Vliegenzwam.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
ik heb laatst iets gelezen over de vliegenzwam,(je weet wel de rode padestoel met witte stippen) dat als je hem laat drogen en opeet een flink trip kan bezorgen.

nou was ik wel benieuwd heeft iemand hier ervaring me ? of dat je iemand kent die hier ervaring me heeft? als je meer info hebt of wat dan ook, alle reacties zijn welkom!

John5

Newbie
Geen ervaring met de Amanita Muscaria, maar het effect komt blijkbaar dichter in de buurt van een delirium dan een "trip" zoals je gewend bent van paddo's en truffels.

Die dingen zijn in NL trouwens beschermt, dus echt handig is het ook niet om ze te gaan plukken. Ben je op zoek naar iets wilds, dan kun je naar mijn idee beter een hogere dosis paddo's of truffels nemen.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
was ook niet echt van plan om ze te gaan eten maar was er erg benieuwd naar, maar waarschijnlijk zal er toch niemand ervaring me hebben.

John5

Newbie
Denk dat er hier inderdaad weinig mensen zijn die zich eraan hebben gewaagd. Met een rondje Google kom je vast wel wat tegen, ik meen ooit op Youtube een filmpje te hebben gezien van een sjamaan die een vliegenzwam achterover gooit.

Bovenaan