Verhoging van afgelopen dosering 1p-lsd

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Ik heb kort geleden een 1p-lsd trip gehad. Ik heb hier 125 mic gehad (tripreport valt nog bekijken uiteraard). Ondanks de negatieve dingen die gebeurde die trip waren de visuals redelijk gedempt en matig. Ze waren er wel maar ik was niet mind blown. Ik weet dat lsd meer kracht bezit. Ik weet toevallig dat ergens in april een week lang niemand thuis is vanwege een vakantie naar het buitenland. Ik denk dat het dan wel genoeg tijd is geweest om mijn trip te verwerken. Ik zal dan ook geen stres hebben wat betreft de tijd want ik ga het dan expres rond de avonduren innemen en in de nacht trippen. Dus ook wat betreft de tijd geen stres. Omstandigheden zijn dus uitermate perfect.

Mijn vraag is hoe groot is de stap van 125 naar 150mic. Is dit best redelijk of zeggen jullie als je toch wat hogerop wilt is 175 ook te doen? Ik blijf binnen en heb geen externe prikkels. Verder heb ik enorm vaak al getript op 2cb en nu dus 3x op lsd. Ik weet dus hoe een headspace tijdens het trippen aan kan voelen en zal hier dus niet door verrast worden.

Vriendelijk groet dutchiedutch

Manu76

Badass junkie
Veel plezier in April. Ik zelf ben van het vroeg in de ochtend beginnen en mijn slaapritme niet verstoren, maar dat was 20 jaar geleden wel anders!
Ik zelf ben tevreden met 100 mcg 1P LSD en zou wel 125 tot 150 mcg aandurven na een paar maanden rust, maar ik denk niet dat ik zoveel meer visueel ga trippen. Ik heb eens wat teveel magic truffels op en moest gewoon op bed gaan liggen en alsof ik teveel gedronken had. Was een beetje jammer en sinds dien hoef ik ook geen truffels meer.
Ik denk dat je gewoon 150 mcg kunt proberen en anders 4 maanden later nog wat meer..

Misschien zijn er anderen die beter weten wat je kunt verwachten.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Mijn vraag is hoe groot is de stap van 125 naar 150mic. Is dit best redelijk of zeggen jullie als je toch wat hogerop wilt is 175 ook te doen?
Ik denk niet dat je veel verschil zal merken tussen 125 en 150 microgram. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je zo precies kan doseren. Verder is de ervaring uiteraard afhankelijk van of je je comfortabel voelt op de plek waar je bent.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Wat is je doel?

Een audiovisueel spektakel?
Totally mind blown?
Exit dutchiedutch; egoverlies, IQ krielkip en universa naar keuze?
Haha. Mooie keuzes. Ja dat vind ik lastig. Ik wil mooie viuals die er niet 1-2-3 zijn. Ik vind het nog te ver gaan om de controle helemaal te verliezen dus ik zou neigen naar een audiovisueel spektakel. Ik had nu dat he audio gedeelte van 100% naar 125% was maar dat zou wel wat meer mogen. Net wat meer details en ging er wel echt in mee op rei ipv het alleen maar horen. De visuals waren leuk maar daar mocht wel een flink schep bovenop.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat je veel verschil zal merken tussen 125 en 150 microgram. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je zo precies kan doseren. Verder is de ervaring uiteraard afhankelijk van of je je comfortabel voelt op de plek waar je bent.
Comfortabel zeker. Lekker houtkacheltje aan de rechterkant van de bank en een mooi 65inch tv 4k ultra hd + 1 van de lekkerste banken waar ik tot nu toe ooit op gezeten/gelegen heb met zo'n heerlijk verlengstuk eraan vast voor je benen op te leggen zodat je gwn recht naar de tv kan kijken. Ik woon er pas sinds vorig jaar juni maar mn vader heeft goed zn best gedaan. De woonkamer heeft een hele kalme sfeer. Moeilijk uit te leggen maar ik voel me er altijd iig erg op mn gemak. Dat helpt enorm mee.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Dan denk ik dat het gewoon 175 wordt. 2 hele zegels 200 gaat me nog iets te ver denk ik. Met trippen zeker geen overhaaste beslissingen maken wat betreft de dosering. Aan de andere kant ben ik ook wel weer eigenlijk heel benieuwd om de full package te ervaren maar 175 lijkt me de veiligere optie nu.

Casrus

DF-koning

Dit.

Maar 400 microgram P-LSD lijkt me wat veel.

Mijn levensveranderende trip moet 450 microgram zijn geweest.

300 lijkt me al veel, maar twee van die trips die je eerder genomen hebt (125 mcg) lijkt me te doen.

Lees je wel in over harm reduction en zo.

Likeyoucare

Newbie
Hallo,
Ik heb nog nooit echt iets gepost ik had 3 week geleden mijn eerst lsd trip gehad 1 zegel van 150. En ik ging echt zo fijn! Nu heb ik het dus dit weekend weer gedaan alleen geen effect en ik heb toen 4 zegels gehad maar helaas geen effect. Ik voelde gewoon helemaal niks niet eens een beetje. Weet een van jullie wanneer ik et weer kan nemen? Of iets anders wat een beetje het effect geeft van lsd.

Casrus

DF-koning
Hallo,
Ik heb nog nooit echt iets gepost ik had 3 week geleden mijn eerst lsd trip gehad 1 zegel van 150. En ik ging echt zo fijn! Nu heb ik het dus dit weekend weer gedaan alleen geen effect en ik heb toen 4 zegels gehad maar helaas geen effect. Ik voelde gewoon helemaal niks niet eens een beetje. Weet een van jullie wanneer ik et weer kan nemen? Of iets anders wat een beetje het effect geeft van lsd.

