eeeeh
aankomend weekend word een spacend kerst weekend!!!
ik heb samen met mijn kameraden die ook gaan gebruiken(6 man totaal)10 eekhorentjes gekocht
.
ik en mijn kameraad zijn eigenlijk de enige die veel gebruiken(de rest spaced hem op een halfe)
maar ons plan was als volgende
-donderdag: naar de stad eerst klassenuitje daarnaar afspreken met vrienden(xtc)
-vrijdag: kerstgala in mijn eigen dorp gewoon beetje chillen en borrel op mijn werk(gewoon lekker wat biertjes pakken)
zaterdag-met de zelfde 6 naar hardcore feest in stad!!!(xtc)
zondag- 1ste kerst dag! naar een discotheek in mijn dorp met mn vrienden(als er xtc over is neem ik denk wel wat:P maar zowizo flink zuipen )
mijn vraag aan jullie is:
-als het xtc nog in mijn bloed zit zou het dan een ander efect hebben als ik die zaterdag weer gebruik?
-ik eet zowizo veel fruit maar lees dat de kater minder word.. helpt dit?
-als xtc nog in mijn bloed zit en ik drink veel achol krijg je dan je xtc efect weer terug(heb ik gehoord..)
ik hoop dat jullie mijn vraagen kunnen beantwoorden, het zou mij en mn vrienden veel helpen!!!!
alvast bedankt!!
en prettige kerstdagen!!
aankomend weekend word een spacend kerst weekend!!!
ik heb samen met mijn kameraden die ook gaan gebruiken(6 man totaal)10 eekhorentjes gekocht
.ik en mijn kameraad zijn eigenlijk de enige die veel gebruiken(de rest spaced hem op een halfe)
maar ons plan was als volgende
-donderdag: naar de stad eerst klassenuitje daarnaar afspreken met vrienden(xtc)
-vrijdag: kerstgala in mijn eigen dorp gewoon beetje chillen en borrel op mijn werk(gewoon lekker wat biertjes pakken)
zaterdag-met de zelfde 6 naar hardcore feest in stad!!!(xtc)
zondag- 1ste kerst dag! naar een discotheek in mijn dorp met mn vrienden(als er xtc over is neem ik denk wel wat:P maar zowizo flink zuipen )
mijn vraag aan jullie is:
-als het xtc nog in mijn bloed zit zou het dan een ander efect hebben als ik die zaterdag weer gebruik?
-ik eet zowizo veel fruit maar lees dat de kater minder word.. helpt dit?
-als xtc nog in mijn bloed zit en ik drink veel achol krijg je dan je xtc efect weer terug(heb ik gehoord..)
ik hoop dat jullie mijn vraagen kunnen beantwoorden, het zou mij en mn vrienden veel helpen!!!!
alvast bedankt!!
en prettige kerstdagen!!