• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Verjaardag Vs. XTC

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Waar?
Het begon bij mij thuis, later de stad nog in

Wanneer?
Het was met mijn verjaardagsfeest, vorige week zaterdag, 1 december.

Hoeveelheid?
In totaal 3 en halfe witte Toyota's

Het was ongeveer een maand sinds mijn laatste keer XTC, en dit was de perfecte gelegenheid om het weer eens te doen.
12 November was mijn verjaardag, en nu was het tijd voor een feestje met alleen vrienden. Het was de bedoeling gewoon een lekker relaxed feestje te houden, met niet te veel mensen, alleen degenen met wie ik echt regelmatig omga, en die ik dan ook beschouw als mijn "echte" vrienden.

In de eerste instantie was het verre van zeker of we wel aan Ecstacy zouden komen, aangezien de gene via wie ik de pillen haal, niet erg betrouwbaar is qua dealen. Hij zegt vaak dat je sus krijgt, maar uiteindelijk eindig je met zo.
Het was 9 uur toen iedereen er zo'n beetje was. Iedereen was al snel aan de praat met elkaar, en na een tijdje hadden we wel zin in wat XTC.
Zo gezegd, zo gedaan. Er werden een paar telefoontjes gepleegd, de eerste paar telefoontjes eindigden helaas niet zoals gewenst. Maar ineens was er dat telefoongesprek, dat de avond goed maakte. Iemand wou ons wel wat pillen verkopen.

We besloten dat 3 mensen de pillen gingen ophalen, en ik en nog iemand bleven wel wachten. Het was inmiddels half 10, en we hadden wel zin in een jointje.
Na de joint was het eventjes erg stil met z'n tweetjes, en de tijd leek een stuk langzamer dan normaal te verstrijken. Maar om half 11 klopte er iemand op de ramen; het was gelukkig niet de Sint, maar de 3 mensen die de pillen hadden opgehaald

Toen ze binnenkwamen zag ik meteen dat er in ieder geval 1 iemand al pillen had gebruikt, iets wat ik liever niet wou. Het feest was namelijk bij mij thuis, en ik had met moeite kunnen regelen dat mijn ouders bij de buren de avond doorbrachten: ze moesten dus op een gegeven moment thuiskomen, en om dan nog even snel een excuus voor die spacende gasten op de bank te bedenken, leek me niet zo'n strak plan.

De tijd verstreek, en ze slikten nog een pil. Ik was een beetje boos om het feit dat ze mijn wensen in de wind sloegen, en gewoon doorgingen met slikken, maar ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan hebben in hun plaats.

Bierspelletjes waren zo'n beetje de enige bezigheden die vanaf hun terugkomst aan de orde waren, dus iedereen begon ook al een beetje aangeschoten te raken. Ikzelf dronk niet zoveel, voornamelijk omdat ik geen XTC wou gebruiken terwijl ik dronken was, en ik wou nog een beetje de orde kunnen bewaren in mijn eigen huis.
Ik hoorde even later ook van iemand dat hij in het toilet gekotst had, waarop mijn reactie was dat ik blij was dat 'ie het tenminste in de W.C. had gedaan.

Het was inmiddels half 12, en aangezien we van plan waren binnenkort richting de stad te vertrekken, nam ik mijn eerste pil. Gewoon weggeslikt met wat water, de enige manier waarop ik tot nu toe XTC genomen heb, en ik denk ook de meest comfortabele manier voor mij om het te nemen.
Nog geen seconde nadat ik hem had wegeslikt, hoorde ik van iemand die net van de W.C. kwam dat er iemand thuis was gekomen, maar dat diegene snel de trap op was gerend naar boven. Ik dacht dat het mijn broer was, en probeerde de rust een beetje te bewaren zodat niemand reden had om naar beneden te komen wat tot gevolg kon hebben dat we "ontdekt" werden.
Ik begaf me weer richting de kamer, om me in de gezelligheid te mengen.

En nu zien jullie het natuurlijk al aankomen, even later gebeurde het onvermijdelijke: er werd een ronde verloren door degene die al een keer gekotst had, en met de eerste slok bier die hij daarop dronk kwam alles er net zo snel weer uit. Zo over de stoel waarop hij zat, het kleed, en hemzelf. Ik was eigenlijk een beetje verbijsterd, en erg bang voor het feit dat het inmiddels kwart voor twaalf was, en ik mijn ouders ieder moment thuis verwachtte. Met moeite werd het opgeruimd, en naar mijn verbazing was hij ineens helemaal vaag aan het doen, hij kon niet meer lopen, alleen nog maar liggen, en het zag er echt uit alsof hij zo nog een keer een straal kots uit zijn mond zou kunnen laten schieten.

