Verslaving en anticonceptie.

xEmilyy

Experimenterende gebruiker
Hee...
Ik zit eventjes met een vervelend probleem.

Mijn bedpartner is verslaafd, waardoor hij soms moeilijk zijn erectie kan behouden. Daardoor is een condoom niet zo handig ...

De pil wil k liever niet aan, ik heb een eetstoornis en dan kan k niet meer laxeren enz. Ook door mijn onregelmatige eetpatroon heb ik niet echt vertrouwen in de pil.

Maar wat blijft dan over qua anticonceptie? Ik ken verder alleen het spiraaltje en zo'n dingetje onder je arm. Zie ik ook niet zitten door al die hormonen (en aankomen in gewicht ...), maar beter dan een MAP. Maar zijn er nog meer opties? Of heeft iemand er ervaring mee?

Gr. Emily.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als ik het zo hoor hebben jullie meerdere problemen die je het best met je huisarts kunt bespreken. Voor de korte termijn een alternatief anticonceptie middel vinden wat goed werkt in jullie situatie. En voor de lange termijn het onderliggende probleem aanpakken, jouw eetstoornis en zijn verslaving.

Fool

Badass junkie
Volgens mij heb je ook nog iets als een vrouwencondoom, maar het beste advies lijkt me inderdaad wat Psychedelibee zei.

xEmilyy

Experimenterende gebruiker
Voor mijn psychische problemen krijg ik al vrijwillig gedwongen hulp. Wat mijn bedpartner doet moet 'ie zelf weten ... Klinkt cru, maar als ie zelf hulp wil zal ik hem sowieso steunen, voor zover een geen-kind-geen-vrouw-iets dat kan doen.

Ik zal het met hem hebben over een vrouwencondoom, dat was me nog niet binnengeschoten. Ik hoop maar dat we iets kunnen vinden zonder hormoontjes wat hem ook aanspreekt ...

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Een koperspiraal bevat geen of nauwelijks hormonen, dus dat zo nog een optie zijn..?

Bovenaan