LionX
Badass junkie
Echt oud? 80 plus?Hoor ik graag, werkt mega-motiverend voor een 38jarige.En ach... wat is oud
![]()
Echt oud? 80 plus?Hoor ik graag, werkt mega-motiverend voor een 38jarige.En ach... wat is oud
![]()
Ik heb de indruk naar wat je beschouwd als ´oud´ steeds mee opschuift naarmate je zelf ouder word.Echt oud? 80 plus?
Inderdaad “zijn” is meer dan genoeg ..dat is mooi gezegd. Zijn….Net 38 geworden, te jong om oud te zijn en te oud om jong te zijn.
Dus gewoon ´zijn´ is genoeg![]()
Leuk leuk, ik heb er zeker ook zin in ja! Komt goed!Zeker weten! Kijk er enorm naar uit!! Ik probeer alvast wat te connecten met anderen, hahaha. Misschien voor een after. 😉
Heb jij er zin in? 😁
Als ik het doe, doe ik het meteen goed, haha.Leuk leuk, ik heb er zeker ook zin in ja! Komt goed!
Dat lijkt mij een valkuil. Bedoeling is toch dat je geniet van het feest zelf ?Misschien voor een after. 😉
Ik kom daar natuurlijk om te genieten van het festival!Dat lijkt mij een valkuil. Bedoeling is toch dat je geniet van het feest zelf ?
Een focus op "after" maakt jou minder gefocussed op dat feest, onrustig en doet afbreuk aan een relaxt gevoel en dan meteen ook aan een relaxte uitstraling.
Zelf ben ik die dag ook in m'n uppie op een feest: Melody Garden. Mijn doel is: gewoon genieten ! En als ik me lekker voel mogelijk voor het eerst iets van psychedelica.
Was echt super, topweer, heerlijk gedanst en veel warme connecties gemaakt ♥️ Hoe was 't bij jou?@Miraculeus Hoe was jouw Loveland? 🤩
Ah, super!! Erg fijn om te horen! 😄 Weer was inderdaad geweldig en dat in combinatie met de locatie. Ik vond het een super evenement.Was echt super, topweer, heerlijk gedanst en veel warme connecties gemaakt ♥️ Hoe was 't bij jou?
Wat vond je er lastig aan? Kon je ergens aansluiting vinden? En ben je nuchter gebleven of niet?Alleen gaan naar een festival vond ik nog best wel lastig.
Nou, op zich heb ik best wel veel interactie gehad, alleen ik had het gevoel dat ik te afwachtend was. Misschien omdat het mijn eerste keer festival was? Ik durf het niet te zeggen.Wat vond je er lastig aan? Kon je ergens aansluiting vinden? En ben je nuchter gebleven of niet?
Begrijp ik wel ja.. Ik vind dat nuchter ook best lastig, al zou dat geen reden moeten zijn om drugs te gebruiken natuurlijk, maar het (vooral entactogenen) zorgt er wel voor dat je net wat opener bent en de drempel om iemand aan te kijken of aan te spreken lager is. Maar alcohol zou ook al moeten helpen, al is dat een heel andere vibe (;Nou, op zich heb ik best wel veel interactie gehad, alleen ik had het gevoel dat ik te afwachtend was. Misschien omdat het mijn eerste keer festival was? Ik durf het niet te zeggen.
Nuchter qua drugsgebruik wel. Wel genoeg alcohol gehad, hahaha.
Binnenkort ga ik naar een festival voor 45 +gemiddelde leeftijd is dus echt 50-60 en dat is geen jaren 70 muziek. Gewoon super chille techno,een mini vrijplaats voor 300 man😉. Inc camping. Ik geloof dat “ ouderen “ steeds meer behoefte hebben aan party’s. Gelukkig maar,ik ben ook heel blij dat ik dit heb ontdekt sinds een jaar of 7. Ik hoop @Satori dat hij nog wat medestanders vindt want dat maakt het allemaal nog leuker !Echt oud? 80 plus?