Ik besloot snel nog een pil te nemen, aangezien ik nu toch echt de stad in wou gaan; ik moest kostte wat kost voorkomen dat iemand zag hoe we er aan toe waren, of liever gezegd, mijn bezoek, ik voelde namelijk nog niks van de X.

Het duurde bijna een kwartier voordat iedereen klaar was om weg te gaan, ik had ondertussen snel een beetje opgeruimd zodat het de volgende morgen geen zooitje meer was. En vlak voordat we de deur uitgingen, had ik mijn 3e pil genomen. Ik verwachtte dat het effect van de 3 witte Toyota's ongeveer hetzelfde zou zijn als die van 1 goede blauwe mitsu, die ik een tijdje daarvoor had gehad, aangezien ik van bijna iedereen hoorde dat witte Toyota's niet de meest zware pillen zijn.

De wandeling naar de stad, die normaal maar 5 minuten duurt vanaf mijn huis, leek wel uren te duren. Dit kwam omdat we bijna niet vooruitkwamen, met een half bewusteloos lichaam dat we mee moesten slepen. We waren het (helaas :() wel gewend, want het is haast een soort tic van hem om heel overdreven te reageren op XTC.
Ook moesten we zijn fiets meenemen, maar toen we dat zat waren, hebben we die aan hemzelf gegeven. Opeens liet hij hem vallen, en alsof het een schietstoel was, schoot zijn zadel eraf samen met wat onderdelen.
Het zadel deden we onder de snelbinder, de onderdelen in zijn jas en ondertussen waren we nog nieteens de straat uit.
We besloten een pauze te houden bij een school, 2 straten verwijderd van mijn huis, normaal anderhalve minuut lopen, dit keer deden we er een half uur over.

Het was tijd voor een 2e joint, en toen die eenmaal af was en aangestoken werd, voelde ik dat de XTC erin kickte. Ik vond het haast spannend, het was al zo'n tijd geleden dat ik het gevoel bijna niet meer voor me kon halen, het was alsof de avond ineens een stuk beter was geworden, en ik weer frisse moed had om de stad in te gaan. Ook kreeg ik ineens zo'n energie, dat ik dacht een overschot te hebben! Hierop begon ik een paar rondjes te lopen, ondertussen begonnen de nerveuze trekjes die ik heb als ik strak sta mij over te nemen.
Op een gegeven moment keek ik iemand aan, en het leek alsof zijn gezicht misvormd was, zijn ogen zaten helemaal scheef enzo, echt raar, nog niet eerder gehad op X.
Toen was de joint op, en de wandeling richting de stad werd voortgezet.

Eenmaal daar aangekomen gingen we voor een cafe zitten, lekker genieten van de rush. Ik zat naast 3 meisjes, en een vriend was al met ze aan het praten, en zonder enige reden zei ik tegen 1 van de meisjes dat ze hem moest zoenen, waarop ze mij vroeg waarom. Mijn antwoord was: "omdat hij lief is", een antwoord waar ik erg van opkijk, want wie zegt dat nou. Daarop gingen de 3 meisjes en mijn kameraad naar binnen, en ik ging maar met wat andere vrienden door de stad lopen.
Tijdens die wandeling gebeurden er iets wat ik altijd heb wanneer ik goed strak sta - ik kauwde mijn kauwgom kapot.
Jawel, helemaal vloeibaar. Echt goor, de zoete smaak is er dan helemaal af, en alleen die bittere vieze plakkerige vloeistof zit overal in mijn mond.

Ik was ondertussen die flippende gast kwijt geraakt, maar we kwamen hem weer tegen, hij lag gewoon op de stoep een beetje te rollen. En toen zag ik een auto aankomen, niet zomaar een auto, maar een politie-auto!
Ik zag de gevolgen al helemaal voor me, maar wat was ik opgelucht toen ik zag dat ik een van de 2 agenten kende, en ik begon snel met hem te praten, en zei dat degene die daar op de stoep lag te rollen gewoon een beetje dronken was, en dat we hem snel naar huis zouden brengen. Het voelde alsof ik de jackpot had gewonnen toen ze besloten verder te rijden.

Ik probeerde m'n kameraad wat bij zinnen te praten, maar zomaar gaf hij mij nog een pil. Aangezien ik al hard genoeg ging, besloot ik maar de helft te nemen, en 2 anderen een kwart te doen.
Hij had erg last van zijn hand, en toen ik ernaar keek schrok ik! Zijn hand zag eruit als zo'n rubberen ziekenhuishandschoen, maar dan opgeblazen. Letterlijk. Er reed nog een politie-auto langs, en we liepen ernaartoe om te vragen wat we met z'n hand aan moesten. Hij moest maar even naar de poli op het ziekenhuis zeiden ze. Dat leek ons niet zo'n goed idee aangezien we nog strak stonden.

