verveling 3mmc , come down

drug gebruiker

Experimenterende gebruiker
Hallo mensen van het forum.
ik ben op het moment 3mmc aan het gebruiken na 7 maanden te stoppen
ik weet dat ik tijdens de come down altijd niet normaal depressief word en dat ik na en tijden het gebruik ook niet echt weet wat te doen.
dus daarom wouw ik kijken of ik niet de enige ben die dit voor heeft en of iemand tips heeft om het te vermijden en het gevoel te beteren.
ps.
wie zich verveeld of hetzelfde door maakt cc me.
fijne nacht en alv bedankt

drug gebruiker

ik vraag me ook af of je bepaalde dingen kan doen om het effect en de euforie te verbeteren?
en of er ook dingen zijn die het effect verminderen? :)

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Verveling tijdens cathinonen gebruik is me bekend, komt wel alleen voor als ik solo gebruik. Ik hou mezelf altijd bezig met hobbies en interesses etc door die afleiding merk ik de comedown vaak niet tot nauwelijks. Wat doe je tijdens een comedown? Zit/lig je vooral of ben je actief?

Side Note. Ik ga er vanuit dat je username je echte naam is en dat is miss niet heel handig op een publiek forum over drugs. Iedereen kan je username zien, ook mensen die geen account hebben hier en alleen lezen.

Powder Ranger

Wijs gebruiker
ik vraag me ook af of je bepaalde dingen kan doen om het effect en de euforie te verbeteren?
en of er ook dingen zijn die het effect verminderen? :)
Blowen verbeterd bij mij het effect behoorlijk maar bij maatje weer niet dus hit en mis. Effect verminderen voor mij persoonlijk is als ik gestressed raak. Binnen no time nuchter dan

drug gebruiker

hallo mijn username is niet mn echte naam ik ben op de hoogte toch bedankt.
ik zit op dit moment heel de tijd tijdens mn gebruik soms lig ik even om een jointje te roken en vind dat well chill.
ik heb ook eens gehoord dat je altijd bijde neusgaten moet gebruiken voor beter effect omdat het ene voor het hoofd en het ander het lichaam zou zijn?
zelf is mijn linker neusgat te gevoelig en bloed nogall snell dus doe het telkens in het rechter en aff en toe een bommetje.

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Voor mijn gevoel maakt het snuiven met beide neusgaten niet uit. Ik gebruik zelf alleen links omdat rechts sws altijd benauwd is. Bovendien linker of rechter neusgat komt uiteindelijk in dezelfde bloedbaan terecht dus durf dat wel een fabeltje te noemen

drug gebruiker

Bedankt voor de reacties.
Ik vraag mezelf well eens aff of de doorloop het naar beneden Brengt terweil het mss Nog niet helemaal is opgenomen en dat je mss zo minder gaat voelen maar heb geen idee hoe dat allemaal werkt.
Ik Ben nu een goed dikke zjuen aan het token en moet zeggen dat Ik toch well een ander effect krijg.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de reacties.
Ik vraag mezelf well eens aff of de doorloop het naar beneden Brengt terweil het mss Nog niet helemaal is opgenomen en dat je mss zo minder gaat voelen maar heb geen idee hoe dat allemaal werkt.
Ik Ben nu een goed dikke zjuen aan het token en moet zeggen dat Ik toch well een ander effect krijg.
Nep is een goeie om de comedown te verbeteren maar dan slaap je totaal niet meer En je hart kan ervan ontploffen, niet doen dus.
gord is midde Een 3mmc binge 2f-ketamine te foen en enkele glazen wate Drinken. De 2f dezchloroketamine verzacht de comedown en de tremors en zal je iets beter helpen slapen. Water is van groot belang want 3mmc bij bv een gram op een nacht frituurt je hersenen gewoon.

ik wil geen betweter zijn maar Kheb er allrmaal gezien of zelf meegrmaakt. take these tips to heart and live to enjoy another day of whatever you love doing!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
@Maarten gevels het aanmaken van dubbele topics is niet toegestaan. Dit topic laat ik staan, het andere verplaats ik naar de afvalbak. Ook het aanmaken van een dubbelaccount is niet toegestaan, dit account krijgt dan ook een ban. Je kunt verder posten via je originele account.

Nep is een goeie om de comedown te verbeteren maar dan slaap je totaal niet meer En je hart kan ervan ontploffen, niet doen dus.
gord is midde Een 3mmc binge 2f-ketamine te foen en enkele glazen wate Drinken. De 2f dezchloroketamine verzacht de comedown en de tremors en zal je iets beter helpen slapen. Water is van groot belang want 3mmc bij bv een gram op een nacht frituurt je hersenen gewoon.

ik wil geen betweter zijn maar Kheb er allrmaal gezien of zelf meegrmaakt. take these tips to heart and live to enjoy another day of whatever you love doing!
Let je even op de forumregels wat betreft harmreductie?

Aartsbok

Bewuste gebruiker
@Maarten gevels het aanmaken van dubbele topics is niet toegestaan. Dit topic laat ik staan, het andere verplaats ik naar de afvalbak. Ook het aanmaken van een dubbelaccount is niet toegestaan, dit account krijgt dan ook een ban. Je kunt verder posten via je originele account.

Let je even op de forumregels wat betreft harmreductie?
Akkoord, vandaar mijn opmerking over hersenen frituren bijbte hoge dosissen. Beter geen advies geven dan en gewoon dokter laten bellen.

Damius

Bewuste gebruiker
Beter geen advies geven dan en gewoon dokter laten bellen.
Nou, als iedere Nederlander tijdens zijn of haar comedown de dokter belt, dan explodeert ons zorgsysteem natuurlijk ook. Alsjeblieft niet. Gewoon op de blaren zitten. Topicstarter geeft aan het 7mnd niet te hebben gebruikt en 'niet normaal' depressief te worden na gebruik. In de openingspost zelf zit dus al het beste antwoord verscholen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
ik heb ook eens gehoord dat je altijd bijde neusgaten moet gebruiken voor beter effect omdat het ene voor het hoofd en het ander het lichaam zou zijn?

Now, wait a second. We are getting serious here.

Dus de drugs gaan door je ene neusgat via een magische doorgang naar je hoofd en door het andere neusgat via een aparte eigen tunnel naar je lichaam?

Met andere woorden: je hoofd en je lichaam hebben, chemisch-anatomisch bekeken, elk hun eigen neusgat?

Ja, waarom ook niet eigenlijk?

IMG_1751.jpeg

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo mensen van het forum.
ik ben op het moment 3mmc aan het gebruiken na 7 maanden te stoppen
ik weet dat ik tijdens de come down altijd niet normaal depressief word en dat ik na en tijden het gebruik ook niet echt weet wat te doen.
dus daarom wouw ik kijken of ik niet de enige ben die dit voor heeft en of iemand tips heeft om het te vermijden en het gevoel te beteren.
ps.
wie zich verveeld of hetzelfde door maakt cc me.
fijne nacht en alv bedankt
What goes up must come down.
Ja, depressieve gevoelens komen vaak voor als stimulerende drugs uitwerken. Nee, dat is eigenlijk niet okee.

Tijdens de comedown ging ik vaak blowen, film kijken, of een beetje ketamine nemen (let wel op, ketamine versterkt het effect van 3-MMC enorm. Dus heel lage doses). Andere opties waren even goed voor mezelf zorgen: dus wat yoghurt met musli en fruit eten, of een salade, voldoende drinken, douchen, bed verschonen. Dat soort dingen. Je hebt er allemaal geen zin in, maar het helpt wel!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan