Vraagje over LSD

Goya

Experimenterende gebruiker
Ik ben van plan binnenkort LSD een keer te gaan gebruiken. Alle verhalen die ik er over lees en ook de ervaringen van vrienden/vriendinnen van me zijn erg goed dus werd ook mijn interesse gewekt!
Het enige is alleen dat ik denk er best gevoelig voor te zijn. Ik heb 1x paddo's gedaan (halve portie mexicaanse) en dat was een erg zware trip! (Visuals, Mindfuck, Gevoelens in mijn lichaam) Ben niet echt bad gegaan maar toch wel echt zwaar.
Toch lees ik dat de mindfuck van LSD een stuk lichter is en dat de trips meestal iets beter te handellen zijn.

Mijn vraag is raden jullie het me af om het te gaan doen of kan ik het wel doen maar dan bijvoorbeeld kwart zegeltje (eventueel 2de kwart zegel).

smiky

Newbie
Beter laten testen zodat je 100% zeker weet wat je zegel bevat..

Dan eerste keer 100 a 150ug pakken.

Enjoy!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tja.. wat is zwaar? Zo'n eerste tripje is even wennen natuurlijk. Lichamelijk heb ik altijd wel wat moeite, bewegingen maken gaat een stuk zwaarder. Geestelijk vind ik lsd zeker wel makkelijker, je bent veel vrijer in je doen en laten, bij paddo's heb ik altijd het gevoel alsof ik er een beetje in gevangen zit ofzo, niet op een negatieve manier, maar heel anders dan bij acid.

Wacky

Badass junkie
Mijn eerste trip was ook op paddos en voldeed ongeveer aan de beschrijving die jij geeft aan je paddotrip.
Mijn 2e trip was LSD op een goa feestje, en die was geweldig.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou beginnen met 50 ug, je kunt altijd nog bijpakken als je het te licht vindt.

azgaza

Badass junkie
[SF] Safiertje zei:
Ik zou beginnen met 50 ug, je kunt altijd nog bijpakken als je het te licht vindt.

Mee eens, verder.. ik trip ook altijd sterk visueel van bv. een halve portie paddo's en ook al is LSD misschien iets visueler meestal, ik kan het prima aan. Als je van je sterke paddotrip niet bad ging maakt het niet uit dat je er gevoelig voor bent.

Atropa

Bewuste gebruiker
Bij pakken werkt IMO niet. Tenzij het binnen het half uur is. 'Tis namelijk geen opwekking zoals met Xtc maar LSD triggerd een domino reeks van componenten in de hersenen die verbindingen maken. Lsd werkt via de 5HT-2a serotonine receptors.

Als dat proces eenmaal van start is, ben je er zo goed als immuum voor en komt bij een 2de dosis nogmaals energie en die zogenoemde load vrij. Later worden de dosissen wel gefuseerd.

Beter weet je dus de exacte sterkte die je wilt gaan nemen. Maximaal 100 mcg in jou geval.

DirEnGrey

Hmmm, heb ook een vraagje, maar vind 't nutteloos om er een nieuwe topic voor te maken.

Heb laatst Maya zegels (180 mics) weten te fixen en ben alleen Shiva's (100 mics) gewend. Ik wil op zich wel eens wat harders proberen dan 100 mics, maar is 180 mics echt een groot verschil of valt 't nog mee? Want heb geen zin om compleet gek te worden en wordt je dat van 180 mics al?

Ben benieuwd naar de reacties.

J0rrit

Badass junkie
Ik heb ook een vraag, maar geen nut om een nieuw topic te openen! Lost een postzegel ( dus het papier + lsd ) goed op in een drankje, en hoelang duurt dat ongeveer?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
J0rrit zei:
Ik heb ook een vraag, maar geen nut om een nieuw topic te openen! Lost een postzegel ( dus het papier + lsd ) goed op in een drankje, en hoelang duurt dat ongeveer?
De enige reden die je hiervoor kunt hebben is het stiekem aan iemand anders geven.. verwacht geen reacties :þ

J0rrit

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
J0rrit zei:
De enige reden die je hiervoor kunt hebben is het stiekem aan iemand anders geven.. verwacht geen reacties :þ

Jawel want sommige mensen verdienen het om zo gepakt te worden, als je niks anders kunt doen omdat je anders hiervoor wss een stradblad krijgt, bijv. door die gene in elkaar te slaan, ik gun het die gene niet dat ik daarvoor ook nog zeik krijg, dus wil ik die gene zo eens een goed lesje leren! Antwoorden ???

-spaceman-

Badass junkie
Atropa zei:
Bij pakken werkt IMO niet. Tenzij het binnen het half uur is. 'Tis namelijk geen opwekking zoals met Xtc maar LSD triggerd een domino reeks van componenten in de hersenen die verbindingen maken. Lsd werkt via de 5HT-2a serotonine receptors.

Als dat proces eenmaal van start is, ben je er zo goed als immuum voor en komt bij een 2de dosis nogmaals energie en die zogenoemde load vrij. Later worden de dosissen wel gefuseerd.

Beter weet je dus de exacte sterkte die je wilt gaan nemen. Maximaal 100 mcg in jou geval.

heel technisch enzo... maar uit eigen ervaring weet ik zeker dat het wel werkt!

DirEnGrey

ExceptionalInsight zei:
DirEnGrey zei:
Weet je toevallig ook een antwoord op mijn vraag, want ben van plan vrijdag te gaan trippen :P
Stop dat ding je mond man, wtf! Karton lijkt me niet op te lossen in vocht, nee.

