Verschil MDMA en XTC?

coenraad89

Experimenterende gebruiker
Al meerder keren heb ik XTC gebruikt. Met koninginnenacht wil ik voor het eerst MDMA gebruiken.

Wat vinden jullie precies de verschillen tussen XTC en MDMA?

Na een avondje snoepen ben ik een paar dagen nogal depressief, is dit ook gebruikelijk bij MDMA?
:wave:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Als het goed is, is je xtc MDMA in pilvorm. Soms zitten er nog andere andere toevoegingen in, maar in de praktijk komt dit amper voor. Hooguit caffeine.

Als de dosis en set/setting het zelfde zijn moet je in principe geen verschil hebben tussen Pillen en Kristallen.

Peace,

mick swagger

Belezen gebruiker
Paperplane. zei:
Als het goed is, is je xtc MDMA in pilvorm. Soms zitten er nog andere andere toevoegingen in, maar in de praktijk komt dit amper voor. Hooguit caffeine.

Als de dosis en set/setting het zelfde zijn moet je in principe geen verschil hebben tussen Pillen en Kristallen.

Peace,

Het verschil met pure m en dat het in een pilletje geperst zit, is volgens mij de inslag. Ik vind pure M heftiger inwerken maar het werkt naar mijn gevoel wat sneller uit. Voor de rest merk ik inderdaad weinig verschil tussen kristal en een pilletje. Gelukkig is de kwaliteit van de mdma de laatste tijd erg goed! Had hier een uitslag van 83%, bijna het hoogst haalbare! :hearteyes:

coenraad89

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor de reacties.

Ik dacht altijd dat er in een pilletje ook andere stoffen zitten. Bijvoorbeeld speed.
Ik heb pillen gehad waarin variërend van 110mg MDMA tot 190mg MDMA zat. Deze pillen waren (bijna) even groot. wat voor stof wordt de rest van de pil mee opgevuld?

mick swagger

Belezen gebruiker
coenraad89 zei:
Bedankt voor de reacties.

Ik dacht altijd dat er in een pilletje ook andere stoffen zitten. Bijvoorbeeld speed.
Ik heb pillen gehad waarin variërend van 110mg MDMA tot 190mg MDMA zat. Deze pillen waren (bijna) even groot. wat voor stof wordt de rest van de pil mee opgevuld?

Met bindmiddelen en vulmiddelen. Dit kan van alles zijn. Maar het is hoogst onwaarschijnlijk dat er speed inzit. Ik ben dit nog nooit tegengekomen. Het formaat of het uiterlijk van een pil zegt niks over de inhoud ervan!

Bovenaan