voorbereiding truffels...

Roper207

Experimenterende gebruiker
we gaan binnenkort met een groepje truffels doen waarvan de meeste dit nog nooit gedaan hebben... iedereen heeft al wel eens andere drugs gehad dus het is niet de eerste keer... toch wil ik er wel voor zorgen dat alles zo goed mogelijk verloopt...

enig advies hierover?

bijv:

trip speeltjes(zoals een laser pointer(enige die ik weet)
spullen op vooraad hebben voor als het slecht gaat

of elk ander advies is welkom

Cooper

Bewuste gebruiker
Leuk dat je truffels gaat proberen :wink: Onder invloed van truffels is alles leuk en maf, zelfs je telefoon. Waarschijnlijk zullen jullie je dus niet vervelen, als de truffels goed hun werk doen. Wat minder relaxed is op truffels vond ik, is van setting veranderen. Als je bijvoorbeeld binnen truffels neemt, en vervolgens naar buiten gaat, dan is die stap echt ontzettend groot. Zelfde is van buiten naar binnen. Je raakt dus heel snel vertrouwt met de setting waarin je de truffels neemt., was mijn ervaring.

ook is het chill om een soort van hangplek te hebben, zoiets als een bed, een zacht vloerkleed ofzo. Van truffels werden we helemaal mellow, bijna vloeibaar :tearsofjoy:

veel plezier!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Je wordt inderdaad helemaal slap en mellow ja, heb ik ook altijd. Als een grote zak vlees :tongueout: Waar je ook over na moet denken is een plek waar je kunt plassen, ik weet niet of er ook meisjes bij zijn, maar als je alleen in de wc bent dan trip je het aller hardste, soms is het dus fijn als je kunt plassen met mensen erbij (denk aan de deur op een kiertje of gewoon ergens tegen een boom of struik) Ik ervaarde dit ongemak dan wel in een leeg studentenhuis waar het donker was, ik durfde echt niet in mijn eentje naar de wc maar omdat we daar allebij (mijn tripmaat en ik) eerlijk over waren en elkaar daarin hielpen was het niet echt een probleem, maar toch wel fijn om er even over na te denken misschien :wink:

Plan niet teveel, laat het over je heen komen en accepteer alles wat er gebeurt. En geniet van je trip, want het is een heel bijzondere ervaring!

Bovenaan