Nam je niks anders erbij op zaterdag?

Manu76

Badass junkie
Hallo,
Ik heb pas ook geprobeerd 3 weken na mijn laatste trip en schiet niet op. Ik denk dat ik 2 maanden tussen trips moet afwachten, maar volgende zal wel getest worden 5 weken na mijn laatste experiment.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Hallo,
Hoezo zou je van 1 zegel naar 4 zegels gaan? Dat zou betekenen dat je dus 600microgram hebt wat een "heroic dose" is. Bij 200microgram verliezen sommige mensen al helemaal de controle dus als je 600 hebt dat is gewoon simpelweg onmogelijk. Helemaal als t je eerste trip pas was. 600 is totale egodeath en soms wel voor 24uur of langer full blown trippen. Of je maakt een joke of je bent serieus gwn niet heel snugger dat je je niet inleest over de eventuele gevaren van zo een hoge dosis. Lees je alsjeblieft goed in want als je echt 600mic zou nemen en je zou effect merken kom je 100% in een badtrip met aanhoudende psychologische traumas als gevolg voor de rest van je leven.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo,
Heb je de vier zegels in één keer genomen? Of steeds weer eentje bijgepakt? Als je te lang wacht met bijpakken dan heeft het niet meer zoveel impact op de intensiteit van de trip. Ik ben inderdaad met @ReggaeBlaster eens dat je beter niet in één keer vier zegels kunt nemen, tenzij je heel goed weet waar je mee bezig bent.

Dub Soldier

Experimenterende gebruiker
Beste mensen,

Ik heb kort geleden een 1p-lsd trip gehad. Ik heb hier 125 mic gehad (tripreport valt nog bekijken uiteraard). Ondanks de negatieve dingen die gebeurde die trip waren de visuals redelijk gedempt en matig. Ze waren er wel maar ik was niet mind blown. Ik weet dat lsd meer kracht bezit. Ik weet toevallig dat ergens in april een week lang niemand thuis is vanwege een vakantie naar het buitenland. Ik denk dat het dan wel genoeg tijd is geweest om mijn trip te verwerken. Ik zal dan ook geen stres hebben wat betreft de tijd want ik ga het dan expres rond de avonduren innemen en in de nacht trippen. Dus ook wat betreft de tijd geen stres. Omstandigheden zijn dus uitermate perfect.

Mijn vraag is hoe groot is de stap van 125 naar 150mic. Is dit best redelijk of zeggen jullie als je toch wat hogerop wilt is 175 ook te doen? Ik blijf binnen en heb geen externe prikkels. Verder heb ik enorm vaak al getript op 2cb en nu dus 3x op lsd. Ik weet dus hoe een headspace tijdens het trippen aan kan voelen en zal hier dus niet door verrast worden.

Ik vind het troep die 1p-lsd. Is vnl een lichamelijke trip, niet te vergelijken met de real deal

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Dat zou niet moeten kloppen. De effecten van 1p-LSD zijn praktisch niet te onderscheiden van LSD. Ik vermoed dus dat je óf een andere stof hebt genomen (bijvoorbeeld MiPLA of LSM), óf een heel andere dosis.
Ten opzichte van normale LSD is het meer drive/speedy. Hij heeft wel degelijk gelijk daarom moet je ook oppassen met teveel 1P, ben keer in aardige speedy/loopy psychedelische hel terecht gekomen na 250mics tijdens afterparty. Met normale acid had ik in mijn stoel gezeten en samengesmolten in de realiteit of iets dergelijks. Verschillen zijn subtiel, maar zeker op hogere dosis merkbaar. Vrienden van me noemen het ook wel kermis LSD meer flashy, minder diep, verder wel goed spul for sure.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Voor visuals kan je misschien beter voor paddo's gaan, korter maar wel vaak intenser op dat gebied. LSD voelt voor mij altijd meer als een filter, of juist verwijdering van filter op de realiteit. Paddo's voelen aardser en geven vaak meer visuals naar mijn ervaring.

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Ten opzichte van normale LSD is het meer drive/speedy. Hij heeft wel degelijk gelijk daarom moet je ook oppassen met teveel 1P, ben keer in aardige speedy/loopy psychedelische hel terecht gekomen na 250mics tijdens afterparty. Met normale acid had ik in mijn stoel gezeten en samengesmolten in de realiteit of iets dergelijks. Verschillen zijn subtiel, maar zeker op hogere dosis merkbaar. Vrienden van me noemen het ook wel kermis LSD meer flashy, minder diep, verder wel goed spul for sure.
Volledig mee eens, zo voelt het voor mij ook. Ik denk dat er mogelijk ook nog een verband is met een bepaalde grondstof die vroeger werd gebruikt en waar nu een alternatief wordt voor gebruikt, wat blijkbaar dat speediness mee verklaart. Ik zoek nog eens op waar ik dat gelezen had.

Ja dat kermis gevoel ken ik ook, zo het gevoel dat dit maar een goedkope benadering is van the real deal somehow. Of dat de visuals echt zomaar random effectief uitzien als flashy draaimolens maar verder geen enkele betekenis bevatten.
Voor visuals kan je misschien beter voor paddo's gaan, korter maar wel vaak intenser op dat gebied. LSD voelt voor mij altijd meer als een filter, of juist verwijdering van filter op de realiteit. Paddo's voelen aardser en geven vaak meer visuals naar mijn ervaring.
Jep, dit dus.
AND be carefull shit you wish for 😱
En dit! :)

Bovenaan