Vervanging xtc

Hallo,

Ik wil volgende week xtc gaan doen maar dit weekend ga ik ook al naar een festival.
Weet iemand wat leuks om te doen ter vervanging van xtc? Wil beetje hetzelfde ervaren, weet dat dat eignelijk niet mogelijk is. Het is een house festival dus als mensen iets leuk weten, hoor ik het graag.

StraffeNeel

Badass junkie
Hallo,

Ik wil volgende week xtc gaan doen maar dit weekend ga ik ook al naar een festival.
Weet iemand wat leuks om te doen ter vervanging van xtc? Wil beetje hetzelfde ervaren, weet dat dat eignelijk niet mogelijk is. Het is een house festival dus als mensen iets leuk weten, hoor ik het graag.
Er zijn wel vervangende middelen die net wat anders zijn, maar dat ligt er uiteraard aan wat jouw voorkeur is. Bijvoorbeeld 6-APB schijnt weer net wat anders te zijn, maar wel vergelijkbaar.
Waarom zoek je eigenlijk een vervanger? Ook dat is van belang, want 6-APB werkt ook op je serotonine niveau.

Druggers

Belezen gebruiker
Misschien lage dosis 2cb? Het is een beetje wasachtig maar het het is natuurlijk geen xtc.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
6-APB, zonder twijfel. Komt voor mij goed in de buurt van MDMA. Langere werking, stabieler en iets helderder. Ik ervaar ook geen helse come-down die ik bij een (vaak iets te hoge) MDMA dosis wel ervaar. Ivm lange werking doe ik 6-APB het alleen op festivals en niet op kortere feesten, dan ga ik aan de MDMA (of een best aantal heerlijke pilsjes).
6-APB vergt wel wat onderzoek naar wat voor jou de prettigste dosis is. Advies, aan de lage kant beginnen. Mocht je teveel naar binnen harken dan is het een lange weg naar de come-down.

Damius

Bewuste gebruiker
Hallo,

Speed is je antwoord.

Bovenaan