Vraagje over "naspace" van speed

Beste Drugsgebruikers,

ik gebruik zo af en toe wat speed. Meestal doen we dat bij iemand thuis. we luisteren veel muziek, praten veel over weinig en met de pep zijn wij niet zuinig.

Na enkele uren dat de pep op is kom je in de "naspace". ik zit dan meestal veel op mijn telefoon (tinder,games,chats) maar niets geeft echt voldoening. ik vroeg me af of jullie nog leuke spelletjes/activiteiten weten voor in de naspace

Blowen is een pre

Groeten,

Olaf :rockband:

Ybez

Experimenterende gebruiker
Je krijgt geen voldoening omdat de drugs zijn uitgewerkt, het is allemaal wat minder spannend dan onder invloed van een vers lijntje/punten etc. Ga lachgas doen, beetje praten, blowen... filmpjes kijken op youtube en muziek luisteren....

DhrBKJN

Ja wanneer je niet meer hebt, of je besluit niet bij te nemen, gaat het inderdaad gewoon op een gegeven moment uitwerken, ik vermaak me meestal wel met Popcorn time of Facebook :mrgreen:
En als je heel veel zin hebt kan je een taart gaan bakken ofso, verzin iets geks en doe het gewoon haha :smoke:

~BKJN

Fool

Badass junkie
Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD

DhrBKJN

Fool zei:
Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD

Slapen vind ik ook echt altijd de beste optie maar meestal werkt me lichaam niet mee, en heb gehoord dat het niet echt verstandig is om je ook echt vol te stouwen met slaappillen enzo toch?
Ik zit het meestal maar een beetje uit, om de 2 seconde me timeline van facebook checken, en ja een beetje doelloos rond kijken haha :openmouth:

~BKJN :xtc:

Fool

Badass junkie
Meh, wat is verstandig. Ik vindt slapen verstandiger dan nachten doorhalen, dat tellen ze vaak niet mee. Gezond zal 't echter niet zijn. :wink:

Slapen is voor mij geen optie. Na een halve gram blijf ik nog zeker 30 uur wakker. Slaappillen lijkt mij erg tegenstrijdig dus niet goed voor je.

Ik dacht zelf aan bordspellen met vrienden en ondertussen een jointje. Kaarten vind ik meestal wel leuk.

En wat js jullie favo gerne muziek tijdens pep?

DhrBKJN

Marieke Overschun zei:
Slapen is voor mij geen optie. Na een halve gram blijf ik nog zeker 30 uur wakker. Slaappillen lijkt mij erg tegenstrijdig dus niet goed voor je.

Ik dacht zelf aan bordspellen met vrienden en ondertussen een jointje. Kaarten vind ik meestal wel leuk.

Bordspellen inderdaad kan ook, wat ik bijvoorbeeld gister heb gedaan is een trip post gemaakt ik begon ermee om 04:00 en was klaar om 12:00, ben er echt vet lang mee bezig geweest maar heb nu best wel een mooi trip report gemaakt haha, ja en de muziek phoe het verschild elke keer bij me, meestal hardcore - early hardcore enzo, maar ik vindt deephouse,techno,dubstepp ook echt super muziek.

Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Euphorogenesis zei:
Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.

Natuurlijk niet, gewoon op tijd stoppen en het uit laten werken. Je kunt met pep veel langer wakker blijven dan goed voor je is.

Ik las in een ander topic dat jij een psychose hebt gehad van MDPV, heb je daarvan niet geleerd dat je niet oneindig door moet gaan?

ooscaar

Wijs gebruiker
Euphorogenesis zei:
Wat is dat nou weer voor een advies :confused: Gewoon slapen zodra het kan! En als je zo nodig bij moet nemen, werkt het alleen maar duizend keer beter na drie uurtjes slaap. Je hoeft toch niet per se door te snuiven totdat je in een halve coma raakt xD En als je niet kan slapen ga dan iets nuttigs doen! Slaappillen zou ik afraden maar ik snap dat als je dit heel af en toe doet dat het nog niet zo'n gek idee is. Doe wat Fool zegt, daar kom je verder mee dan steeds twee nachten door :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:

Inderdaad, en als slapen echt niet lukt een filmpje kijken en wat gezonds achterover slaan, gewoon rustige dingen want ik merk hoe meer actief je gaat doen hoe minder slapen er nog in zit voor die nacht/ochtend/dag..

