Oh wauw ! Wat heb ik veel respect voor jou en je uithoudingsvermogen !
Zie inmiddels dat het al een paar maanden geleden is.. Hoop dat het nog steeds goed met je gaat en dat je niet(s) hebt gebruikt
Ik ben ook al langer dan een jaar clean van een intense wietverslaving.
Een grote deel van mijn leven en waaronder ikzelf ook 180 graden zijn veranderd naar het positieve.
Alleen de laatste paar maanden mistte ik toch wel eens wat, en door een super lange tijd bijna niks anders gedaan te hebben dan school/werken had ik weer eens afgesproken om wat te drinken na het werken. Dus na 'n paar sappies besloten om een halve g. Coke te halen met een vriend. Was wel leuk, maar niks vergeleken met mijn eerste (coke)ervaring.
Volgende dag kwam ik brak aan op het werk, heel de nacht niet kunnen slapen. Ik mocht eerder weg dan ik dacht en ja hoor dat werd weer gezellig samen snuiven. Kreeg dit keer ook een slaappil oxazepam als het goed is. En het beviel me beide héél erg. (Want ikzelf had de laatste paar maanden ook slaapproblemen).
Dus 2 weken nog af en toe tussendoor gesnoven etc. tot op een dag ik wat ging eten en drinken bij vrienden thuis. En Coke wou om een beetje te 'ontnuchteren'. Zagen we dat de packie leeg was, afijn dan maar pep dacht ik. Eerste keer, en ja hoor

GE-WEL-DIG. Waarom gebruikten mensen ook al weer cocaïne terwijl speed je vele malen beter laat voelen?
Sindsdien was mijn liefde voor pep ook echt niet te ontnemen.
Toen heb ik ook echt binnen een maand min. 15x pep gebruikt en anders sos(als ik niet aan pep kon komen). Daarnaast begon ook ineens mijn liefde voor benzo's slaappillen en alles wat je zo 'n beetje verdoofd.
Ik nam soms 2/3 slaappillen en sliep heerlijk 15 uur door. Volgende dag had ik weer zin en energie in van alles. Maar meestal was ik te moe of had ik geen zin(!), zodra ik pep had veranderde dat wel.
En toen ging het pas echt mis, ik kon mezelf niet inhouden. Ben weer een fout begaan wat eigenlijk nooit had moeten gebeuren.
Ja. Super boos op mezelf, pep gehaald. Iets voelde beter. Toen kwam 'een vriendin' langs, ik onder invloed van pep lekker met der gebabbeld. En zij vertelde mij een aantal zaken waardoor ik weer tot rust kwam.
Toen heb ik de komende 3/4 dagen op werk pep gebruikt. Alles ging goed tot vrijdag heel veel tegenslagen weer proberen te onderdrukken met allerlei soorten drugs. (Ging mentaal fout).
Nou heb ik de afgelopen paar dagen (gister voor het laatst) niet veel maar wel min. 1 lijn genomen.
Ik was vastberaden om te stoppen met alle chemicaliën voor min. 2 maanden. Ik merk dat dit zovéééél moeilijker is dan ik dacht.
Ik zie ook echt dat ik ben afgevallen en mijn huid helemaal naar de tering is. Het liefst vermijd ik spiegels/mensen en pak ik een rietje en snuif weer uit een zakje pep totdat ik tranen krijg. En een euforisch gevoel ervaar.
Maar SHIT JOH ! De drang is zo groot, ik heb zelfs een lijstje gemaakt van alle drugs en redenen die ik de afgelopen tijd hebt gebruikt. Ik denk aan mijn eerdere verslavingen en gevolgen, maar niks lijkt te helpen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk was, en dank hierbij ook voor het lezen van mijn hopeloze reactie !
En ik hoop dat er goede oplossingen komen..
Groetjes.