hoi
Ben hier nieuw ik volg het wel al een tijdje.
Dus maar ingeschreven :confused:mile:
Oke dit is mij verhaal
Op mijn 15de begon ik met het roken van cannabis 1 x in de zoveel tijd.
1 x in de zoveel tijd werdt meer. uiteindelijk rond me 16de begon in de dag met een joint toen ik naar school ging en s'middags weer en s'avond voordat ik naar bed ging.
Uiteindelijk van school afgetrapt rond me 17de toen rookte ik meer dan 5 gram in 1 dag.
S'ochtends s'middags s'avonds
Toen werdt het afentoe in het weekend een lijntje coke of een pilletje xtc met vrienden.
Rond me 18de begon ik alleen te snuiven
Na 2 maanden zat ik dagelijks te snuiven en te blowen.
Toen kwam elke dag drinken erbij sterke drank.
Rond me eind 19de
Kwam ik met vrienden in contact die Crack rookte ik snoof eerst alleen met hun.
Ik dacht ik probeer het een x toen begon de hel het was zo goed zo lekker wou meteen meer en meer uiteindelijk begon ik te stelen ervoor.
Toen gingen me dagen zo pijpje glas alcohol joint naar vrienden veel pijpjes drank en soms een joint ging ik naar huis weer wat pijpjes drank en wat jointjes om te kunnen slapen door de Crack.
had geen baan meer vrouw weg van mij en was alleen.
Ging altijd naar die junkie vrienden toe Crack roken blowen drinken maar heel veel Crack.
Toen begonnen we aan de heroïne dat was super als ik paranoia van de Crack werdt nam ik een spuit Hero.
Na een tijde dacht ik waar ben ik mee bezig ik zit alleen maar te basen drinken spuiten blowen was toen 25 wou stoppen lukte me niet.
Na een tijdje werdt ik gek zag rare dingen hoorde rare dingen werdt of was knetter gek.
Ben nu 35 ben nu precies 1 jaar clean van alles met behulp van een afkickkliniek
De paranoia gedachten zijn er nog wel soms hoor ik nog wel vreemde dingen dat gaat waarschijnlijk niet meer over he me hersens zijn verneukt.
Maar dit was mijn verhaal
Voor degene die nieuwsgierig Zijn naar Crack hero ik raad het je zeer af!
En wat denken jullie zijn me hersens echt verneukt of komt het ooit nog goed

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Welkom op het forum!
Heftig verhaal zeg. Heel goed dat je nu een jaar clean bent! Gefeliciteerd!
In mijn ogen heb je ongewild je jeugd vergooid. Waren er geen ouders in de picture om je te helpen of tegen te houden drugs te nemen? Of woonde je in je jeugd niet thuis?
Zo zie je maar hoe je je kunt laten beïnvloeden door vrienden. In mijn geval is het bij een flinke wiet verslaving gebleven door vrienden. Althans, natuurlijk niet door die vrienden maar door mezelf. Ik heb notabene zelf elke eer die jount opgestoken. Maar ik ben wel van mening dat als ik geen blowers in mijn omgeving had gehad ik waarschijnlijk niet was gaan blowen. Dan was de verleiding en kennis er niet geweest.
Heb je je leven nu weer op de rit? Huisje, werk, vriendin/vriend? Sta je nog onder behandeling?
Ga zo door hoor, je bent al een jaar clean!

Welkom op het forum!
Heftig verhaal zeg. Heel goed dat je nu een jaar clean bent! Gefeliciteerd!
In mijn ogen heb je ongewild je jeugd vergooid. Waren er geen ouders in de picture om je te helpen of tegen te houden drugs te nemen? Of woonde je in je jeugd niet thuis?
Zo zie je maar hoe je je kunt laten beïnvloeden door vrienden. In mijn geval is het bij een flinke wiet verslaving gebleven door vrienden. Althans, natuurlijk niet door die vrienden maar door mezelf. Ik heb notabene zelf elke eer die jount opgestoken. Maar ik ben wel van mening dat als ik geen blowers in mijn omgeving had gehad ik waarschijnlijk niet was gaan blowen. Dan was de verleiding en kennis er niet geweest.
Heb je je leven nu weer op de rit? Huisje, werk, vriendin/vriend? Sta je nog onder behandeling?
Ga zo door hoor, je bent al een jaar clean!

Ja maar woonde al heel snel op me zelf.
ging het huis al uit voordat ik aan de snuif begon blowde alleen en dat wisten hun.
Ik ben echt blij dat ik nu 1 jaar clean van alles ben.
hou ik ook zo!

Raver

Badass junkie
Heftig verhaal man!

Blij dat je nu 'n jaar clean bent, hoe heb je dit gedaan? Heb je alleen een detox gehad of ook een nabehandeling? Hoe ervaar je het om weer helemaal nuchter te zijn na jaren van verslaving?

Crack is echt een killer, denk dat er maar weinig mensen zijn die dat recreatief kunnen gebruiken. Komt denk ook omdat je als recreatieve drugs gebruiker niet zo snel naar de crack zal grijpen. In de detox met veel mensen gezeten die echt alles kwijt waren wat ze maar te verliezen hadden voor 'n high van 10 minuten.

