Vet probleem..

Ik ben hier nieuw op t forum .... staan ook wel interessante dingen in..

Maar zit zelf met een groot probleem!!

Gebruik nu al een maand of 4 dagelijks ghb... (vrij veel)
Heb er niet echt negatieve ervaringen mee... tot nu ..
Heb vroeger ongeveer 6 mnd dagelijks cocaine gesnoven is nu 2 jaar terug en veel alcohol erbij..(had nergens last van) Vervolgens heb ik t een hele poos niet gedaan
Nu heb ik 5 dagen geen coke meer genomen en ga t ook nie mer doen voorlopig...
Afgelopen jaar 3 x een nacht doorgegaan met speed ..
Volgende dag bij alle 3 de keren .benauwd,steken,warme gevoelens op borst denk hyperventilatie en ook angstig (soort paranoia) dat ik een hartinfarct zou krijgen of ademhaling zou stoppen..
Dus heb 3 weken terug een dag of 10 lang coke gesnoven ( met G
Eerste 2 dagen heel relaxed.. en toen weer benauwd, steken angstig constant t gevoel of ik dood ging....
Nu ben ik nog steeds niet hersteld vandaag al minder para maar ook bij t gebruik van G..( lichte angst) ben moe constant en ook last van hyperventilatie... neem s avonds laatste dagen een seresta...
Weet er iemand hoe dit kan? en hoelang deze klachten duren en of dit gevaarlijk is?

Gr jamie

Detroit303

Bewuste gebruiker
Of je klachten gevaarlijk zijn?? Ik denk dat je lichaam niet voor niks zo reageert. Als ik jouw was, zou ik toch wel stevig beginnen afbouwen. Op het ghb subforum staan veel tips over hoe je je ghb gebruik moet minderen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Sharapower zei:
Weet er iemand hoe dit kan?

Wat denk je zelf?

-even- niks gebruiken lijkt me wel handig, daarbij gezond eten. Als de problemen nog een tijd zelfde zijn is 't mischien ook wel slim om eventjes langs de dokter te gaan..

Play_bunny

Wijs gebruiker
Je lichaam geeft niet voor niks deze heftige reacties. Je bent je lichaam gewoon aan het slopen van binnen uit.
Stop voor de komende maanden met al die drugs en kijk na een aantal maanden hoe het met je lichaam gaat.
Je kan dan wel "ja maar.." zeggen, alleen wij geven je alleen maar advies. Daar vraag je om. Als je het niet wilt horen, moet je er ook niet naar vragen. ("ja maar" betekent "nee want" ).

Play_bunny zei:
Je lichaam geeft niet voor niks deze heftige reacties. Je bent je lichaam gewoon aan het slopen van binnen uit.
Stop voor de komende maanden met al die drugs en kijk na een aantal maanden hoe het met je lichaam gaat.
Je kan dan wel "ja maar.." zeggen, alleen wij geven je alleen maar advies. Daar vraag je om. Als je het niet wilt horen, moet je er ook niet naar vragen. ("ja maar" betekent "nee want" ).

Ik ben ook zeer denkbaar voor dit advies , wat ik bedoel is dat de klachten misschien alleen vande coke komen en dat de G er niet veel te maken mee heeft.. met de sos stop ik zeker voor een aantal mnd... want heb ook gelezen.. dat speed/coke deze klachten kunnen oproepen.. maar met de G wil ik nie echt stoppen..

Detroit303

Bewuste gebruiker
Weet ook dat de verslaving aan ghb niet te onderschatten en levensgevaarlijk is. Voorbeelden genoeg van topics a la 'help ik ben verslaafd aan ghb'. Gun je lichaam toch even pauze, en kap met die chemische rotzooi.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Looks like you got a serieus dope problem my friend, beter kap je met alle uppers en bouw je langzaam je ghb gebruik af voordat het je kop kost, geloof me een van de laatste dingen waarvan je wilt afkicken is ghb...

Adreno

Thnx voor de tips ben ghb al aan t afbouwen.. bijna 1/3 de dosis van een week terug maar die klachten die ik had (hyperventilatie,benauwd en angstig) en de vermoeidheid nu is toch eerder van de coke ... denk ik weet iemand hoe dat kan?

Bovenaan