Vendor designerdrugs opgepakt

Manu76

Badass junkie
Oproep aan klanten
De NVWA-IOD komt graag in contact met consumenten die gezondheidsklachten hebben gekregen door het gebruik van middelen die ze via MODKNIP hebben gekocht (ik durf de naam te plaatsen omdat ze nu tot de geschiedenis bestaan). Informatie over de aangeschafte middelen en de gevolgen die het gebruik ervan heeft gehad kan zeer waardevol zijn voor het onderzoek.

Laatst bewerkt door een moderator:

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
Was het echt schadelijk wat ze hadden verkocht of gewoon een ordinaire publiciteitsstunt om, n.a.v. de recente invoering van designerdrugs-verbod, meteen eventjes de spierballen te laten zien?
Want illegaal ≠ schadelijk.

Zanza

DF-koning
Was het echt schadelijk wat ze hadden verkocht of gewoon een ordinaire publiciteitsstunt om, n.a.v. de recente invoering van designerdrugs-verbod, meteen eventjes de spierballen te laten zien?
Want illegaal ≠ schadelijk.
Van wat ik er van weet is dat ze, naast hun reguliere webshop die we allemaal kennen, ze ook via andere kanalen handel dreven. Hier ging het fout, omdat dit illegale producten waren, maar ook receptplichtige medicijnen (je kent vast wel de clearnet websites waar je je echte pammetjes kan kopen).

Achter vendors hangt niets anders dan een groot "crimineel" circuit, om het zo maar even te zeggen. Het is meestal niet enkel het ene websiteje waar je semi legale producten kunt bestellen

Kordie

DF-koning

DJpep

Bewuste gebruiker
Als een vendor of mensen van een site worden opgepakt ,kunnen dan mensen die ooit iets hebben besteld ook eventuele problemen krijgen?

Kordie

DF-koning
Als een vendor of mensen van een site worden opgepakt ,kunnen dan mensen die ooit iets hebben besteld ook eventuele problemen krijgen?

Nee, ik denk het niet.

1) je mag in Nederland drugs gebruiken
2) het lijkt hier te gaan dat er slachtoffers zijn gevallen door de verkoop van een pil, en niet de aankoop van

Verkochten ze willens en wetens legale medicijnen illegaal weet ik het niet. Dat zal dan ook aan de hoeveelheid liggen.

Je ziet het ook aan de oproep op de site van x. Ze vragen gebruikers om zich te melden om beter beeld te krijgen, niet om te straffen

DJpep

Bewuste gebruiker
Nee, ik denk het niet.

2) het lijkt hier te gaan dat er slachtoffers zijn gevallen door de verkoop van een pil, en niet de aankoop van

Verkochten ze willens en wetens legale medicijnen illegaal weet ik het niet. Dat zal dan ook aan de hoeveelheid liggen.

Je ziet het ook aan de oproep op de site van x. Ze vragen gebruikers om zich te melden om beter beeld te krijgen, niet om te straffen
Dankjewel voor de uitleg.

Kordie

DF-koning
Dankjewel voor de uitleg.

Als er beslag is gelegd zal er ook beslag zijn gelegd op de klanten database.
Dus dat wordt denk ik wel bekend dan.

MAAR door daar te bestellen heb jij niks illegaals gedaan. Dus alleen daarom al zal de politie niet aan je deur komen of als je op de seh komt een alarm af gaan.

Als jij je pep ergens koopt en de politie pakt je dealer op kun je mogelijk wel iets horen; je hebt iets gekocht wat niet mag.
Je zal niet zo gauw bestraft worden.
Maar dan weet je een beetje hoe het mijn inziens werkt.

DJpep

Bewuste gebruiker
Als er beslag is gelegd zal er ook beslag zijn gelegd op de klanten database.
Dus dat wordt denk ik wel bekend dan.

MAAR door daar te bestellen heb jij niks illegaals gedaan. Dus alleen daarom al zal de politie niet aan je deur komen of als je op de seh komt een alarm af gaan.