Sjpiener

Newbie
Klinkt erg bekend, ik heb persoonlijk niet het idee dat het een sociale drug is. Als een enkele persoon zich verveeld en dit ook duidelijk laat merken, trekt hij de anderen mee in die sleur waardoor er snel irritaties ontstaan door het gebrek aan activiteit.

Tijdens mijn laatste keer kwamen we toen op het idee om een boswandeling te gaan maken. We hebben toen van 3 tot 4 uur 's nachts in het bos gelopen. Was een erg prettige ervaring! Beetje lullen met elkaar, beetje blowen, gewoon gezellig.

Toen we weer thuis waren sloeg de verveling alweer toe. Niemand had een idee wat we moesten gaan doen, ik had bord- of kaartspellen voorgesteld maar niemand had daar zin in. De pret was er daardoor al snel af.

Ik geloof niet dat speed nog een keer binnen onze groep gebruikt zal worden.. In ieder geval niet op een thuissetting.

Broccoli

Newbie
Ik heb precies hetzelfde! Wat ik altijd heerlijk vind is buiten zitten en de ene na de andere sigaret aansteken! Super slecht, I know, maar heel fijn! En dan aan van alles denken, heerlijk :smoke: Filmpjes kijken vind ik persoonlijk niks aan, wandelen daarentegen weer wel!

Susanne

Bewuste gebruiker
Marieke Overschun zei:

:openmouth: ik weet niet of ik de enige ben maar ik vind een halve gram best veel. Heb je het wel eens laten testen? Hoe sterk is het dan zoal? Misschien moet je vanaf een bepaald tijdstip niet meer bijpakken, en desnoods eerder beginnen en dan in een keer een dosis waarvan je denkt dat dat genoeg is. Als je tegen het eind van een feest moe bent moet je dat maar voor lief nemen.

Blowen is inderdaad een pre! Dit is overigens niet beter dan slaappillen maar wel chill :P Je kan melatonine nemen, dat is een lichaamseigen hormoon waarvan je slaap krijgt. Dit kan je gewoon bij de etos kopen.

Mijn favoriete 'katermuziek' is een beetje spacey dubstep zoals sorrow - never too far, flume - sleepless, of receptor - beautiful lie. Liquicity mixjes zijn ook heel lekker.

Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Als ik pep heb gebruikt en thuis kom ga ik altijd nog paar uurtjes chillen met m'n huisgenootje (we gebruiken zga altijd samen). Beetje kletsen, tv kijken, muziek luisteren. Dat vind ik dan ook wel het fijnst om te doen.

ooscaar

Wijs gebruiker
Marieke Overschun zei:
Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Maar serieus, enige tip om verveling te voorkomen die ik je uit eigen ervaring kan geven is om gewoon wat minder te nemen en ergens in de ochtend wat uurtjes te gaan slapen. Als je wakker wordt ben je dan gelijk stukken vrolijker en kun je nog wat van je dag maken. Opnieuw met vrienden afspreken zit er dan alleen waarschijnlijk niet meer in. Zodra iedereen er klaar mee is, vraag ik mij ten zeerste af of een leuke activiteit je nog op kan vrolijken of actief kan maken.

Neem je toch een halve gram, dan lijkt mij dat enkele wat minder leuke uurtjes niet te voorkomen zijn. :wink:

ooscaar zei:
Marieke Overschun zei:
Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Maar serieus, enige tip om verveling te voorkomen die ik je uit eigen ervaring kan geven is om gewoon wat minder te nemen en ergens in de ochtend wat uurtjes te gaan slapen. Als je wakker wordt ben je dan gelijk stukken vrolijker en kun je nog wat van je dag maken. Opnieuw met vrienden afspreken zit er dan alleen waarschijnlijk niet meer in. Zodra iedereen er klaar mee is, vraag ik mij ten zeerste af of een leuke activiteit je nog op kan vrolijken of actief kan maken.

