LadySky zei:
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!
Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
Helemaal waar hahaha!
Wel een hoop grote praat en stoere mannetjes in dit topic zeg... "Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!"... Er zijn genoeg andere dingen te noemen die er hetzelfde uitzien, maar die nog geen % coke bevatten... Gewoon lekker allemaal naar de testservice dus, is gratis en zit door bijna het hele land (drugs-test.nl).
Om gelijk even wat onwaarheden uit de wereld te helpen, 100% pure coke bestaat alleen in base-vorm. Het is niet mogelijk om 100% pure poedercoke te produceren. Het hoogste wat je kunt gaan is 89,6%. Als je dicht bij de importeur zit kun je dus die 88% zeker wel halen, het wordt alleen bijna altijd versneden hoe verder het raakt.
50 euro voor 1 gram is normaal, de grote praat van ik kan tientjes goedkoper kopen is dus pure onzin tenzij:
- Het spul heel veel versneden is waardoor er nog maar weinig coke in zit
- Je de importeur of de dealer daarna kent en die hele goede vriendjes met je is
- Je heel veel koopt
Om de oorspronkelijke vraag te beantwoorden:
Coke kan in zo'n hoge zuiverheid best wat bijwerkingen meebrengen als hartkloppingen, pijn aan de neus en spierspanningen. Dat is ook een reden waarom mensen het soms zelf versnijden. Iedereen weet dat je met een avondje aan de coke continue door wilt snuiven. Versnijden met onschadelijke stoffen is dan bijvoorbeeld een manier om je dosis onder controle te houden...