzaakt door een groot aantal bloedcellen die sterven, zo veel dat de sterfte groter is als de verwerkingscapaciteit. Als je 'wakker' word komt dit erg vaak voor bij speed, meestal lijkt het asof je onder de zon gelegen hebt en behoorlijk bijgekleurt bent. Je huid ziet er alleen enorm vet uit, en zo voelt hij ook.

Ach, bijkleuren in de zon kost ook een ongelovelijk aantal slachtoffers onder de huidcellen..
Jah klopt precies, zei al tegen me maat dat alles een beetje gelig was.. heb dit echter nooit zo erg gehad :( ook vond ik mezelf erg bruin, alleen beetje foute kleur dus.. jammer :sunglasses:

thx man

Supervlieg

Wijs gebruiker
jah man! zelfs een krat bier aan de hand meegenomen voor statiegeld :P

en heb net lekker gekookt en gegeten, knapt er gelijk van op moek zeggen

Boelie

Newbie
Dat is meestal als je wat eet dat je opknapt. Met een douche heb ik dat ook. Voel je gelijk een stuk schooner ook. Ik dan in ieder geval.

Supervlieg

Wijs gebruiker
klopt, alleen op de 1 of andere manier bleef ik t eten maar uitstellen tot t egt niet meer gaat. Ik kon er niet eens aan denken. Normaal lukt het nog wel maar nu blijkbaar minder goed. Was ook voor t eerst egt misselijk

Genoeg geklaagd :grin:

Ben verder gewoon heerlijk goed gegaan. Duurde ook goed lang.. lang genoeg dat ik zelfs nog over heb, en ik dus uit vrije wil gestopt ben (wat ik soms wel lastig vind). Want er is niks vervelenders dan als je drugs op zijn en je wil/kan nog wel ff doorgaan :grin:

Boelie

Newbie
Ja mooi. Dan kijk ik nog even of ik nog geld heb, maar in het meeste gevallen is er niks meer.Dan is het een tegenvaller, maar aan de andere kant, maar goed ook.

Bovenaan