Verkrijgbaarheid XTC

Verkrijgbaarheid "goede" XTC neemt af?

• ja

Stemmen: 0 0,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

wimpie24

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik al best lang XTC denk zo'n 6 jaar. De eerste paar jaar kon ik makkelijk eraan komen en ook de kwaliteit/prijs verhouding was best goed te noemen. Het laatste jaar vind ik het steeds lastiger om aan x te komen en de kwaliteit is soms gewoon om te huilen :cry:

Zou komend weekend weer ff een paar pakken maar dat zit er zoals het er nu naar uitziet niet in want ook mijn laatste optie kan niks leveren.

Nu mijn vraag: Is het nu echt moeilijker om aan GOEDE XTC te komen of ligt het aan mij??

BooYa

Belezen gebruiker
Ik geraak enorm gemakkelijk aan XTC en die is erg goed van kwaliteit.
Ik zit niet zo in het dealersmilieu en toch geraak ik erg gemakkelijk aan XTC dus zo erg moeilijk om eraan te geraken kan het niet zijn.
Het is wel waar dat de meeste XTC-pillen in zuiverheid verminderen maar meestal zijn ze best in orde.

Xtc Bob

Belezen gebruiker
ik geraak ook makkelijk aan men pille waar ik uitga neemt bijna iedereen x ik vraag het gewoon aan de eerste onbekende die ik zie ofwel kome ze zelf naar me toe

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Er is laatst ook de grootste xtc fabriek opgerold ergens in NL. Er blijven nog wel genoeg bedrijfjes over maar misschien merk je het daardoor wel.

BooYa

Belezen gebruiker
Valentijntje zei:
Er is laatst ook de grootste xtc fabriek opgerold ergens in NL. Er blijven nog wel genoeg bedrijfjes over maar misschien merk je het daardoor wel.

Denk niet dat dat erg voelbaar zal zijn voor de gebruiker. Als er 1 fabrikant weg is dan komt er wel een nieuwe in de plaats :)

Jeller

Badass junkie
kzout nie weten, ik pak geen pillen meer en de rest vermindert er gelijk ook mee.. zelfs als ze nog iets pakken dan ist mdma

wimpie24

Experimenterende gebruiker
Hmm heeft ff geduurd maar heb ze nu toch eindelijk binnen heb de blauwe mitsu's en maatje van me heeft ze genomen en hij gaat $&$^*% hard. Ik moet morgen werken dus dat word pas morgenavond knallen :cry:

caatje

Badass junkie
wimpie24 zei:
Hmm heeft ff geduurd maar heb ze nu toch eindelijk binnen heb de blauwe mitsu's en maatje van me heeft ze genomen en hij gaat $&$^*% hard. Ik moet morgen werken dus dat word pas morgenavond knallen :cry:

Ach dan heb je tenminste iets om naar uit te kijken... :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
caatje zei:
wimpie24 zei:

Ach dan heb je tenminste iets om naar uit te kijken... :)

precies voor je t weet is het weer afgelopen :openmouth:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Valentijntje zei:

Bij mij laatst in de buurt de grootste van heel europa. Ik geloof dat ze 1.000.000 pillen per dag konde produceren.

XTC vind ik niet moeilijk te verkrijgen. En de prijs / kwaliteit ben ik zeker over te spreken. Ik hoor iedereen altijd ja vroeger toen hadden we goede pillen en dt en dat. Tja heb ik helaas niet meegemaakt :( Maar ik denk als je ff rondkijkt je makkelijk goede mdma pille van boven de 100mg rond de 2/3 euro kan krijgen. En bij groote getalen voor nog veel minder.

En ja als je het dichter bij de bron kan halen is het bijna gratis :P lukt mij helaas niet :P

En is natuurlijk een verschil tussen pille op een feestje halen en echt goede pille van een dealer. Maar tuurlijk zijn genoeg kut pille had ik laatst ook :confused: maar ben zeker zeer te spreken over mijn recente pille :grin: en de prijs wordt steeds aan genamer vind ik :grin:

:wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
er zijn nog wel goeie xtc pille te regelen

hoor wel eens verhaaltjes over vroeger van pillen met 250 mg, weet niet of ik dit moet geloven, die kan je tegewoordig in iedergeval niet meer krijgen.

rond de 150mg is realistischer :wink:

:mrgreen:

Wartaal

Belezen gebruiker
GabberSnoePie zei:

hoor wel eens verhaaltjes over vroeger van pillen met 250 mg, weet niet of ik dit moet geloven, die kan je tegewoordig in iedergeval niet meer krijgen.