Neem je toch een halve gram, dan lijkt mij dat enkele wat minder leuke uurtjes niet te voorkomen zijn. :wink:

Dat doe ik tegenwoordig ook. Ik wil gewoon zo veel mogelijk activiteiten hebben om te doen in de naspace. Een keer gebruikte ik xtc met wat maten. Die dag daarna hebben we monopoly gespeeld en lekker jointjes gerookt, Dat was echt heel chill. Ik hoop gewoon op meer leuke dingen zodat ik me nooit verveel tijdens pep :).

Mijn laatste bericht heb ik zelf niet geschreven. Maatje van me was erg fanatiek tijdens de pep. Had ik maar zijn woordenschat haha

groeten!

Laatst bewerkt door een moderator:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Marieke Overschun zei:
Mijn laatste bericht heb ik zelf niet geschreven. Maatje van me was erg fanatiek tijdens de pep. Had ik maar zijn woordenschat haha
Je bedoelt zeker was ik maar zo'n arrogante klootzak?

Vind dit echt niet ok, lekker makkelijk om dan te zeggen dat het door een maat van je geschreven is en dan ook niet eens je excuses aanbieden. Dit soort gedrag hoort hier niet op het forum en slaat ook nergens op aangezien iedereen verder netjes bleef. :wave:
Marieke Overschun zei:
Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.

Psychedelibee zei:
Marieke Overschun zei:
Je bedoelt zeker was ik maar zo'n arrogante klootzak?

Vind dit echt niet ok, lekker makkelijk om dan te zeggen dat het door een maat van je geschreven is en dan ook niet eens je excuses aanbieden. Dit soort gedrag hoort hier niet op het forum en slaat ook nergens op aangezien iedereen verder netjes bleef. :wave:
Marieke Overschun zei:

Ik was vorige week op een rave party waar iedereen aan de drugs zat. Op dat moment denk ik niet echt over de gevolgen na.

Het is niet echt netjes en daarom mijn oprechte excuses.

Maar even verder over dit topic: kaartspelletjes is heel erg fijn in de naspace. knuffelen ook

vrolijk weekend en ik zie jullie ergens nog wel

ciao

naturelover

Ik vind 'actieve' bezigheden ook leuker dan bankhangen/films kijken. Bordspellen of kaartspellen zijn top inderdaad :grin:

- Wandelen door een bos;
- Stukje fietsen;
- Boodschappen doen;
- Fruitsalade maken :love; of koken voor een moment dat je wel trek hebt in voedsel;
- Onder het genot van muziek breien, klussen, huishoudelijke shit doen -> nuttig en leuker dan normaal.

Daarnaast is een blowtje en/of andere dope (ketamine/mxe/benzo's, met mate) ook wel chill, lekker vaag worden.

:rockband:

MeejheM

Badass junkie
Marieke Overschun zei:

wat verwacht je van een stelletje [vul maar in wat je denkt dat hier rondhangt]?, als je bijvoorbeeld zo ongeveer altijd wat gebruikt heb je geen naspace, wat dat ook mag betekenen, wij noemen dat een kater en die los je niet op met bordspelletjes, maar gezonde gewoonten. eten, drinken, slapen en lichamelijke verzorging. mocht dat te veel moeite zijn stel je hem gewoon eventjes uit totdat je daar wel zin in hebt. kun je gewoon doen totdat je omvalt hoor.

als het vragenuurtje en de algemene beschouwingen enzo flexibel tussen 5 uur snachts en wanneer het mij uitkomt, en er bier rondgebracht word begin ik wel een partij ten gunste van de afscheiding van de zuidelijke staten, en de aanleg van drugs test grenscontroles langs de maas. niks op, mag je niet naar binnen

en zoals gewoonlijk geld, niks hier serieus nemen, tenzij het er wel heel erg op lijkt. humor is trouwens ook goed tegen elke soort kater.

Bovenaan