Verschrikkelijk ... dat afkicken (ok, ik zal niet overdrijven ... maar toch, I HATE THE FEELING!).
Wist al langer dan vandaag dat ik slecht bezig was met zoveel neusspray te gebruiken, maar lekker kunnen ademen, daar tekent toch iedereen voor?
Dus ik ben nu 3 dagen 'clean' (lol, ik vind stiekem toch grappig om de woorden 'verslaving' en 'clean' in mijn mond te nemen, naar aanleiding van een neusspray, maar bon, it is what it is), maar vind het enorm vervelend om continu met een verstopte neus te zitten (*edit* hier had ik bijna een heel flauwe mop geplaatst, gelukkig me tijdig kunnen inhouden) ... en heel beschamend als je 's middags met je collega's aan tafel zit. "Ben je nou weer verkouden?" "Je spreekt zo nasaal" "Jou neus is toch veel verstopt hé" etc.
Ik heb vooral bang dat ze me gaan verdenken van een speed- of cokeverslaving, terwijl het gewoon de neusspray is. Misschien moet ik het maar eerlijk bekennen: "Hoi, ik ben Irie en ik ben verslaafd aan ... neusspray" *applause*.
Pff ... wat een gedoe zeg ... ik hoop dat ik er snel weer vanaf ben. Het is niet de eerste keer (jaja, ben zelfs al 'hervallen' in mijn oude gewoontes), en ik besef maar al te goed dat het na een tijd terug goed komt ... maar het is die tussenperiode, waar ik met mijn bek open naar adem hap, nasaal spreek, moeilijk eet - want dat is gewoon ROT met een verstopte neus - en zo gefocussed ben op die verdomde verstopping.
Maar wat me wel opvalt (raar maar waar): ik snurk NIET met een verstopte neus, en met een open neus des te harder ... hiep hiep hoera voor het vriendje, die niet ALWEER op de andere kamer moet gaan liggen omdat het geluid niet te harden is, maar lekker van zijn nachtrust kan genieten ....