Trivia Bot
Experimenterende gebruiker
Ik ga als harcore/style liefhebber vaak naar feesten/festivals toe. Ik gebruikte altijd mdma maar ben vorig jaar april overgestapt naar speed. Ik hebdan op een gegeven moment zo'n verschrikkelijke stekendekramp in allebei mijn kuiten en ook af en toe mijn onderrug. Dit is vooral erg vervelend omdat het vaak tijdens de laatste 2 uurtjes van het feest is en dan juist de muziek harder word en je dan nog harder wilt losgaan. Maar elke keer dat je je been iets buigt of verkeerd neerzet die kramp er direct inschiet wat echt erg veel zeer doet.
Nu was het afgelopen zaterdag zo erg dat ik de laatsts 2 uur gewoon niks heb kunnen doen. Ik heb net natuurlijk info gezocht en een aantal oplossingen gevonden: magnesium tabletten, calcium, zout, stretch oefeningen, ander schoeisel, geen speed gebruiken natuurlijk want daar verkrampen je spieren juist van.
Ik wil gewoon speed blijven gebruiken dus nu was mijn vraag of iemand hetzelfde probleem had/heeft en wat geholpen heeft want heb geen zin om een heel voedingspakket mee naar binnen te smokkelen.
Alvast bedankt,
gr Trivia bot
Nu was het afgelopen zaterdag zo erg dat ik de laatsts 2 uur gewoon niks heb kunnen doen. Ik heb net natuurlijk info gezocht en een aantal oplossingen gevonden: magnesium tabletten, calcium, zout, stretch oefeningen, ander schoeisel, geen speed gebruiken natuurlijk want daar verkrampen je spieren juist van.
Ik wil gewoon speed blijven gebruiken dus nu was mijn vraag of iemand hetzelfde probleem had/heeft en wat geholpen heeft want heb geen zin om een heel voedingspakket mee naar binnen te smokkelen.
Alvast bedankt,
gr Trivia bot