Vraag over MXE

Zweevteev

Wijs gebruiker
Hey,

Mocht dit topic niet toegestaan zijn: bij voorbaat excuses. Ik vroeg me af waarom het zo is dat je MXE gewoon op het surfaceweb kan bestellen (zal de site niet hier plakken, maar het is letterlijk het eerste resultaat dat je krijgt bij de zoekopdracht "methoxetamine bestellen"), terwijl methoxetamine wel op opiumlijst I staat in Nederland. Iemand enig idee? Alvast bedankt!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik kon de vendor niet, ik vind het maar een vreemde lijst met producten die ze leveren, veel cannabis analogen en ze hebben weinig gangbare RC's, geen psychedelica maar wel veel hier niet populaire shit. Niet op de Nederlandse markt gericht in ieder geval en daarmee heb je gelijk je antwoord.

(of het betreft scam, maar dan heeft iemand wel echt zijn best gedaan op die website wn en dat is meestal niet het geval bij scamsites))

In principe zouden ze moeten aangeven geen MXE te kunnen leveren naar Nederland omdat die hier op de drugslijst staat. MXE is overigens heel erg schaars geworden.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik kon de vendor niet, ik vind het maar een vreemde lijst met producten die ze leveren, veel cannabis analogen en ze hebben weinig gangbare RC's, geen psychedelica maar wel veel hier niet populaire shit. Niet op de Nederlandse markt gericht in ieder geval en daarmee heb je gelijk je antwoord.

(of het betreft scam, maar dan heeft iemand wel echt zijn best gedaan op die website wn en dat is meestal niet het geval bij scamsites))

In principe zouden ze moeten aangeven geen MXE te kunnen leveren naar Nederland omdat die hier op de drugslijst staat. MXE is overigens heel erg schaars geworden.
Denk je dat ze het alsnog zouden leveren als je het naar Nederland zou willen laten bezorgen? Want zij zouden daar dan mee in de problemen komen, toch?

En inderdaad, ik vond het ook maar een aparte lijst, waardoor ik dus eigenlijk ook wel gokte dat het waarschijnlijk geen scam is, anders hadden ze wel wat populairdere RC's op hun website gegooid.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Salvia
Geen idee, ze mogen het in ieder geval niet leveren binnen Nederland.

Ik zeg niks, scam kan ook goed ingepakt zijn middels een proffesioneel uitziende site en de producten zouden gekopieerd kunnen zijn van een Amerikaanse of Canadese vendor of zo, daar zijn andere rc-s verboden dan hier en andere rc's weer populair die dat hier niet zijn.

Een vendor die MXE levert naar Nederland, het zou wat zijn. Dan sla ik alvast een grote voorraad in ALS het allemaal legitiem is tenminste maar dat weet ik dus niet.

Dus hou ik het wel bij de vendors die ik al goed ken.

Zweevteev

Wijs gebruiker
@Salvia
Geen idee, ze mogen het in ieder geval niet leveren binnen Nederland.

Ik zeg niks, scam kan ook goed ingepakt zijn middels een proffesioneel uitziende site en de producten zouden gekopieerd kunnen zijn van een Amerikaanse of Canadese vendor of zo, daar zijn andere rc-s verboden dan hier en andere rc's weer populair die dat hier niet zijn.

Een vendor die MXE levert naar Nederland, het zou wat zijn. Dan sla ik alvast een grote voorraad in ALS het allemaal legitiem is tenminste maar dat weet ik dus niet.

Dus hou ik het wel bij de vendors die ik al goed ken.
't Is dat ik voorlopig wel even genoeg geld heb uitgegeven aan drugs, anders had ik het er wel op gewaagd. 25 euro kan ik wel missen voor potentieel goede MXE. :tonguewink:

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb het bij een paar vendors gevonden. Al die sites hebben enkel reviews van 1 ster op trustpilot.

Ik denk dat ik pas!

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
terwijl methoxetamine wel op opiumlijst I staat in Nederland. Iemand enig idee?
MXE is niet opgenomen in de opiumwet op Nederlands niveau maar op Europees niveau verboden gemaakt. MXE is dus verboden gemaakt in alle landen binnen de Europese Unie.

In Engeland hebben ze zogezegd een 'blanket ban', mocht Nederland uit de Europese Unie stappen wordt de heilige graal MXE in Nederland wederom legaal om te bezitten.

MXE is met oog op precursors moeilijk illegaal op clearnet te verkopen, gezien de populariteit van MXE is die site dus vrijwel zeker een scam.

Bovenaan