Volgende maand LSD!

frezzle

Newbie
Er zit weer een weekend aan te komen dat wat vrienden en ik gaan trippen. Maar ik wil eigenlijk wel weten wat raden jullie aan om te kijken, luisteren of te bewonderen tijdens deze trip? Waar hebben jullie herrinneringen aan dat je echt zei WOW dat was vet. Ik ga het thuis doen in een relaxde sitting kussens lichtjes cd speler dvd speler enzo.. Maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar plaatjes boeken en films wat je kan gebruiken om je trip door te komen?

Groeten

Frezzle :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Maak lekkere hapjes, een schaal met stukjes fruit, thee in de thermoscan mat suiker en alles kant en klaar, broodjes met beleg klaarzetten, een paar pakken met sapjes(dubbeldrank perzik, mangosap. relaxte muziek.

Axxess

Bewuste gebruiker
Hier wacht al lang een stapel "plaatjes" boeken, met logo's en andere pop-art te wachten op een andere kijk.

psych-out

Bewuste gebruiker
het leuke aan LSD is dat je tijd hebt hiermee bedoel als je paddo's ofzo vat dan moet je een keuze make (film, wandeling of ...) want het is te snel voorbij om veel leuke dingen te doen.
gelukkig heb je met LSD genoeg tijd voor een boel leuke dingen.
iets wat je voor je LSD ehbt gevat heel vet lijkt om te doen, kan onder LSD wat tegen vallen tijdens je trip.
dus kijk wat je leuk vind als je aan het trippen bent.
film kijke, gamen, wandeling wat je zelf plezant vind.
geniet ervan

Bovenaan