Vingers coke

Plato071

Experimenterende gebruiker
Wie heeft er ervaring met vingers of bolletjes coke ? Sommige mensen zeggen over het algemeen dat het de beste is andere de slechtse

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb er wel ervaring mee. Met het uiteindelijk gebruiken daarvan, niet met het smokkelen dan he.

Je hebt het over een smokkelmethode, en mensen kunnen vanalles smokkelen. Maar het is vrij onlogisch om versneden coke te smokkelen aangezien het volume dan groter wordt terwijl de hoeveelheid coke hetzelfde blijft en dan hebben ze voor dezelfde partij alleen maar meer bolletjesslikkers nodig om die partij te transporteren. En als de ontvangende partij dezelfde organisatie is als de versturende (en dat lijkt me het geval bij bolletjesslikkers, iemand moet die mensen opvangen, de bolletjes wassen, eruithalen en uiteindelijk weer verkopen en dat doen die bolletjesslikkers echt niet zelf) is het al helemaal onzinnig om voor transport te versnijden.

Dit gezegd hebbende, er zijn geen garanties. WIe zegt je dat een vingertje daadwerkelijk origineel is? Het zou zo maar in Nederland versneden kunnen zijn en daarna weer tot vingertje/bolletje geperst zijn, weet jij veel! Dat soort zaken komt dus echt voor, net zoalshet voorkomt dat originele blokken fijn gemaakt, versneden en opnieuw geperst worden om een volgende koper proberen om de tuin te leiden en meer winst te kunnen maken.

Maar goed, het testcentrum biedt ook hier weer uitkomst!

Laatst bewerkt:

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Dit gezegd hebbende, er zijn geen garanties. WIe zegt je dat een vingertje daadwerkelijk origineel is? Het zou zo maar in Nederland versneden kunnen zijn en daarna weer tot vingertje/bolletje geperst zijn, weet jij veel! Dat soort zaken komt dus echt voor, net zoalshet voorkomt dat originele blokken fijn gemaakt, versneden en opnieuw geperst worden om een volgende koper proberen om de tuin te leiden en meer winst te kunnen maken.

Bedoel je daarmee fishscale cocaine? Heb zelf een halve gram cocaine volgende week in huis maar god mag weten hoe puur het is, wil het echt niet laten testen wat dat gaat ten koste van mijn tijd en drugs zelf. Heb het toch nog nooit gedaan dus als het sterk voelt zal het ook wel puur zijn.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bedoel je daarmee fishscale cocaine? Heb zelf een halve gram cocaine volgende week in huis maar god mag weten hoe puur het is, wil het echt niet laten testen wat dat gaat ten koste van mijn tijd en drugs zelf. Heb het toch nog nooit gedaan dus als het sterk voelt zal het ook wel puur zijn.
Bakpoeder is ook puur...

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Fishscale is een term voor onversneden coke, maar om daar zekerheid over te krijgen zal je toch echt naar het testcentrum moeten.

Met 500mg kan ik me voorstellen dat je niet laat testen, want daar hebben ze 150mg voor nodig.

silkroad

Bewuste gebruiker
gemiddelde zuiverheid ligt 50-60% en al die reclame fabels van fishscale, raw uncut en die darkweb taal das allemaal onzin. ge moogt content zyn met 50-60% en zuiver van leva caffeine of andere actieve stoffen.
coke is fijn als ge 70-80% en zuiver krijgt dan heb je fijne nachten, alles onder 60 is het niet waard

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
gemiddelde zuiverheid ligt 50-60% en al die reclame fabels van fishscale, raw uncut en die darkweb taal das allemaal onzin. ge moogt content zyn met 50-60% en zuiver van leva caffeine of andere actieve stoffen.
coke is fijn als ge 70-80% en zuiver krijgt dan heb je fijne nachten, alles onder 60 is het niet waard
Ik denk dat de gemiddelde zuiverheid al behoorlijk hoger ligt hoor tegenwoordig.
Bekijk deze aflevering maar eens van undercover in nederland.
https://www.sbs6.nl/programmas/undercover-in-nederland/videos/WsGsXltfhj5/undercover-in-nederland/
Zelfs een amsterdamse straat dealertje gaf erg goede kwaliteit.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Nou volgens https://dnstars.vip/results/ liggen er toch heel wat boven de 80% en bijna allemaal boven de 50%. Bij crack kun je trouwens weten hoe puur het is door het geluid. Maakt het knettergeluidjes, dan is het onzuiver, zo niet dan is het 100% zuiver. Het knetteren wordt veroorzaakt door onzuiverheden.

Albedo

Wijs gebruiker
Ik denk dat de gemiddelde zuiverheid al behoorlijk hoger ligt hoor tegenwoordig.
Bekijk deze aflevering maar eens van undercover in nederland.
https://www.sbs6.nl/programmas/undercover-in-nederland/videos/WsGsXltfhj5/undercover-in-nederland/
Zelfs een amsterdamse straat dealertje gaf erg goede kwaliteit.

Conclusie van hem was dat het bij 3 van de 8 om zeer vervuild poeder ging. Die van 31% was nog beter. Dat zou sterk veranderen als ze het zouden wassen, maar daar wordt niks over gezegd. Fenacetine is met aceton eruit te krijgen. Levamisol lastiger. Naar een politicus gaan zal vast meer helpen.

Wat een moraalridder daarna. Die man zo aanpakken. Durfde hij bij die dealers zeker niet.

Laatst bewerkt:

silkroad

Bewuste gebruiker
Nou volgens https://dnstars.vip/results/ liggen er toch heel wat boven de 80% en bijna allemaal boven de 50%. Bij crack kun je trouwens weten hoe puur het is door het geluid. Maakt het knettergeluidjes, dan is het onzuiver, zo niet dan is het 100% zuiver. Het knetteren wordt veroorzaakt door onzuiverheden.

jonge jonge jonge dnstars is een corrupte forum met maar 2lievelings vendorkes die hun coke uitkoken en weer snuifcoke van maken en dat opsturen naar EC. gy gelooft die resultaten nog echt?
ga jij je coke sampletje maar indoen in een gewoon simpel labcentra. je mag blij zijn met 50-60% en dan nog in coke zit altyd troep

Psychotica Soberlie

Experimenterende gebruiker
coke die via de maag de grens overkomen en erweet uitgepoept worden. vingers coke is zelfde marketnaam als fishscale of visrubbennof wtf dan ook! zolang het geld verdient

oke .. ik hoop dat ik het blijf, niet snappen..
..
Kut... nu snap ik dat dus.. nou lekker dan.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
coke die via de maag de grens overkomen en erweet uitgepoept worden. vingers coke is zelfde marketnaam als fishscale of visrubbennof wtf dan ook! zolang het geld verdient
Je hoeft geen coke op te sturen naar het testcentrum. Stuur heb op naar mijn adres en dan test ik het wel voor je :grin:

Bovenaan