Rond 3 uur liepen ik en 2 vrienden richting een ander cafe, waar tot mijn verbazing een winkelwagentje voor stond! Ik besloot erin te gaan zitten, en me te laten duwen. na nog geen 5 meter rijden in dat ding, kwam er weer een politiewagen langs, en stopte. Een fel licht scheen in mijn ogen; ze hadden een soort zoeklicht dat aan de zijkant van de zwaailichten zit op mij gericht. Ik moest wat zeggen anders zouden ze wat aan mij vragen, en dan was ik de lul, dus ik besloot gewoon heel droog te vragen of ik erin mocht blijven of dat ik eruit moest. Ze zeiden dat als ik het heel liet ik erin mocht blijven zitten. Toen hij wegreed was de lol er af en ging ik eruit.

4 uur, we besloten met z'n allen richting een speeltuintje te gaan, waar zo'n leuke glijbaan is, met een klein huisje erbovenop.
We gingen er met z'n achten in zitten, en meer konden er ook echt niet in - maar gezellig dat het was!
Daar was het echt lekker spacen, en er gebeurde iets heel grappigs, ik wou me eventjes uitrekken, maar zonder er erg in te hebben drukte ik bijna dat huisje uit elkaar. Het begon al te kraken, en een paar mensen begonnen te schreeuwen dat ik op moest houden, maar ik had helemaal niet het gevoel alsof ik heel hard drukte ofzo, gewoon alsof ik mij heel rustig uitrekte.
Ook heb ik een tijdje op het dak van het huisje gelegen, ik heb later gehoord dat ik er heel lang op heb gelegen, maar naar mijn gevoel leek het niet zo heel lang.

rond 5 uur gingen er een paar weg, waarop ik, die flippende gast en nog iemand overbleven. We bleven er chillen tot een uur of 6, toen gingen we maar naar huis. De pillen begonnen ook uit te werken, en er was niks meer te doen. Eenmaal thuis plofte ik lekker in mijn bed, en sliep alsof er niks aan de hand was.

Na de tijd ben ik achter een aantal dingen gekomen, namelijk dat die flippende gast zijn hand op 3 plaatsen gebroken had, mijn kameraad die met die 3 meisjes aan het praten was ze alle 3 gescoord had, en dat het de hele nacht zo'n beetje geregend had. Ik had niks gemerkt van die regen, ik voelde me zo chill. Ik was blij dat ik niet zoveel gedronken had en gewoon lekker hard ging op die pillen, zonder te kotsen, of wat dan ook. Qua trip was het 1 van mijn fijnste XTC-trips, maar ik vond het heel erg jammer dat het merendeel babysitten was op iemand die er niet goed mee om was gegaan.

Dit was mijn eerste tripreport, en ik hoop dan ook dat jullie hem goed vinden. Heb geprobeert een uitgebreid verslag te maken, en misschien is dat iets te uitgebreid geworden, maar laat me even weten wat je ervan vindt ok?

:wave:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
die flippende gast voortaan thuislaten..

hand op 3 plaatsen gebroken :confused:

en je hebt echt ontzettend veel geluk gehad met al die politie

voor de rest wel gezellig avondje lijkt me :smoke:

azgaza

Badass junkie
Goed report; lijkt me trouwens vreselijk; iemand die zo ver heen raakt en waar je dan mee opgscheept zit de rest van je trip. Nouja mooi dat het goed is gekomen allemaal nog uiteindelijk.

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Bedankt!

Nog iets wat ik was vergeten te posten, is dat diegene die om half 12 thuis was gekomen, niet mijn broer was, maar mijn moeder en zusje! Dus terwijl die gast half bewusteloos bij mij thuis lag en wij kots opruimden lag zei gewoon in bed! Ik besefte pas na de tijd hoeveel geluk we hebben gehad. Het is als een paar hele grote gelukjes bij een paar ongelukjes :)

Heb de volgende dag nog gevraagd of ze last van lawaai had ofzo, maar daar had ze tot mijn grote verbazing dus helemaal geen last van.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
okee dit vind ik 1 van de beste xtc trip reports die ik gelezen heb:grin:
ik heb er nu zelf weer helemaal zin in, vond het jammer dat die afeglopen was.
:grin:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuk report, op een goeie manier geschreven :)

K zou alleen wel de volgende keer die vage gast thuislaten of iig geen xtc meer geven :P Al heeft ie dat na z'n gebroken hand misschien ook al door.