Als jij je pep ergens koopt en de politie pakt je dealer op kun je mogelijk wel iets horen; je hebt iets gekocht wat niet mag.
Je zal niet zo gauw bestraft worden.
Maar dan weet je een beetje hoe het mijn inziens werkt.
Oke en hoe je het omschrijft en uitleg is voor mij duidelijk .
Ik weet niet of nu een forum regel schend, het ging om website die net werd vermeld daarom had ik vraag over eventuele problemen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik wist al dat er iets goeds fout was toen ik een mail kreeg dat we tijdelijk offline zijn. Dit is vrij groot dus gok dat het elders weer opduikt. Mja is slechts mijn theorie.
In de mail staat dat ze alles nog hadden geshipped lol

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik wist al dat er iets goeds fout was toen ik een mail kreeg dat we tijdelijk offline zijn. Dit is vrij groot dus gok dat het elders weer opduikt. Mja is slechts mijn theorie.
In de mail staat dat ze alles nog hadden geshipped lol
Nee toch?

Want er werd ook gepraat over evt. refunds van bestellingen die niet meer zouden verzonden kunnen worden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nee toch?

Want er werd ook gepraat over evt. refunds van bestellingen die niet meer zouden verzonden kunnen worden.
Kan de mail niet kopiëren ivm privacy maar daarin beweerde ze zelfs z.s.m weer online te zijn. En niks te bestellen tot de volgende mail. Misschien omdat ik daar een trouwe klant was. Geen idee maar we gaan het zien.

Brakka Mang

Badass junkie
Van wat ik er van weet is dat ze, naast hun reguliere webshop die we allemaal kennen, ze ook via andere kanalen handel dreven. Hier ging het fout, omdat dit illegale producten waren, maar ook receptplichtige medicijnen (je kent vast wel de clearnet websites waar je je echte pammetjes kan kopen).

Achter vendors hangt niets anders dan een groot "crimineel" circuit, om het zo maar even te zeggen. Het is meestal niet enkel het ene websiteje waar je semi legale producten kunt bestellen
Waarschijnlijk ook besmetting van stoffen door onveilig productieproces

Brakka Mang

Badass junkie
Nee, ik denk het niet.

Je mag gebruiken maar niet bezitten, gebruikershoeveelheid wordt niet bestraft. Uiteindelijk kunnen ze je dacht ik wel oproeepn voor verhoor.

Kordie

DF-koning
Uiteindelijk kunnen ze je dacht ik wel oproeepn voor verhoor.

Bij illegale dingen als pep, coke, mdma etc wel inderdaad.
Nu heb je bij die RC's niks illegaals gedaan. Maar ik denk wel als je je meld via dat formulier dat je gezondheidsklachten hebt dat ze je idd contacten.

Dit stuk op de site van x:
De NVWA-IOD komt graag in contact met consumenten die gezondheidsklachten hebben gekregen door het gebruik van middelen die ze via www.x.nl hebben gekocht.
Informatie over de aangeschafte middelen en de gevolgen die het gebruik ervan heeft gehad kan zeer waardevol zijn voor het onderzoek.

Hippie Langwaus

DF-koning
Bij illegale dingen als pep, coke, mdma etc wel inderdaad.
Nu heb je bij die RC's niks illegaals gedaan. Maar ik denk wel als je je meld via dat formulier dat je gezondheidsklachten hebt dat ze je idd contacten.

Dit stuk op de site van x:
Ik heb alles in vitro gedemonstreerd aan mijn leerlingen. 🙂

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ja, maar of die nog open blijven?
Ik hoop het voor jou :)
de meeste staan niet op clearnet of darkweb dus maak ik me geen zorgen :wink:
en staan compleet los van liz.

@Mezelf @Mevrouw Pløp @Neman @Roze Olifant kan/mag dit ? wees vrij mijn bericht te wijzigen anders. hoewel lizzard niet meer bestaat. niet meer betrouwbaar is .

Ik heb mijn bronnen al ruim 20+ jaar (nog steeds tot allee bronnen toegang) zoals Pirate Bay , FTD .. us3n3t / nieuwsgoepen en vendors etc.

Laatst bewerkt:
Bovenaan