VPRO gids doet research op ons Forum

Nathaniel

Wijs gebruiker
Beetje onzinnig topic verder dus mag ook naar dat gedeelte wat mij betreft maar wou hier toch even melding van malen.

Volgende week dinsdag zendt canvas Louis Theroux:The city addicted to chrystal meth uit en de vpro shrijft in de etalage hier een kort stukje over :

Kaakfietsen in Fresno
"Meth is best lekker spul,heb het een keer geprobeerd.De rush was heftiger.Zweten,trillen,kaakfietsen,alles veel erger.Ook voel je je een stuk afgedraaider.Voor mij reden om het een hele tijd niet meer te gebruiken," schrijft ervaringsdeskundige Trip Flip op http://www.drugsforum.nl over de hard drug. "Lekker laten liggen," adviseert Adrenochroom en Angramar Temenos noemt "heroine kinderspeelgoed vergeleken bij meth." Niet zo'n lekker goedje dus waar ze in het Amerikaanse stadje Fresno zo gek op zijn.Of gek van worden.

:grin:
:wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ze weten posts wel uit te zoeken, en dan doel ik voornamelijk op die van AT.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Precies. Zo zie je ook maar weer dat de journalisten de informatie zo uitpikken om er een lekker sappig verhaal van te maken. Alles draait om sensatie in plaats van kwalitatief journalistiek werk te leveren.

Meth is trouwens 2x zo sterk als dex, en als je het in een kleine hoeveelheid inneemt moet het reuze meevallen. Als je met je domme kop dezelfde hoeveelheid al normale pep neemt sta ik er niet van te kijken dat je het nooit meer wilt doen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik verplaats dit topic even naar nieuws en actualiteiten, aangezien het toch een beetje drugsgerelateerd is en de general chat daar niet voor bedoeld is. :wink:

-spaceman-

Badass junkie
Petrovic zei:
Precies. Zo zie je ook maar weer dat de journalisten de informatie zo uitpikken om er een lekker sappig verhaal van te maken. Alles draait om sensatie in plaats van kwalitatief journalistiek werk te leveren.

Meth is trouwens 2x zo sterk als dex, en als je het in een kleine hoeveelheid inneemt moet het reuze meevallen. Als je met je domme kop dezelfde hoeveelheid al normale pep neemt sta ik er niet van te kijken dat je het nooit meer wilt doen.

Misschien heb je gelijk maar toch, ik zou pas een goed oordeel kunnen hebben over een drug als ik het geprobeert heb. Dat heb jij waarschijnlijk niet gedaan.

Maargoed het komt van dit topic: viewtopic.php?f=21&t=4301&st=0&sk=t&sd=a&hilit=meth

Chris Pontius

Badass junkie
Nee, AT heeft lekker veel recht van spreken over 2 verschillende dope die hij met elkaar vergelijkt terwijl hij geen van 2 ooit heeft geprobeerd. :P

Mean

Experimenterende gebruiker
iemand enig idee waar ik die uitzending kan bekijken online?
Misschien dat iemand een link heeft?

Anyhow; Ik heb ooit een docu van MTV true life gezien en je gaat er echt vercrackt uitzien van dat spul
Ik ben nu tevens wel benieuwd wat Louis te zeggen heeft, vind hem een goede documantaire maker

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
-spaceman- zei:
Petrovic zei:

Misschien heb je gelijk maar toch, ik zou pas een goed oordeel kunnen hebben over een drug als ik het geprobeert heb. Dat heb jij waarschijnlijk niet gedaan.

Maargoed het komt van dit topic: viewtopic.php?f=21&t=4301&st=0&sk=t&sd=a&hilit=meth
Meth heb ik nog niet geprobeerd, maar ik geef slechts mijn mening. Vandaar dat ik met feiten kom ipv ervaringen. Maar ik snap je reactie wel, ik was niet helemaal duidelijk.

Bovenaan