Ik heb zelf wel een soort gelijk verleden achter de rug. Begon met blowen op m'n 14e, eerste xtc pilletje toen ik 15 was ofzo. Ik was echt geobsedeerd door alles wat me in een andere wereld bracht. Op m'n 16e slikte ik 50mg dexamfetamine per dag. Elke dag blowen, elk weekend cocaine xtc of een ander middel. Ik ben ook van school gestuurd dus werkte als hovenier. Verdiende best prima voor 'n 16 jarige.
Zo door gegaan tot m'n 18e of 19e toen ik langzaam verslaafd raakte aan benzodiazepines en GHB. Dit heeft me wel genekt. 16 weken totaal opgenomen gezeten in 3 klinieken toen, anderhalf jaar clean van de GHB toen ik augustus dit jaar weer eens GHB heb gepakt. Meteen weer uit de hand gelopen en een detox was nodig. Verslaving is een kut probleem waar nauwlijks begrip voor is. Je hebt geen ruggengraat wordt er dan gezegd, of stop gewoon met gebruiken.

Raver.

Heftig verhaal man!

Blij dat je nu 'n jaar clean bent, hoe heb je dit gedaan? Heb je alleen een detox gehad of ook een nabehandeling? Hoe ervaar je het om weer helemaal nuchter te zijn na jaren van verslaving?

Crack is echt een killer, denk dat er maar weinig mensen zijn die dat recreatief kunnen gebruiken. Komt denk ook omdat je als recreatieve drugs gebruiker niet zo snel naar de crack zal grijpen. In de detox met veel mensen gezeten die echt alles kwijt waren wat ze maar te verliezen hadden voor 'n high van 10 minuten.

Ik heb zelf wel een soort gelijk verleden achter de rug. Begon met blowen op m'n 14e, eerste xtc pilletje toen ik 15 was ofzo. Ik was echt geobsedeerd door alles wat me in een andere wereld bracht. Op m'n 16e slikte ik 50mg dexamfetamine per dag. Elke dag blowen, elk weekend cocaine xtc of een ander middel. Ik ben ook van school gestuurd dus werkte als hovenier. Verdiende best prima voor 'n 16 jarige.
Zo door gegaan tot m'n 18e of 19e toen ik langzaam verslaafd raakte aan benzodiazepines en GHB. Dit heeft me wel genekt. 16 weken totaal opgenomen gezeten in 3 klinieken toen, anderhalf jaar clean van de GHB toen ik augustus dit jaar weer eens GHB heb gepakt. Meteen weer uit de hand gelopen en een detox was nodig. Verslaving is een kut probleem waar nauwlijks begrip voor is. Je hebt geen ruggengraat wordt er dan gezegd, of stop gewoon met gebruiken.

Raver.

Ja heb een detox en na behandeling gehad.
En inderdaad Crack is een killer.
En het is vooral kut als je niet alleen verslaafd aan Crack bent maar ook nog aan heroïne drank en wiet.
Merke wel sinds ik Crack begon te gebruiken dat ik bijna niet meer snoof dat die verlaving beetje weg was gegaan dat ik het alleen soms nog dee.
Misschien ook omdat Crack coke is maar in base vorm.
Maar ben blij dat ik van al die troep af ben
Afkicken was erg zwaar maar als je het zelf wilt lukt het :wink:
Maar natuurlijk heb ik het soms nog wel een beetje zwaar maar ben sterk genoeg om niet terug te gaan naar de wiet drank Crack of heroïne.
Maar moet ik wel zeggen dat Crack de grootste dwang had van allemaal
Maar gelukig ben ik ervan af en sta ik beetje sterk in me schoenen dat ik clean blijf.
En anders was de kliniek ook voor niks geweest als ik weer aan de drugs of en drank ga.
Enige wat ik nog doe is peukjes roken maar meer niet!
En moet ik ook zeggen in een jaar tijd zie ik er meteen beter uit gaan gaan me nuchtere vrienden weer met me om
Weer contact met me neef die me had verlaten omdat ik aan de Crack en andere rotzooi zat
was de enige familielid die wist dat ik meer dan wiet.
Hij was er kapot van maar heefd ze mond gehouden gelukig
Zou echt niet kunnen zeggen tegen me moeder dat ik aan de Crack was ook al ben ik afgekickt die ik trouwens jaren niet meer heb gezien alleen gesproken via telefoon.
4 jaar geleden is ze naar Amerika gegaan December komt ze terug.
Kan ik haar tenminste zegggen dat ik van de drank en wiet af ben waar ze ook niet mee eens was als ik haar over Crack vertel flipt ze echt door weet ik zeker.
Maar waar was ik Oja me neef was er kapot van maar nu ik een jaar clean ben zijn we weer close net als vroeger
Weer me oude vrienden terug
Me vriendin is helaas niet bij me terug
Heb wel een nieuwe vriendin nu.
Nieuwe baan
Heb me leven wel nu weer in orde.
@De Dunne
Trouwens hier ook het andwoord op jou vraag over vriendin baan me leven nu enz.
En nee ben niet meer onder behandeling nu ongv een half jaar niet meer ofzo
Sorry dat ik er niet op reageerde @De Dunne

Bovenaan