TripperBoiii
Newbie
Hey, ik ben 17, 180 cm En weeg zo‘n 65 kilo. Ik heb heel erg veel ervaring met blowen dat deed ik meerdere keren per dag voor meer dan 2 jaar, heb een kleine 10x xtc geslikt en ben er niet vies van om veel te combineren, (alchol, wiet, xtc etc). Nou had ik afgelopen donderdag 20mg 4-ho-met gebruikt, na ongeveer een uur nog 10mg bijgenomen. dit was mijn eerste keer psychedelia gebruiken. Ik was erg teleurgesteld met de visuals, veel leek cartoon en ik zag wat lichte patroontjes maar bijna geen kleurtjes en alles bleef redelijk “normaal” En intact. Ik had zelfs geen closed eyes visuals… wat ik bij xtc wel had ( in combinatie met wiet ), Heb er voor de rest wel van genoten hoor. ik ga morgen met een vriend 1p-lsd gebruiken. Nou heb ik volgens het interweb nog kruis tolerantie van de 4-ho-met, dit zou al wel meer dan gehalveerd zijn. Ik wou graag 100ug 1p-lsd gebruiken, maar ik vroeg mij af of de visuals dan net zo “matig” zouden zijn als met de 4-ho-met. Kan iemand mij meer vertellen over hoe de visuals verschillen en of ik misschien beter 150ug kan gebruiken? Want zou het erg zonde vinden als ik weer zo “weinig” Zie of ervaar, ik zou graag echt hard gaan dat de visuals met ogen open mijn zicht gewoon half innemen 😂, of kan ik dat niet verwachten van zo’n relatief lage dosis… ook gaan we misschien blowen tussen door. ik vroeg me af of dit effect had op de sterkte van de visuals en of dit nog iets anders zou doen, ik hoor graag wat jullie hier van denken.
(:
(: