VOOR IEDEREEN

mandy

Newbie
een vraag aan iedereen die dit leest en is gestopt.
Mijn zoon heeft 3 maanden constant coke gebruikt, en zoals hij mij verteld kreeg hij zo maar ineens genoeg van, heeft alles door het toilet gespoeld en is gestopt. nu geef ik toe dat zijn eetlust weer terug is, hij verzorgt zichzelf en zijn huis goed, heeft overal weer belangstelling voor, dus dat zit wel goed, het enigste wat ik niet kan begrijpen dat iemand zo maar kan stoppen zonder problemen. Zijn er meer mensen die dit hebben meegmaakt, want mijn vertrouwen komt met moeite terug, wat hij ook mag zeggen.
Als er meer mensen zijn die dit is gelukt zomaar stoppen, schrijf dan a.u.b. misschien dat ik hem dan kan geloven.
Wie doorgaat met gebruiken stop dan, want het maakt heel je leven kapot.
Een moeder.

e-Thom

Experimenterende gebruiker
tja, het kan natuurlijk wel wat ie zegt
ikzelf ben ook een tijd verslaafd geweest (nog steeds? eens verslaafd altijd verslaafd???) en ook gestopt
mijn god...wat was ik blij dat ik er vanaf was....ik herontdekte letterlijk het leven, zag er met de dag beter uit, interesse kwam terug tot....ik ook dat weer gewend geraakte en toen kwam het verlangen terug....kabaaaam....hervallen en hing er nog feller aan
terug gestopt en gebruik nu af en toe (ahum) hoewel ik maar al te goed besef dat ik het eigenlijk nooit meer zou mogen doen
dus: het gaat nu goed met hem, wees blij maar wees ook op je hoede...je hervalt voor je het goed en wel beseft
(oh ja, de stof waar ik het over heb is gbl, een ghb analoog)
:wave:

Tja, ik ben ongeveer 2 weken geleden ook gestopt. Ook hetzelfde tafreel, kreeg hyperventilatie en heb ook alles door de WC gespoeld...ironisch.
Ik geef toe dat de drang erg sterk is, maar ik ben "al" bijna 2 weken clean (heb 2 maanden constant gebruikt en die periode lijkt VEEL korter dan die bijna 2 weken dat ik gestopt ben nu). Ik denk dat het best mogelijk is dat ik het volhou.

Tja, ik ben ongeveer 2 weken geleden ook gestopt. Ook hetzelfde tafreel, kreeg hyperventilatie en heb ook alles door de WC gespoeld...ironisch.
Ik geef toe dat de drang erg sterk is, maar ik ben "al" bijna 2 weken clean (heb 2 maanden constant gebruikt en die periode lijkt VEEL korter dan die bijna 2 weken dat ik gestopt ben nu). Ik denk dat het best mogelijk is dat ik het volhou.

Bovenaan