Voedsel

Drientje

DF-koning
Misschien wel leuk om wat reacties van mensen te horen betreffende eten tijdens LSD.

Afgelopen zondag merkte ik dat ik helemaal uit mijn dak ging over een krentebol en stukjes perzik...

Wat eet jij het liefst tijdens een trip??

Kus
Drientje

jcutter

Badass junkie
Ik eet eigenlijk nooit tijdens een speed achtige acid trip, omdat ik het effect optimaal wil hebben/houden.

Delirium

Badass junkie
Met stipt de nummer één aanrader voor LSD-trips: psychedelic candy!!

Dit zijn die lange rode aarbei-slierten van Haribo ofzo :smoke: Mijn eerste trip stond in het teken daarvan. Ze zijn lekker om te eten, en geweldig om kamers mee te versieren :beer:

Gewone aardbeien zijn ook een aarader! (Eén keer gingen we een beetje ver en hadden we 2 kilo gekocht, lol :mrgreen:)

Drientje

DF-koning
Ik heb nooit zo'n zin in ijs in de winter. Ik kan niet wachten tot het zomer is...

Lijkt me sowieso prachtig trippen in de zomer...

x

jcutter

Badass junkie
Ja, mij ook! Dan hoop toch eens een keer naar scheveningen te gaan om met een paar leden van hier te gaan trippen :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
tof... veel plezier....
trip toch liever in het bos...
het strand is nix voor dit meisje...

x
Thanks, ik heb al aardig wat bos/park/dorp tripjes achter de rug, maar tot mijn verbazing nog steeds geen strandtripje, dus word het tijd om daar verandering in te brengen (:

jcutter

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
jcutter123 zei:
Ja, mij ook! Dan hoop toch eens een keer naar scheveningen te gaan om met een paar leden van hier te gaan trippen :)
Laatste kans; ik ga morgen!

Ik had graag mee gewilt, maar ik heb crisis hier thuis dus ik kan dat echt niet gebruiken :( Ik baal er echt van..

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Fruit en ijs!!!

En vond tijdens mn laatste trips boterhammen met chocoladepasta ook super lekker haha :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik kan niet goed eten op LSD, alleen hele kleine beetjes.. maar o.a. smakelijk zijn onder invloed naar mijn mening: fruit, marsepein, tijgernootjes, een broodje bros en vlees.

teebo

Bewuste gebruiker
dingen met een mooie kleur en een schil en waar sap uitspuit en waar je moet aan trekken en sleuren, appelsienen enzo

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Alles wat warm is en dampt!
Bijvoorbeeld: een verse pizza uit de oven: een plezier voor het oog én voor de maag! :wink:

Drientje

DF-koning
Ja je eten krijgt een heel andere dimensie. Inderdaad warm voedsel en de damp is dan prachtig om naar te kijken. Tomatensoep is mijn volgende trip voedsel. Tot nu toe heb ik alleen op feestjes getript en daar is niet zoveel voedsel te vinden... vind het al prachtig dat ik kan eten. Hiervoor gebruikte ik alleen maar speed en dan is eten out of the question....

X

Drientje

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je kan een proeferijtje maken, met kleine hapjes: zout, zout, zuur, bitter.

dan kan je testen welke je het beste bevalt.

voor de volgende keer daar een grote hoeveelheid van maken.

Bij mij een cocktail: Schaafijs + gecondenceerde melk +rozensiroop, en een beetje kokosmelk. :grin: :grin:

Dit is normaal al vreselijk lekker.

Drientje

DF-koning
ik krijg nu ook al zin in dingen zonder dat ik aan het trippen ben :) een vriend van me stelde vorige x boterhamworst met augurken voor. Daar was ik ook wel voor te porren want na een nachtje feesten is het wel fijn om iets zouts te eten...

X

Drientje

Bovenaan