Verdovend.

anoniem93

Newbie
Goedenavond,

Ik ben benieuwd naar ketamine, wil dit sowieso een keer proberen vanwege de trip effecten, maar het schijnt dus ook te verdoven.
Mijn vraag is: hoe sterk (vb. op n schaal van 1 tot 10) is deze verdoving? en wat voel je allemaal nog wel en wat voel je helemaal niet meer? en bij welke dosissen is dit?

Susanne

Bewuste gebruiker
Ligt eraan wat je wil verdoven. De meeste mensen gebruiken ketamine alleen om het hallucineren. Als je het gebruikt om te slapen of je gevoel te bedwelmen, riskeer je dat je jezelf verleerd om uit jezelf te slapen of te dealen met gevoelens. Doe je dit omdat je wil stoppen met de pep maar nog steeds wil meegaan in de spelletjes van je vriend?

anoniem93

Newbie
Ook, maar ook gewoon om te weten hoe dat ketamine voelt. Heb gisteren voor het eerst coke geprobeerd, maar dat verdoofd letterlijk helemaal niet.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Coke verdoofd ook, maar coke verdoofd lokaal. Dat is een zogenaamde lokale anasthetica en kun je vergelijken met een verdoving bij de tandarts. Als je het op je tandvlees smeert (niet doen) dan zal alleen dat gedeelte tijdelijk gevoelloos zijn.

Ketamine is een algehele anasthetica wat dus je hele lichaam gelijkmatig verdoofd. Je kunt met ketamine dus iemand onder narcose brengen. Dit wordt tegenwoordig weinig meer gedaan, maar in de diergeneeskunde nog steeds.

Bij kleine doses (10-50mg) zul je niet veel verdoving ervaren en voel je je meer aangeschoten. Grotere doses (50-100mg) of meerdere doses achter elkaar zal resulteren in dat je steeds minder zult voelen en uiteindelijk moeite krijgt om te blijven staan/lopen.

Als je een echt grote dosis neemt (bijv 100-250mg) zul je uiteindelijk in een staat komen waarin je moeilijk tot niet meer kunt bewegen en dus alleen maar ligt en tript. Je bent je dan ook niet echt bewust meer van je lichaam en zal dus weinig tot niets meer voelen.

Daarboven kan je in narcose raken en ben je dus in een soort kunstmatige slaap/verdoving.

Beschrijven hoe ketamine voelt is bijna niet te doen, lees wat tripreports! Ketamine is wel echt compleet een ander middel dan coke, dus als je hetzelfde verwacht kun je het beter niet doen.

anoniem93

Newbie
Nee, snap dat het heel anders is. Had gisteren coke op mijn tepel gewreven, maar werd niet minder gevoelig. :( En heb idd gisteren een trip report gelezen over ketamine, dat spul lijkt me geweldig een keer te doen. Doet me denken aan LSD en dat vond ik ook leuk.

Ketamine kan alleen gesnoven of gespoten worden toch? Als je dit (te) vaak snuift, raak je dan je neusschotje kwijt, zoals bij coke?
En kun je dit, net zoals met LSD, maar 1x per week doen)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
anoniem93 zei:
Nee, snap dat het heel anders is. Had gisteren coke op mijn tepel gewreven, maar werd niet minder gevoelig. :(

:tearsofjoy: Zonde van je coke man hahaha

Je kunt Ketamine ook slikken, maar dan heb je veel meer nodig en het werkt toch niet helemaal het zelfde naar mijn idee.

anoniem93 zei:
Ketamine kan alleen gesnoven of gespoten worden toch? Als je dit (te) vaak snuift, raak je dan je neusschotje kwijt, zoals bij coke?
En kun je dit, net zoals met LSD, maar 1x per week doen)

Coke is veel aggresiever voor je tussenschot, maar ook met coke raak je niet zomaar je tussenschotje kwijt.

Verder bouw je veel tolerantie op met ketamine, dus als je het elke week neemt heb je steeds meer nodig. Je moet net als met alle andere drugs niet elke week gebruiken.

Wat zoek je precies? Ik snap niet helemaal wat je nou wilt, wil je iets om elke week verdoofd te worden? Klinkt alsof je opzoek bent naar een verslaving...

Smikkel

Experimenterende gebruiker
Ketamine is een leuke drug, waar je lekker dromerig van kan worden.
Kan best samen met je vriend af en toe een keer leuk zijn, maar wekelijks lijkt me ja.. het leuke van ketamine weg halen.

Echter, als je iets zoekt wat je elke week wel kan doen, misschien iets richting de benzo's, Echter wel vrij verslavend wat ik zo lees op het internet. Wat vinden jullie van blowen? 2C-B Lijkt me dat je dat ook wel interessant vind, beetje LSD achtig maar ik vind het iets sensueels hebben, een beetje sexy vind ik. Minder visuals als bij LSD maar ook zeker de moeite waard eens te proberen.

Bovenaan