Verlamde nek, oor en voorhoofd!

delias

Newbie
Hallo,
vanacht rond 1 uur ging ik naar mijn maatje toe. En ik heb na 3 jaar besloten om een lijntje te pakken met een lengte van een halve pimpasje omdat het gesprek goed was uitgelopen. Om 10 uur sochtends had ik van dezelfde hoeveelheidag waar ik mee begon al 5 lijntjes erop zitten!
Er was niets aan de hand tot dat ik even ging opstaan en linkerkant van mijn nek, mijn oor en een linker stukje van mijn voorhoofd helemaal ongevoelig werd. Toen ik weer ging zitten, was het ongevoeligheid gezakt totdat ik weer opstond. Nu is het 9 uur later en er gebeurt nog steeds het zelfde.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ik stond zeker niet helemaal strak. Ik was juist heel de nacht in een rustige mood en zat gezellig bij te praten. Het zakt wel snel weg maar tot dat ik weer opsta, is weer mijn linkerkant van mijn nek en hoofd verlamd en ongevoelig.
Heeft dit iemand hier al wel is meegemaakt?

peprick

Experimenterende gebruiker
herken ik. is een bijwerking, je kunt het allemaal opzoeken op internet. maar je kunt het voorkomen of een beetje verminderen met koud water, of een koude natte doek.
het kan zelfs dat je over een paar dagen zonder gebruik dit weer voelt, maar dan minder intens.
mijn hele gezicht/hoofd en nek is wel eens verdoofd geweest na gebruik. met coke is dit nog erger, je hele lichaam! :openmouth:

MeejheM

Badass junkie
dat kan ook een teken zijn dat je bloedsomloop niet goed functioneerd, en ik raad je sterk aan om naar je huisarts te gaan, of een andere arts, mochten de effecten aanhouden.

ook als je er zelf echt van geschrokken bent, maar de effecten al weg zijn als je dit leest is het misschien goed het een en ander uit te sluiten. artsen hebben zwijgplicht, en drugsgebruik is toegestaan, dus je hebt niets te verliezen als je hiervoor kiest.

in tegenstelling tot de post voor me ben ik van mening dat het helemaal geen herkenbare bijwerkingen zijn. het kan goed dat het vanzelf ophoudt, maar het kunnen ook tekenen zijn van een gevaarlijke afwijking aan je gezondheid.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik ben het hier heel erg mee eens. Hou het rustig in de gaten en ga eventueel langs je huisarts. Ik zou hier niet te lang mee wachten.

MeejheM zei:
in tegenstelling tot de post voor me ben ik van mening dat het helemaal geen herkenbare bijwerkingen zijn. het kan goed dat het vanzelf ophoudt, maar het kunnen ook tekenen zijn van een gevaarlijke afwijking aan je gezondheid.

Fool

Badass junkie
Ik zou met dit soort klachten inderdaad ook wel even bij mijzelf ten rade gaan of het niet verstandiger zou zijn om de huisarts even op te bellen. :P

peprick

volgens mijn behandelaar, kan het optrerden door een te grote dosis of te kort achter elkaar. maar is wel zelden. er zijn weinig gevallen bekend. ik heb op internet gezocht heb 1 melding gevonden van een gozer. en ook ze nek, t plekje net onder je haar. maar kan ook oren handen voeten enz.
vreemd dus.
ik hoefde me geen zorgen te maken om een overdose, maar moet wel even langskomen om bloed te prikken

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Ik heb tegenslag gehad met het gebruik van Pep.
Doordat ik te vaak aan de pepsi hing dat me lief was, ben ik op een ochtend met een levenloze arm wakker geworden. Uiteindelijk operatie ondergaan aan men zenuwen in men rechter voorarm en sindsdien leeft ie terug, wel aan kracht moeten inboeten.

Beter 1 keer te veel naar de huisarts trekken, dan te weinig en veel miserie te voorkomen.

Bobsacamano

Badass junkie
Was dit dan ook te achterhalen aan de pep. Gewoon benieuwd hoor geen kritiek. :)

snelgemsurfd zei:
Doordat ik te vaak aan de pepsi hing dat me lief was, ben ik op een ochtend met een levenloze arm wakker geworden. Uiteindelijk operatie ondergaan aan men zenuwen in men rechter voorarm en sindsdien leeft ie terug, wel aan kracht moeten inboeten.

Beter 1 keer te veel naar de huisarts trekken, dan te weinig en veel miserie te voorkomen.

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Bobsacamano zei:
Was dit dan ook te achterhalen aan de pep. Gewoon benieuwd hoor geen kritiek. :)

snelgemsurfd zei:

Pep was zeker de schuldige, achteraf gezien , had al langer ongemakjes zoals tintelingen , krachtverlies in mijn hand de dagen na mijn gebruik. De klachten namen dan ook weer weg na een 10-tal dagen zonder pep. En die bewuste ochtend van de verlamde arm was de keer téveel.
Na mijn operatie is m'niet gebruik drastisch verminderd en de klachten zijn ook weg.

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Hoeveel gebruikte je? En hoe lang?

Ik ben pep beginnen te gebruiken een 7-tal jaar geleden, eerst sporadisch, om dan het laatste jaar een hoogtepunt te zitten van ongeveer 5gr/week. De klachten zijn wel al ervoor begonnen.

simonsnel

snelgemsurfd zei:
Exceptional Insight zei:

Ik ben pep beginnen te gebruiken een 7-tal jaar geleden, eerst sporadisch, om dan het laatste jaar een hoogtepunt te zitten van ongeveer 5gr/week. De klachten zijn wel al ervoor begonnen.

Dat is ook wel enorm veel. Anyway, fijn dat het inmiddels beter met je gaat.

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
simonsnel zei:
snelgemsurfd zei:
Exceptional Insight zei:

Dat is ook wel enorm veel. Anyway, fijn dat het inmiddels beter met je gaat.

Mijn arm is helemaal er bovenop, en mijn gebruik is gedupeerd tot 1-2 keer per maand en dan nog maar telkens 3-tal lijntjes.

MeejheM

Badass junkie
Ik heb vannacht in de camper op de bank(normaal huiskamer ding) geslapen, en volgens mij de hele nacht op mn arm. ik heb 4 halve liters op over 6,5uur tijd, best weinig voor mijn doen.

Na een uurtje en koffie en ontbijt kwam mijn arm pas weer tot leven.

Daar heb ik geen drugs voor nodig, alleen veel slaap, en een slecht bed(of bankstel).

Bovenaan