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Volgende week ga ik naar een verjaardag van een kameraad, komt die gast ook. En er zullen waarschijnlijk weer pillen zijn :)

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
Hyperdrive zei:
Volgende week ga ik naar een verjaardag van een kameraad, komt die gast ook. En er zullen waarschijnlijk weer pillen zijn :)

verwachten natuurlijk dan natuurlijk wel weer een nice tripreport he

Alternative4

Experimenterende gebruiker
Probeer er wel een beetje tijd tussen te houden he....
4 weken is wel ietwat weinig vind ik; zeker omdat het effect dan niet zo groot is als dat het zou kunnen zijn. Ik zou eigenlijk min. 2 maar liefst 3 maanden ertussenhouden.
Vorige keer hadden wij 7 weken ertussen, maar het effect viel me toch tegen.... weinig euforie enzo en toch kwalitatief geen slechte pillen.

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Ik heb ook wel eens 2 dagen achter elkaar gedaan en bijde keren waren even intens. Dus ik verwacht nu ook geen problemen. Als het goed is krijg ik een stuk of 15 pillen dus als het niet zo sterk uitvalt kan ik nog bijpakken en zien of het dan wel beter voelt :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Als je zoveel pillen aan het slikken bent ben je je sowieso redelijk hard aan het verneuken, maar pak iig dan prepair&repair bij. Kun je bestellen bij azarius of kopen in de smartshop, verminderd de negatieve effecten en de dip achteraf.

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Die 15 pillen zijn niet om ieder weekend van te snoepen hoor, ik ga volgende week dan een paar nemen, en dan waarschijnlijk pas de volgende keer met oud en nieuw. En daarna zie ik wel. Ik doe liever alleen bij speciale gelegenheden.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hyperdrive zei:
Die 15 pillen zijn niet om ieder weekend van te snoepen hoor, ik ga volgende week dan een paar nemen, en dan waarschijnlijk pas de volgende keer met oud en nieuw. En daarna zie ik wel. Ik doe liever alleen bij speciale gelegenheden.

Maar eigelijk ieder weekend nu? :grin:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Nee hoor, de laatste keer was van dat tripreport, dat was op 1 december. En volgende week vrijdag is de 21e, dus precies 20 dagen ertussen. Het is dat het de feestdagen zijn anders had ik niet de intentie zo vaak te nemen. Maar zo erg kan dat toch niet zijn? Heb tot nu toe nooit iets na de tijd gevoeld, geen dipje of wat dan ook, ook niet brak ofzo, dus ik ga mijn gangetje maar gewoon.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Echt een geweldig report haha! Vooral deze stukjes vind ik leuk:

De wandeling naar de stad, die normaal maar 5 minuten duurt vanaf mijn huis, leek wel uren te duren. Dit kwam omdat we bijna niet vooruitkwamen, met een half bewusteloos lichaam dat we mee moesten slepen. We waren het (helaas ) wel gewend, want het is haast een soort tic van hem om heel overdreven te reageren op XTC.

Ik denk dat haast iedereen wel zo'n vriend heeft.... helaas, haha!

We gingen er met z'n achten in zitten, en meer konden er ook echt niet in - maar gezellig dat het was!
Daar was het echt lekker spacen, en er gebeurde iets heel grappigs, ik wou me eventjes uitrekken, maar zonder er erg in te hebben drukte ik bijna dat huisje uit elkaar.

Haha, ach ja waarom ook niet :hearteyes:

Na de tijd ben ik achter een aantal dingen gekomen, namelijk dat die flippende gast zijn hand op 3 plaatsen gebroken had, mijn kameraad die met die 3 meisjes aan het praten was ze alle 3 gescoord had, en dat het de hele nacht zo'n beetje geregend had.

Altijd leuk: nachtjes met staartjes, hehe. Het klinkt echt als zo'n gedenkwaardige nacht waar je nog vaak met je vrienden op zult terugkomen :mrgreen:

Kortom, echt een leuk report, ik moest trouwens ook hardop lachen bij bovenstaande stukjes. :) Wat ook grappig waS: die constante aanvaringen met de politie haha, geweldig!! De ene keer heb je het idee dat je bijna gepakt wordt, vervolgens roep je zelf hun hulp in, hehe! :mrgreen:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Altijd leuk: nachtjes met staartjes, hehe. Het klinkt echt als zo'n gedenkwaardige nacht waar je nog vaak met je vrienden op zult terugkomen :mrgreen:

Kortom, echt een leuk report, ik moest trouwens ook hardop lachen bij bovenstaande stukjes. :) Wat ook grappig waS: die constante aanvaringen met de politie haha, geweldig!! De ene keer heb je het idee dat je bijna gepakt wordt, vervolgens roep je zelf hun hulp in, hehe! :mrgreen:

Bedankt. Het was ook echt een nacht die we nog vaak ter sprake komt :)

1337

Experimenterende gebruiker
Dat walgt als er iemand alleen maar bad kan gaan op X

doe het dan niet ofzo

Bovenaan