Verliefd geworden door drugs

Steph

Experimenterende gebruiker
Ik vroeg me af wie ooit zijn/haar partner heeft gevonden doormiddel van drugs, bijvoorbeeld omdat je drugs als gemeenschappelijke interesse had of omdat het echt kwam doordat je samen een trip had.

Ik weet nog dat ik begin 2020 bij een vriendin bleef slapen en eigenlijk spontaan besloten we xtc te nemen, we zijn beide best gesloten en eigenlijk door de xtc spraken we uit dat we elkaar al een tijd leuk vonden. Start van de relatie dus.

Maar een paar maanden later besloten we samen LSD te nemen en dat vond ik pas de echte love drug. Hoe je met elkaar verbind en elkaar aanvoelt vond ik zo mooi. Ik denk dat psychedelica je echt wel een hele andere band kan geven dan als je nooit drugs zou doen.

Vroeg me dus eigenlijk gewoon af wie nog meer de liefde heeft gevonden met drugs :)

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Mijn vrouw heb ik leren kennen terwijl ik achter de bar stond en ze iets bij mij kwam bestellen. Dus naast alcohol kwamen daar niet echt andere drugs aan te pas. Ik ben het verder wel helemaal met je eens dat het fantastisch kan zijn om met je geliefde of met andere mensen waar je close mee bent samen te trippen of M te doen. Ik vind M al heel duidelijk effectief in het versterken van je band. Psychedelica vind ik persoonlijk iets "riskanter" om met iemand samen te doen omdat het echt vervelend kan zijn als het niet goed klikt.

Maar als het wel goed klikt kan samen trippen de beste relatie-boost zijn die je je voor kunt stellen! Zo mooi hoe open, eerlijk en kwetsbaar je er van kunt worden. Mensen met wie je goed samen kunt trippen zijn me heel dierbaar!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mijn vrouw heb ik leren kennen te midden van een drugs crisis. Ik was deftig van het padje af aan het gaan. De randjes waren al in de verste verte niet meer te zien. Ze heeft een stopbord voor me neus geplant en me terug op het bewandelbare pad gezet. Ben ik haar nog altijd eeuwig dankbaar voor. Samen roken we nog wel es een jointje.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Toen ik mijn ex leerde kennen klikte het al snel heel goed. Een paar dagen erna vroeg ik of ze samen met mij een jonko wou roken en dat wou ze wel. Hebben wat zitten lullen over van alles en nog wat en het was lekker gezellig. Tijdens dat gesprek zei ze heel casual dat ze een zakje speed had en omdat ik een nieuwsgierig iemand ben wou ik dat heel toevallig wel eens proberen want ik had het nog nooit gebruikt. Tja na wat gesnuffel hebben we lekker lang zitten bekken en toen ging alles heel snel en zaten we in een relatie. Tijdens de relatie samen heel veel drugs gebruikt. Lekker was dat. Toch een jaartje volgehouden en bij elkaar gewoond tot we op een dag liever beste vrienden wouden zijn wat prima was.

Bovenaan