Vervanger Tramadol

GoosePat

Newbie
Is er ook een middel verkrijgbaar, wat hetzelfde euforische gevoel opwekt als Tramadol?

Vanwege ernstige rugklachten heb ik lange tijd Tramadol gebruikt. Dit middel hielp goed tegen de pijn, maar het veroorzaakte ook een euforisch en lekker gevoel. Tevens voelde ik me zo goed door de Tramadol, dat het mijn zelfvertrouwen vergrootte.
Het nadeel was echter, dat ik steeds meer van het middel moest gaan gebruiken om hetzelfde gevoel te krijgen. En toen ik het niet meer nodig had tegen de pijn en het gebruik ervan heb afgebouwd, merkte ik wat voor rotzooi het eigenlijk is: ik kreeg hevige afkickverschijnselen.

Toch verlang ik weer enorm naar dat euforische gelukkige gevoel en ben ik benieuwd of er andere middelen zijn, die dit ook opwekken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja die zijn er genoeg, maar is het wel verstandig dat weer te gaan opzoeken als je weet hoe verslavend het is en wat voor bijwerkingen en afkickverschijnselen je er van krijgt?

GoosePat

Newbie
Psychedelibee zei:
Ja die zijn er genoeg, maar is het wel verstandig dat weer te gaan opzoeken als je weet hoe verslavend het is en wat voor bijwerkingen en afkickverschijnselen je er van krijgt?
Het gaat me voornamelijk om die roes en euforisch gelukkige gevoel. Ik was/ben benieuwd welke middelen dat ook veroorzaken....

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
GoosePat zei:
Psychedelibee zei:
Het gaat me voornamelijk om die roes en euforisch gelukkige gevoel. Ik was/ben benieuwd welke middelen dat ook veroorzaken....
Tramadol is een opiaat, dus andere opiaten geven een vergelijkbaar effect. Maar uiteraard ook met vergelijkbare nadelen zoals verslaving en bijwerkingen. Als op opiaten googled kom je vanzelf andere middelen tegen, maar gezien je historie lijkt het me niet verstandig om weer aan de opiaten te gaan.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
In het ziekenhuis kreeg ik tramadol tegen de pijn
Viel enkel in vage korte slaapjes
En heel vaag
Geen en euforisch gevoel oid miss maar beter ook haha

Bovenaan