Juist dan moet je gewoon gaan! Er zijn ontzettend veel mensen die alleen gaan! Ik ben ook weleens alleen gegaan, helemaal prima!zeker als het je eerste festival is, nogal ‘ongemakkelijk’ is? Iedereen staat daar te genieten van de muziek, al dan niet met iets op, en dan, als nieuweling zonder enige ervaring, sta ik daar, alleen, proberen te genieten. Ik hoop dan eventueel nieuwe connecties te maken? I don’t know.
Hahaha, inderdaad. Ach, het was een leuk festival! Ik heb erg genoten en toch met genoeg mensen gesproken, alleen had gehoopt om wat connecties te maken.Begrijp ik wel ja.. Ik vind dat nuchter ook best lastig, al zou dat geen reden moeten zijn om drugs te gebruiken natuurlijk, maar het (vooral entactogenen) zorgt er wel voor dat je net wat opener bent en de drempel om iemand aan te kijken of aan te spreken lager is. Maar alcohol zou ook al moeten helpen, al is dat een heel andere vibe (;
Wat bedoel je precies met connecties? Je zegt dat je wel wat mensen hebt gesproken, hoe was je verwachting anders dan de werkelijkheid?Ik heb erg genoten en toch met genoeg mensen gesproken, alleen had gehoopt om wat connecties te maken.
De hoop dat ik mensen had ontmoet voor latere festivals. Alleen achteraf was ik daar zelf ook terughoudend in.. stom. Hahaha.Wat bedoel je precies met connecties? Je zegt dat je wel wat mensen hebt gesproken, hoe was je verwachting anders dan de werkelijkheid?
Precies dit...ook weleens gedaan (ben ook nuchter een ouwehoer schijnt) en verder zorgen dat je de muziek op het festival lekker vind (voor mij zou dat dan geen Loveland zijn 😅) en lekker naar de stages die jij leuk vind en die positiviteit zal je dan uitstralen en ontvangen. En als je gebruikt zou ik niet volgas gaan, niet iets nieuws proberen of daar kopen en zorgen dat je altijd een goed plan hebt om thuis te komen.Zeker doen, als je er met een open houding in gaat kom je vanzelf in contact. In mijn ervaring is iedereen op zo'n festival heel aardig en kun je makkelijk je eigen ding doen en af en toe eens ergens bij aanhaken. Genoeg mensen die ook alleen op pad gaan, niemand zal je vreemd aankijken hoor! En ja, veel mensen zijn wellicht onder invloed van iets, denk je zelf dat je dat ongemakkelijk zult vinden? Ben je zelf van plan om iets te gaan gebruiken?
Ik zit dus in whatsapp groepen van mensen die naar feesten gaan.De hoop dat ik mensen had ontmoet voor latere festivals. Alleen achteraf was ik daar zelf ook terughoudend in.. stom. Hahaha.
Over welk festival gaat dit???? 😘Binnenkort ga ik naar een festival voor 45 +gemiddelde leeftijd is dus echt 50-60 en dat is geen jaren 70 muziek. Gewoon super chille techno,een mini vrijplaats voor 300 man😉. Inc camping. Ik geloof dat “ ouderen “ steeds meer behoefte hebben aan party’s. Gelukkig maar,ik ben ook heel blij dat ik dit heb ontdekt sinds een jaar of 7. Ik hoop @Satori dat hij nog wat medestanders vindt want dat maakt het allemaal nog leuker !
Een jaar na dato lees ik dit bericht nog eens terug en heb inmiddels weer wat feestjes achter de rug, deels alleen en deels met anderen.Binnenkort ga ik naar een festival voor 45 +gemiddelde leeftijd is dus echt 50-60 en dat is geen jaren 70 muziek. Gewoon super chille techno,een mini vrijplaats voor 300 man😉. Inc camping. Ik geloof dat “ ouderen “ steeds meer behoefte hebben aan party’s. Gelukkig maar,ik ben ook heel blij dat ik dit heb ontdekt sinds een jaar of 7. Ik hoop @Satori dat hij nog wat medestanders vindt want dat maakt het allemaal nog leuker !