Verhogen paddo dosis

henkie84

Bewuste gebruiker
Hiep hoi,

ik heb regelmatig (minimaal een keer of 30/40) getript op normale porties, dus 30g vers of 10g (Hawaiaanse) en ik ben eigenlijk van plan om binnenkort (vandaag?!) m'n dosis even behoorlijk wat op te schroeven. Ik weet dat dit persoonlijk is, maar wat is aan te raden als volgende stap? Het mag mij allemaal nog wel wat intenser enzo.

Zelf was ik van plan nu 45g (eigen kweek :hearteyes:) eerst te pakken, met 15g op zak voor het geval het nog niet aan m'n verwachtingen voldoet :P.

Iemand tips/ervaringen? Alvast bedankt.

liquid state

Belezen gebruiker
Ik zou gewoon als het je eerste verhoging is de helft er bij doen. Zo kun je testen hoe je lichaam er mee omgaat. gaat het goed? dan neem je zo snel mogelijk de rest erbij.

Ik ben laatst ook van anderhalve portie hawaiaanse als maximale naar 2 porties hawaiaanse en 1 portie mexicaanse. Het effect was echt geweldig! Het is echt aan te raden om wat meer te nemen.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pas met hogere dosissen ervaar je pas echt een paddotrip. Voor je eerste keer een hogere dosering zou ik idd eerst de helft erbij pakken en als het na 1-2 uur goed valt eventueel nog een halve erbij pakken. Doe dit wel het liefst ergens binnen waar je rustig kunt gaan liggen en niet gestoord wordt, tis namelijk wel ff wat heftiger dan smartshop doseringen :wink: (ik had een ego-death op 2 porties hawaiaanse)

Enjoy :hearteyes:

henkie84

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de reacties! Het gaat vanavond rond een uur of acht beginnen waarschijnlijk, aangezien ik net gegeten heb. Ik zal inderdaad 45g eerst nemen en dan een wekkertje zetten, zodat ik na een uur kan kijken of ik nog meer wil.

Pas met hogere dosissen ervaar je pas echt een paddotrip.
Ik ben benieuwd! Ben al redelijk ver heengeweest op één portie, maar dat was dan vaker wel in combinatie met alcohol of wiet.

Je moet geen alcohol drinken dat werkt het effect tegen. En ik vind ook dat vantevoren blowen het effect ook vermindert(blowen tijdens de trip versterkt het wel een stuk).

henkie84

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is juist dat ik met alcohol op minder paddo's nodig heb voor hetzelfde effect, oftewel dat het effect erdoor versterkt wordt.

Magic Guest

Belezen gebruiker
Ik had ergens een mooi rapportje gelezen waarin iemand tot de conclusie kwam dat de dosis niet lineair, maar exponentieel toeneemt. Waar ik ook wel achter sta :smoke: Morgen wordt, als alles een beetje meezit, mijn eerste keer 50g + smoken in de trip, kijken hoe dat word...

shokora

Wijs gebruiker
Magic Guest zei:
Ik had ergens een mooi rapportje gelezen waarin iemand tot de conclusie kwam dat de dosis niet lineair, maar exponentieel toeneemt. Waar ik ook wel achter sta :smoke: Morgen wordt, als alles een beetje meezit, mijn eerste keer 50g + smoken in de trip, kijken hoe dat word...

Waar de hel ga je in godsnaam meer dan 50g van roken? o_o

raging_bull

Bewuste gebruiker
"Zelf was ik van plan nu 45g (eigen kweek :hearteyes:) eerst te pakken, met 15g op zak voor het geval het nog niet aan m'n verwachtingen voldoet"

Heb je die eigen kweek al eens eerder geprobeerd? Het kan zijn dat ie erg sterk / normaal / zwak is... ?

Er vanuit gaande dat je 40G aan kan van een bepaalde soort, zou 45G van diezelfde soort, een iets intensere trip geven. Maar, misschien slaat ie dit keer wel wat zachter in omdat je wat anders dan voorheen gegeten hebt, misschien heeft het nog invloed op andere zaken...

Om een lang verhaal kort te maken zou ik zeker zorgen dat je zeker bent van je zaak, en houd in je achterhoofd dat je beter een te zachte trip kan hebben dan een te zware trip. Denk bij je eigen maar na wat leuker is. :wink:

succes!

henkie84

Bewuste gebruiker
Trip is inmiddels al achter de rug en was inderdaad lekker intens maar niet over de top verwarrend :).

Atropa

Bewuste gebruiker
Neem 10 gram gedroogde of 120 gram verse. De trip zal zeker niet altijd plezierig zijn, maar naderhand ben je gereinigd en voel je je herboren en vreedzaam.

Dat is wat ik ervaar als het schoonmaken v/d geest zoals de Indianen het ook deden. Smartshop porties zijn drempelwaardes voor fun. Een èchte paddotrip is helemaal niet leuk of lacherig, maar gewoon compleet gewassen worden en pas naderhand merk je hoe gezond en fris je bent.

Zoiets doe ik ook maar 1 x per jaar. En dat is vaak genoeg. Voor de rest gewoon 3 mildere trips.

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik had een theetje van 45g en later nog 10g bijgegeten. En nee, ik heb niet echt tijd om een report te tiepen :). (Tiepen ja, want m'n griekse IJ op m'n toetsenbord is kapot :P).

Bovenaan