verschillende XTC

hello you folks

ik vind allerlei combi's proberen echt spannend en probeer graag nieuwe dingen uit, maar dat doe ik graag met mijn verstand,
en er zijn best wat verschillende pillen en vaak heb je geen weet van wat er verder nog van troep in je pilletje verwerkt zit
nu zou ik graag de bekendste pillen (met uiterlijk) op een rijtje willen (dat rijmt ook nog 'ns lekker) en dan zo'n beetje het belangrijkste van inhoud en werking
zou heerlijk zijn als iemand daar goede info over kan droppen! :grin:
cheers!

Tufnut

Badass junkie
Wat jij wilt dat kan niet, he. Tenminste een rijtje met pillen maken kan. Ervaring met een specifieke pil posten kan, maar het zegt en help jou niks.,

Tufnut zei:
Wat jij wilt dat kan niet, he. Tenminste een rijtje met pillen maken kan. Ervaring met een specifieke pil posten kan, maar het zegt en help jou niks.,

neen klopt :d
maar de inhoud toch wel. dan weet ik wat waar ongeveer in zit

Tufnut

Badass junkie
Met alle risico's van dien kun je op pillreports.com kijken. Beter laat je je pil testen.
Let hiermee op, dit is niet 100% betrouwbaar en geeft dus nooit garanties.

Wat bedoel je met: 'met alle risico's van dien?'. Alsin, je kunt niet op de website afgaan... of dat die website onder strenge toezicht staat van autoriteiten ofzo? :P

Tufnut

Badass junkie
Via pill reports kun je pillen vinden en daarmee een indicatie krijgen of jouw pil goed is of niet. Maar zeker weten dat de gegevens daar juist zijn doe je niet. Misschien is het wel ene dealer die zijn pillen (vals) aanprijst. Ook is bijvoorbeeld meten van een pil lastig zonder goede meetinstrumenten. Zo is een pil van 2,9 mm is niet dezelfde als een van 3,1 mm, maar toch kun jij en de reporter op die site uitgaan van 3 mm en dan lijk je dezelfde te hebben. Met kleur netzo; is de kleur bruinig of oranje of is iets mint of is het nou juist blauwig.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Kortom wat jij wilt dat is totale onzin. Scoor je xtc pillen => laat ze testen en dan weet je hoe of wat.

Je kan natuurlijk best wat kijken op Pillreports, maar dat is allemaal zo vaag. Ik dacht namelijk dat ik pillen rond de 150mg had, maar uit de test bleek dat het 180-190 was.

Dit is dus nogal een verschil :wink:

Bovenaan