vetste optreden/act

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
goed, ik kon dit topic nog nergens vinden, mocht t wel al bestaan, bij deze mijn excuses.

nou heel simpel; wat is het vetste optreden dat je ooit hebt meegemaakt?

een band op n festival, n dj op n groot feest, n artiest op de markt, noem maar op :)
en onderbouw dan natuurlijk ook even waarom dat zo was.

gr

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
volgens de internet etiquette begint TS met het beantwoorden van zijn eigen vraag

excuses :), voor mij is dat toch echt rage against the machine op pinkpop.
geweldige energie, nummers introductie en sfeer. wil ze zeker nog een keer live zien als ze weer in de buurt komen. de pits vond ik destijds wel erg heftig, allemaal bebloede mensen die op elkaar in waren aan t slaan.

Dreuge

Badass junkie
Op het moment vond ik Machine Head op black crusade in 2007 (denk ik?) het vetst, maar toen vond ik die muziek nog leuk.

Prodigy op lowlands was ook wel sick, maar kwam meer door de hype.

Het vetst was waarschijnlijk een of andere drum & bass dj waar ik helemaal op los ben gegaan maar ben vergeten omdat ik vendekaert was :P

Archibald

Belezen gebruiker
het beste/vetste concert, dat is een moeilijke vraag eigenlijk... ik heb echt al heel veel vette optredens gezien.
Het allervetste/beste concert van 2010 is Etienne De Crécy @ Dour....
Visueel en muzikaal een orgasme van begin tot het einde!
kiekevel en 100% goe gaan! ik kan me voorstellen met mdma in je lijf dat dit NOG vetter zou zijn
[youtube]v=6HYLTYnExfg[/youtube]
[youtube]v=onpogWsC4DE&feature=related[/youtube]

cropp

Badass junkie
Skindred op sziget.

Dat zat hem meer in de sfeer, dronken zijn, pitten, schreeuwen, nog meer drinken en crowd surfen, pet verliezen, je kop openhalen en verder pitten.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
brick_top zei:
Tool in de HMH, volgens mij in 2006, steekt er voor mij wel bovenuit.

Zeker, heb ze daar ook gezien in 2006 inderdaad (en nog twee keer). Indrukwekkend was het.

The Chemical Brothers = altijd een groot feest, heb ze drie keer live gezien en het was altijd gaaf. Weinig diepzinnig, lekker uitzinnig.

Maar CocoRosie in openluchttheater Caprera (2009) was pas echt bijzonder te noemen. Ik was zeer onder de indruk, wat een supermeiden zijn dat :hearteyes: , geniale artiesten.

Optredens van Daedelus in Paradiso en Trouw (beide 2009) waren subliem :sunglasses: . Beste elektronische knip-en-plak muziek als je het mij vraagt + beste live vertoningen daarbij, waar ik enorm vrolijk van werd.

Verder noemenswaardig:
Ozric Tentacles in Willemeen (Arnhem), 2007.
Spinvis in de Philharmonie (Haarlem), 2007. Dubbele staande ovatie en terecht :]
Sigur Rós in Paradiso 2005. Zalig zalig zalig!
Four Tet, Paradiso 2005.

Het Godspeed You Black Emperor concert van afgelopen woensdag moet ik nog even laten bezinken hahaaa. Prachtig^2.

cropp

Badass junkie
Cocorosie vind ik echt niks, maar da`s een mening.

Ik vond een mijn eerste illegale buiten-tekno in de bossen bij loon op zand ook behoorlijk indrukwekkend.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
mooie namen zitten dr tussen, en toch veel afwisseling :)

andere die voor mij benoemenswaardig zijn, zijn o.a: the offspring, metallica, the prodigy, boys noize, the bloody beetroots en, geloof 't of niet, rowwen heze :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mysteryland toen ik jaar of 16 was buiten 30 graden en feesten, met wat xtc en daar voor ongeveer 200euro aan water weggedrongen met 3 personen totaal , te warm maar was super sfeer daar toen :hearteyes:

Bovenaan