Dat doe ik ook :P want vind zon zegeltje praktischer dan drinken. Ik was niet degene die die vraag stelde, ik had een andere vraag, maar nu ik t teruglees leek het best wel of ik deze had gesteld jah XD, maarja mijn vraag was:

Is 180 mics een erg groot verschil met 100 mics?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DirEnGrey zei:
ExceptionalInsight zei:
DirEnGrey zei:
Weet je toevallig ook een antwoord op mijn vraag, want ben van plan vrijdag te gaan trippen :P
Stop dat ding je mond man, wtf! Karton lijkt me niet op te lossen in vocht, nee.

Dat doe ik ook :P want vind zon zegeltje praktischer dan drinken. Ik was niet degene die die vraag stelde, ik had een andere vraag, maar nu ik t teruglees leek het best wel of ik deze had gesteld jah XD, maarja mijn vraag was:

Is 180 mics een erg groot verschil met 100 mics?
Haha, mij bad, ik zag het net ook.. Ehm, het is bijna het dubbele dus ja dat verschil is groot :þ

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Heb je al vaker lsd gedaan? Hoe vaak? Op feestjes of thuis? Waar wil je het nu gaan nemen?

Wat wil je ermee bereiken? of is het puur voor de 'lol'?

Als je dieper wilt gaan, kan een hogeredosis wel goed zijn... Als je op een feestje wilt doen, dan zou ik hem doomidden knippen..

DirEnGrey

Beyond Illusion zei:
Heb je al vaker lsd gedaan? Hoe vaak? Op feestjes of thuis? Waar wil je het nu gaan nemen?

Als je dieper wilt gaan, kan een hogeredosis wel goed zijn... Als je op een feestje wilt doen, dan zou ik hem doomidden knippen..

Heb 3x LSD gedaan, niet op feestjes. Ik wou 't in de duinen gaan nemen, maarja heb besloten toch voor 100 mics te gaan en 180 mics een keer thuis te gaan doen, ff niet zomaar buiten. Ik wil eens echt harde visuals hebben en nog wat verder van de realiteit gaan, maar dan niet dat 't onstuurbaar kut wordt en je nergens meer 1 flikker van snapt :P want t leuke van lsd vind ik nou juist dat de verwarring wat minder is in vergelijking paddo's.

azgaza

Badass junkie
DirEnGrey zei:
Beyond Illusion zei:

Heb 3x LSD gedaan, niet op feestjes. Ik wou 't in de duinen gaan nemen, maarja heb besloten toch voor 100 mics te gaan en 180 mics een keer thuis te gaan doen, ff niet zomaar buiten. Ik wil eens echt harde visuals hebben en nog wat verder van de realiteit gaan, maar dan niet dat 't onstuurbaar kut wordt en je nergens meer 1 flikker van snapt :P want t leuke van lsd vind ik nou juist dat de verwarring wat minder is in vergelijking paddo's.

Het leuke is, dat LSD een zekere helderheid behoudt, ook bij hogere dosissen, al wordt het natuurlijk wel íets chaotischer door de intensiteit van de visuals. Als je véél visuals met relatief weinig mindfuck wilt is inderdaad een goede setting een dosis tussen de 150 en 200 ug wenselijk; denk ik zelf.

DirEnGrey

Chill :P had eigenlijk niet dat antwoord verwacht, voel dr nu wel meer voor om eens wat meer mics te gaan proberen :) in de juiste setting that is ^^

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
ExceptionalInsight zei:
J0rrit zei:

Jawel want sommige mensen verdienen het om zo gepakt te worden, als je niks anders kunt doen omdat je anders hiervoor wss een stradblad krijgt, bijv. door die gene in elkaar te slaan, ik gun het die gene niet dat ik daarvoor ook nog zeik krijg, dus wil ik die gene zo eens een goed lesje leren! Antwoorden ???

je hebt geen idee wat je hem aandoet, psychologische marteling, (als hij nog geen lsd heeft gedaan). denk hier mss toch nog eens over na

DirEnGrey

Haha, dat is echt keihard :tongueout: maar je kan hem dan denk beter ff een goed portie paddo's voeren ^^ k moet er altijd aan denken als ik trip: stel dat iemand dit nu voelt zonder dat die weet dat die een psychedelic heeft gebruikt, dan wordt diegene sowieso helemaal gek, ik moet er altijd wel eventjes aan denken. Op zich kun je hem beter in mekaar slaan dan, dat is ook lekkerder om je frustratie te uiten toch XD

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja idd da zou ik ook zeggen, als je het iemand geeft en die dat niet weet en er niks van kent. is het echt bijna poging tot moord.
hij zal niet weten wat er aan de hand is, en zo kunnen doorflippen. want hij zal er geen controle op hebben.
mss is wel doodpoging wel wat overdreven... naar de hand wat je de persoon geeft.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
J0rrit zei:
ExceptionalInsight zei:
J0rrit zei:

Je bent een fucking mongool als je dit echt wilt doen. Als je zo iemand wilt pakken ben je gewoon een zielige backstabber. Snap echt niet dat je zo stom bent, dit kan echt ernstige gevolgen hebben.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ja, geef hem gewoon iets teveel GHB waardoor die knockie gaat, teken hem dan onder/pis over hem heen ofzo... is veel grappiger toch :grin:

J0rrit

Badass junkie
Dumpy zei:
[
Je bent een fucking mongool als je dit echt wilt doen. Als je zo iemand wilt pakken ben je gewoon een zielige backstabber. Snap echt niet dat je zo stom bent, dit kan echt ernstige gevolgen hebben.

Maybe, maar geloof mij die gene verdient dit ten volste, miss dat OD GHB wat beter is ja !

Bovenaan