Ik ken de verhalen ook tonnetjes met 480mg mdma en zulke dingen. Maar niemand beseft dat ie alles kapot heeft gefreakt in die hersenpan daarboven :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
slipperman89 zei:
GabberSnoePie zei:

Ik ken de verhalen ook tonnetjes met 480mg mdma en zulke dingen. Maar niemand beseft dat ie alles kapot heeft gefreakt in die hersenpan daarboven :wink:

:P :P hehe

maar is dat nou wle echt waar of niet?

lijkt mij dat er aardig wat mensen tegen de grond zijn gegaan als ze zo'n pil voor de eerste keer namen :confused:

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
slipperman89 zei:
GabberSnoePie zei:

:P :P hehe

maar is dat nou wle echt waar of niet?

lijkt mij dat er aardig wat mensen tegen de grond zijn gegaan als ze zo'n pil voor de eerste keer namen :confused:

Mooi dat is echt te veel hoor :| ineens bijna half gram mdma ikw eet het niet :P eerste keer dat nemen en sta je flink te space als je al niet out gaat inderdaad.

Ik denk wel dat vroeger betere kwaliteit te krijgen was maar boven de 200 mg :rolleyes: nu is inderdaad tussen 100 en 150 mg reeel. Daarboven zie je niet veel. tenminste ik nog nooit tegengekome :P labgetest dan he niet verhale over goede pille tja kan zoveel zeggen :)

Maarja zijn genoeg goede pillen nog te krijgen :hearteyes:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
idd, maar opzich maakt t me ook niet uit of een pil nou 130 mg of 90 mg, als het maar zuiver/goeie mdma is, ik zit er niet zo mee als ik er 1 of 2 meer moet tikken :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
idd, maar opzich maakt t me ook niet uit of een pil nou 130 mg of 90 mg, als het maar zuiver/goeie mdma is, ik zit er niet zo mee als ik er 1 of 2 meer moet tikken :)

hehe ja dat klopt. En je weet toch nooit precies hoeveel er inzit. Als ik er 30 koop en zijn getest rond 110 mg dan kan best dat de ene 80 is en de andere 120 ofzo. Maarja de ene keer voel je er ook meer van dan anders. Ben eerst flink hard gegaan op tulpjes terwij die op minder izjn getest dan die hartjes.

maarja heb nu alleen mdma zuivere pillen :grin: wil ook zeker andere pille teste is kijken hoe dat bevalt. Maarja is afhankelijk van wat ik kan krijgen en de prijs he :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wilde eigenlijk "een beetje" invullen, maar aangezien ik er hier in de buurt ook steeds meer moeite voor moet doen, heb ik toch maar voor "Ja" gekozen

Tja en nu ?

Haa ik zou wel wat in willen vullen maar ja dan moet je wel weten wat he.
Anders komt het resultaat er niet uit te zien zoals het hoort.
Waarom weet ik het niet ?
Nou das niet zo moeilijk !
Ik wil binnenkort keertje gaan proberen, weet alleen nog niet waar.
Oeps dat heb ik weer.

reflex

Newbie
bij mij is dit andersom, ik ben minderjarig, dus kan niet zelf naar de shop, maar als ik eerlijk moet zijn, ik kom eerder aan XTC dan aan wiet. en als je kijkt is dat best triest dat dat zo is. ook al heb ik er zelf geen moeite mee, maar het blijkt toch wel weer hoe allles ervoor staat in nederland, en 't grappigste van alles is dat het ook spotgoedkoop is GOEDKOPER ALS SOFTDRUGS, als je eenmaal het gevoel van XTC kent en het gevoel van stoned zijn, weten we stiekem allemaal wel welk van de 2 de lekkerste is (ONDANKS DE NEGATIEVE BIJWERKINGEN )
ik betaal 2,50 of 3 euro per knak en space hem 10000000000000000 x zo hard als op wiet.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik krijg binnenkort waarschijnlijk die veel besproken mooie blauwe mitsubishi's binnen:grin: Ik krijg steeds meer connecties door heel het land dus word steeds mooier :mrgreen:

Inderdaad voor de meeste mensen in hardrugs makkelijker te verkrijgen dan softdrugs. Tja lekker bezig nederland :P

:wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Blauwe Mitchu's

Zou ze ook krijgen.. maar ging helaas weer is niet door. :|

hey man,

Tijd niet gesproken ja ik hoop dat het doorgaat :grin: lijkt me echt mooi maarja eerst in me hand hebben dan ben ik blij.

Bovenaan