veranderd na XTC gebruik

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
heey,

Ik ben best wel veranderd na m'n XTC gebruik, gewoon ik ben anders gaan denken, meer over dingen na gaan denken en ik ben veel zelfverzekerder geworden.. Volgens mij komt dit tog deels wel door X..
of is dat echt onzin en kan dat niet? :P

zijn er meer mensen hier die tog het gevoel hebben dat ze anders tegen dingen aan zijn gaan kijken of veranderd zijn na regelmatig XTC te hebben gebruikt..?

Marklar

Belezen gebruiker
Vooral lichamelijke dingen, na mijn eerste keer iig. Ik ben toen de dag erna voor 2 jaar gestopt met roken. En ben meer gaan fitnessen omdat ik merkte dat ik geen conditie meer had na dat feest :P Wat vooral veranderd is is het contact met vrienden met wie ik het samen gedaan heb. Door XTC heb je een opener contact, en dit is eigenlijk zo gebleven na de feesten. Voel me vrijer in wat ik tegen ze zeg. Al met al kan ik alleen maar positieve veranderingen zien

bas410

Experimenterende gebruiker
mijn muzieksmaak is na de eerste paar keer gebruiken ook wel wat veranderd. vroeger moest ik niets hebben van wat ik stampmuziek noemde, nu doe je me een groot plezier met technofeestjes etc :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik ben ook wel veranderd door xtc, veel open gesprekken erop gehad die deugd hebben gedaan, en het schept natuurlijk ook een band om met vrienden dope te pakken he :)

neti

Badass junkie
ik ben gemakkelijker geworden in flirten en heb veel meer interesse voor mensen van het andere geslacht (seksueel gezien dan)

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
zeker weten wel ,mentaal gezien :zelfzekerder,openere gesprekken spontaner,andere kijk op het leven

fysiek :in combinatie met speed en veel beweging , afgevalen ,meer gaan bewegen omwille van het feit dat ik na een feestje onder xtc heel de nacht dansen de dag erna zo moe als wat was , dat is nu veranderd

cunt

Wijs gebruiker
PRINCEZS_ zei:
heey,

Ik ben best wel veranderd na m'n XTC gebruik, gewoon ik ben anders gaan denken, meer over dingen na gaan denken en ik ben veel zelfverzekerder geworden.. Volgens mij komt dit tog deels wel door X..
of is dat echt onzin en kan dat niet? :P

zijn er meer mensen hier die tog het gevoel hebben dat ze anders tegen dingen aan zijn gaan kijken of veranderd zijn na regelmatig XTC te hebben gebruikt..?
precies hetzelfde hier, ook veel volwassener geworden door mijn drugs gebruik, en andere kijk op dingen.

ik ben juist lakser tegen dames aan gaan kijken door x, en ga op vrijdag avond nooit meer vreemd... zit liever gezellig met een paar vrienden te spacen en muziek te luisteren :hearteyes:

NexxtGen

Belezen gebruiker
Opener, je kan beter tegen mensen praten. Komt natuurlijk doordat je tegen jezelf zegt van "ik ben toch mezelf als ik aan spacen ben, dus waarom kan ik het nu ook niet?"

Ik heb wel een beetje last van slechte concentratie en slecht geheugen, maar ik hoop niet dat het daar aan ligt...ik ga iig toch sterk minderen.
1 keer per 3 weken is toch te veel voor mij

Mindless1985

Badass junkie
Het zal wel schelen, maar je moet ook in je achterhoofd houden dat je vaak rond een jaar of 16/17/18 begint en ook uit de puberteit raakt, waardoor je toch ook wel verandert.

Allolalie

Bewuste gebruiker
niet zozeer veranderd... wel wat.. luister nu altijd intenser naar mooie muziek, wordt ietsje sneller ergens emotioneel door en houd veel meer van mijn goede vrienden terwijl ik andere "randfiguren" echt randfiguren ben gaan vinden.

Bovenaan